Miksi kun yritän mennä ps storeen tulee aina että "palvelua huolletaan parhaillaan". Tämä on kestänyt jo yli kuukauden ajan. Onko muilla sama ongelma??
Playstation store
kmmkmk
10
2664
Vastaukset
- nWo2013
mulla toimii ilman ongelmia. ootko kokeillu päivittää
- 11+4
Mulla tulee tota usein, jos on pelaillut muutamia tunteja. Toimii kun käynnistää pleikkarin uudestaan.
- kmmkmk
Ei ainakaan löydä uutta päivitystä ja eikä pleikkarin uudelleen käynnistys auta sillä tulee joka kerta tuo sama :(
- kmmkmk
Help me saatana!
- Hihanpoltto
Palaako hiha?
- kmmkmk
Hihanpoltto kirjoitti:
Palaako hiha?
Palo jo!
- Why
Mulla on sama paska ongelma myös :/
- Tompsuu
Poista sovellus painamalla kolmiota sen kohdalla. Ja käynnistä uudelleen painamalla sitä ja lataa uusin päivitys.
- Anonyymi
Pystyykö ps3 mennä lataamaan gta v pelin?
- Anonyymi
Mulla on sama ongelma
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1002931
Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on812380- 241916
Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s221490Mitä tapahtuu?
Mitä säpäkän risteyksessä on tapahtunut kun poliiseja, ambulansseja ja kopteri paikalla?291460Tiesitkö? Johannes Brotheruksen ex-isäpuoli on kuin onkin Mikko Kuustonen - Tästä on kyse!
Tiesitkö? Ja hehän on kuin kaksi marjaa... Johannes Brotherus on KUUMAA-yhtyeen jäsen ja tänä syksynä mukana Vain elämää151345- 87882
Murtautuminen uimahalliin
17.10. yöllä Kiuruveden uimahalliin murtauduttiin yläkerran oven ikkunasta. Onko kellään havaintoja tapauksesta?26867Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai62826Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois2729