http://www.testimaa.com/testi.php?t=teini
Vastaukseni: Olen 30% massateini.
Massateini-testi
30
267
Vastaukset
Ite oon 26% massateini :)
4% massateini.
- fnfn
22% massateini
Aika vanha testi :D- laizalove
48% massateini....
:0
13% :S
9%
- Eräs trotskilainen
Aika vanha testi. Mie en edes tiennyt yhtäkään noista tv-ohjelmista saatikka siitä bändistä. Mut 13%.
- bnh
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Aika vanha testi. Mie en edes tiennyt yhtäkään noista tv-ohjelmista saatikka siitä bändistä. Mut 13%.
15% D:
- #YoLo guy
iireka kirjoitti:
:D
30prossaa:D
- bloondee14
43% massateini xd
- Karjala takas ;)
Heh olen 4% massateini, luultavasti koska käytän hymiöitä :D Muuten vastasin kyllä kaikkeen massateineyden vastakohdan mukaan. Mä sentään tiesin noita ohjelmia jne. Oon liian vanha vaikka toisaalta oon sen verta nuori ettei noi useimmat ihan ollu mun juttu.
Kuinka te ette Itse valtiaita tiedä? Tulen surulliseksi. Ja sitä sarjaa pitäs kyllä jatkaa, Timo Soini on ihan omana itsenäänkin kuin suoraan sieltä.- Eräs trotskilainen
Ei tiedetä ei. Edellisen sukupolven mielestä seuraava on aina jäänyt paitsi jostain. Tosin miusta tuntuu, että nämä jonnesukupolvesta seuraavat eivät jää paitsi mistään :D
- fnfn
Eräs trotskilainen kirjoitti:
Ei tiedetä ei. Edellisen sukupolven mielestä seuraava on aina jäänyt paitsi jostain. Tosin miusta tuntuu, että nämä jonnesukupolvesta seuraavat eivät jää paitsi mistään :D
Kyllä minä tiesin nuo ohjelmat, vähän samaan rataa menee ton "Karjala takas ;)" kanssa. Osbourneja jopa katoin, se oli hyvä sarja, samoin kun Popstarsia (joka ei ollut niin hyvä, köh köh).
Itsevaltiaista katsoin muutamia jaksoja, mutten silleen säännöllisesti.
- ---
22 %
- jjjjjjj
Sain 0%.
- girlgirl99
86 prossaa -.-
- ihQ.
girlgirl99 kirjoitti:
86 prossaa -.-
Just tommone lissu XD....
- MetalIsMyGod
13% massateini.
- tyrinmgseritnyhk
Eipä päde oikeen tähän päivään
- Mattu
TUO TESTI ON 2000-2010 MASSATEINEILLE.
Olen 17-prosenttisesti massateini.
kurpizza kirjoitti:
Minulla tuli sama. Tosin, en tiennyt TV-sarjoista mitään ja jouduin vain laittamaan...
Olin teinimpi silloin kun tuo testi on tehty.
- Herra X
Olen 0% massateini.
13% massateini.
13% massateini myös. :D
- 00tyttöö
30%
- dovahkiin c:
9%. Varokaa, täältä tulee ernuperse!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1689779Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde513179Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja432947- 612699
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012105- 1132053
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251933Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä581517Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121306- 281261