Vauva

Pirpana

"Onko vaippa märkä?", vaimoni Mervi leperteli minulle. "Pitääkö meidän vauvelille vaihtaa kuivat?". Mervi leperteli, suukotteli poskeani ja taputti vaippapöksyjeni päältä. Sitten hän nousi ja meni kaapille, missä säilytämme vaippoja ja muuta asiaan kuuluvaa rekvisiittaa. Minä jäin kellimään sängylle tutti suussani ja odotin, että "hoitotäti" tulisi vaihtamaan kuivan vaipan ja pääsisin vihdoin nukkumaan. Olin leikkinyt koko päivän ja minua väsytti hurjasti. Leikimme vaimoni kanssa adult baby ja hoitaja leikkiä parin päivän putkissa, aina kuin siihen on mahdollisuus.

Mervi tuli kaapilta vaipan kanssa ja asetti sen viereeni. Sitten hän hymyili minulle herttaisesti ja alkoi ujuttaa vaippapöksyjä pois päältäni."Nostas vähän peppua", hän pyysi ja niin pöksyt sujahtivat jalastani. Ne olivat sinistä muovia ja kuvioitu eläinhahmoilla, oikein somat pöksyt. Sitten hän alkoi avaamaan teippejä vaipastani ja sitten....minua hiukan hävetti ja laitoin kädet silmille. Pippelini jökötti jäykkänä kuin tinasotilas. Mervi sanoi ettei sitä tarvitse hävetä, ettei se haittaa jos pippeli jököttää ja ujutti samalla lämpimän kätensä vaipan sisään pippelilleni.
Minulla oli yhä kädet silmillä ja Mervi kuiskasi korvaan, että haluaisinko tädin auttavan niin ettei pippeli enää jököttäisi? Nyökkäsin vastaukseksi ja Mervi alkoi hyväillä pippeliäni kädellään. Mervi leperteli korvaani kaikenlaista rauhoittavaa, ettei minua olisi hävettänyt niin kovasti, ja liikutteli samalla esinahkaa edes takaisin. Eikä mennyt aikaakaan kun sperma lensi Mervin kädelle ja vaippaan ,"No niin...", Mervi sanoi, "eikös helpottanutkin?". Nyökkäsin vastaukseksi ja hymyilin, Mervi hiveli poskeani ja moiskautti märän pusun otsalleni. Oli oikein kiva olla.

Mervi laittoi märän vaipan pois ja vei minut suihkuun, missä hän pesi pippelini ja peppuni. "Ja nyt laitetaan meidän vauveli nukkumaan, simmutkaan eivät enää tahdo pysyä yhtään auki", Mervi leperteli samalla kun kuivasi minua.
Pian makasin taas sängylläni ja sain kehotuksen kohottaa peppuani, niin että Mervi sai laitettua vaipan peppuni alle. Mervi kiinnitti vaipan teipit ja tarkisti, että reunavuotosuojat olivat hyvin."Laitetaas vielä muovipöksyt jalkaan", ja niin minulla kohta oli uudet vaaleanpunaiset vaippapöksyt jalassani. Tuntui oikein mukavalta, kuivassa vaipassa ja Mervin hoivassa. Sain vielä tuttipullosta juotavaa, ennen kuin aloin nukkumaan.

Mervikin tykkää käyttää vaippoja ja muovipöksyjä. Olemme kolmikymppinen aviopari ja olemme lähes aina kotosalla ollessa vaipoissa. Vaipat ovat meidän yhteinen fetissi. Minä tykkään sen lisäksi myös heittäytyä vauveliksi, ja onneksi Mervillä ei ole mitään sitä vastaan. Hän eläytyy oikein luontevasti "hoitotädin" rooliinsa. Voisin joskus kertoa lisää leikeistämme.

10

13368

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yäk...

      väkee liikkeellä,oksettavaa

      • Bete

        Miks yleensä luet kinky osastoa jos noin pelottaa? Mee lukee vaikka ruokareseptejä.


      • Kirppu

        Painu hittoon sitten täältä jos noin haittaa!!! Voisit kokeilla vaikka tuota Kirjat & Novellit palstaa jos täältä kerran saa oksennustaudin.

