Mun ja siskon kootut

Keijoilija

Näistä saa kuulla vieläkin, mitä ollaan joskus lapsina möläytelty. Istuin 7v siskon kanssa koulutaksissa, ja sisko koitti keventää tunnelmaa huumorilla sanomalla kovaan ääneen ''Meidän isi pierii ja joskus ne pierii yhdessä äitin kanssa niin että haisee''
Ja minä, isä vahti minua päivisin kun olin 1-vuotias. Se kiroili paljon, ja kerran sen keikkuessa tikkailla kattoa laittamassa huusin ''Äiti pelkele, isi puttoo!'' Eipä isi vahtinut sen jälkeen.
Pikkusiskon mielestä kalalle allergisuus on samaa kuin ihmiselle allergisuus, perusteena ''ne on molemmat lihaa''.
Mulla oli tapana hävittää huutava isi sulkemalla silmät ja sanomalla ''isi jäi lumen alle''.
Pikkusisko 12kk ikäisenä isille: Annakke aljaa aluan maittaa? ( annatko kaljaa maistiaisen)
Mä kysyin pienenä äidiltä: ''miksi joulupukilla on kumiset posket'' kun pussasin joulupukkia poskelle.
''Jenna kakkasi ammeeseen!'' pikkusisko kärtsäsi mut kun tuli 7-vuotiaana vahingossa kakat kylpyyn. XD Nauran tälle vieläkin. Vielä enemmän nauran sille, miten ihminen voi kakata kylpyyn vahingossa.
Koulussa kutsuin opettajaa heidi-beibiksi... :D
''Ne tarjosi koulussa murkunmunia kukkakaalikastikkeessa'' Pikkusisko ekaluokalla kovasta täysjyväriisistä ja kastikkeesta jossa oli jotain vihreää.
Pienenä haukkasin palan peikonlehdestä. Äiti kysyi, kumpi tämän teki. Tunnustin hetken kuulustelun jälkeen, ja äiti sanoi että se on myrkyllistä eikä sitä saa syödä. Kaaduin lattialle kouristelemaan ja huusin ''äiti vie mut vatsahuuhteluun mä kuolen!" luulotautisuutta?
Pienenä tahdoin tietää, miksi isillä on niin lyhyet tissit.
Serkku näytti mulle parkouria kun olin 7 ja päätin kokeilla kotona. Koitin hypätä penkin yli, putosin haaroilleni penkin selkänojaan ja verta tuli. Menin kotiin vollottaen ja sanoin äidille ''Mä kaaduin pimpille''

0

277

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
        Maailman menoa
        45
        5543
      2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
        Maailman menoa
        300
        5365
      3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
        Maailman menoa
        72
        4587
      4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
        Maailman menoa
        69
        2465
      5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
        Maailman menoa
        1
        2058
      6. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
        Köyhyys
        49
        1905
      7. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
        Maailman menoa
        31
        1858
      8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
        Tv-sarjat
        16
        1822
      9. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
        Maailman menoa
        26
        1800
      10. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
        Maailman menoa
        81
        1735
      Aihe