        "Leikimme vaimoni kanssa adult baby ja hoitaja leikkiä parin päivän putkissa, aina kuin siihen on mahdollisuus."

        Mitä tuossa lauseessa lukee senkin pässi?? Adult baby leikit on eräs fetissi ja siten kuuluu kinky palstalle.


      • Lessu

        Hyi vittu voi olla sairasta..


    • tuttipullo

      ..tarina ja olet onnenpekka jos toi vielä sattuis olee totta...

      • Jaana-Täti

        jokaisella meillä on omat kinky-juttunsa.
        Eikä niitä pidä lähteä arvostelemaan, se on tosi tyhmää. Että eikun vauvajuttuja vaan jos ne tuntuu hyvältä. Kaikki tulkoon onnelliseksi omista jutuistaan. Ja jos ei jotakuta kiinnosta niin pistäköön tietokoneensa kiinni.

        Hyviä vauvajuttuja teille.

        Jaana-Täti


      • Jaana-Täti
        Jaana-Täti kirjoitti:

        jokaisella meillä on omat kinky-juttunsa.
        Eikä niitä pidä lähteä arvostelemaan, se on tosi tyhmää. Että eikun vauvajuttuja vaan jos ne tuntuu hyvältä. Kaikki tulkoon onnelliseksi omista jutuistaan. Ja jos ei jotakuta kiinnosta niin pistäköön tietokoneensa kiinni.

        Hyviä vauvajuttuja teille.

        Jaana-Täti

        jollakulla vauvalla on asiaa, niin Jaana-Tädille saa kirjoittaa ja kertoa mikä vauvelin mieltä painaa. Yhdessä sitten mietitään voiko Jaana-Täti auttaa asiassa. Kyllä kaikki aina järjestyy.

        Jaana-Täti


      • tuttipullo
        Jaana-Täti kirjoitti:

        jollakulla vauvalla on asiaa, niin Jaana-Tädille saa kirjoittaa ja kertoa mikä vauvelin mieltä painaa. Yhdessä sitten mietitään voiko Jaana-Täti auttaa asiassa. Kyllä kaikki aina järjestyy.

        Jaana-Täti

        Onkos Jaana-tädillä eemailia? Sua ei ole näkynyt ainakaan tolla nikillä tuolla Tuttipullo-saitilla. Jollei se ole sulle tuttu, niin tervetuloa asianharrastajien pariin
        http://tuttipullo.150m.com


    • fdl

      Hieno tarina. Näitä kaivataan lisää.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 17 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haluaisitko nähdä

      Hänet alastomana?
      Ikävä
      74
      3310
    2. Hilirimpsistä

      Hyvää huomenta ja kivaa päivää. Ilmat viilenee. Niin myös tunteet. 🧊☕✨🍁❤️
      Ikävä
      201
      2862
    3. Nainen lopeta pakoon luikkiminen?

      Elämä ei oo peli 😔😟
      Ikävä
      24
      2699
    4. Älä elättele

      Toiveita enää. Ihan turhaa. Sotku mikä sotku.
      Ikävä
      49
      2638
    5. Olet täällä. Mutta ei minulle.

      Nyt olen tästä 100% varma. Satuttaa. T: V
      Ikävä
      21
      2524
    6. Kuule rakas...

      Kerrohan minulle lempivärisi niin osaan jatkaa yhtä projektia? Arvaan jo melkein kyllä toki. Olethan sinä aina niin tyyl
      Ikävä
      41
      2355
    7. Miten hitsissä ulosoton asiakas?

      On tää maailma kumma, tässä haisee suuri kusetus ja ennennäkemättömän törkeä *huijaus*! Miten to.monen kieroilu on edez
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1823
    8. Törmättiin tänään

      enkä taaskaan osannut reagoida fiksusti. Menen aina lukkoon. Yksi asia on varma: tunteeni sinua kohtaan ovat edelleen v
      Ikävä
      24
      1757
    9. Vieläkö sä

      Rakastat mua?❤️😔
      Ikävä
      37
      1630
    10. Dear mies,

      Hymyiletkö ujosti, koska näet minut? 😌
      Ikävä
      18
      1486
    Aihe