Minulla on mahdollisuus valita näiden kahden väliltä, onko kukaan ollut sekä r-kioskilla että kaupassa töissä? Mitä hyviä ja huonoja puolia näissä on? Miten työtehtävät eroavat?
Saleen vai R-Kioskille?
2
187
Vastaukset
- kassatäti
Kaupassa paremmat lisät
- nykyinen ärräläinen
Olen ollut 3 vuotta pienehkössä k-marketissa ja sen jälkeen noin vuoden nyt ärrällä. Molemmissa hommissa hyvät ja huonot puolensa - kaupassa ei tarvinnut olla yksin töissä ja sai paremmat ilta- ja lauantai lisät, mutta kioskilla työ monipuolisempaa. Kaupassa sai myös pitää kahvitaukonsa, toisin kuin ärrällä... työtehtävät on sinänsä melko samanlaisia, mutta ärrällä teet ne kaikki yksin. Tyhjennät pelikoneet, palautat lehdet, hoidat tilaukset, tarkistat ja purat kuorman, täytäthyllyt, keität kahvia, paistat pullaa ja sitten siihen päälle tulee bussikorttien lataukset, paketit, passit, vuokrafilmit, liittymät ja niiden lataukset, myymälän siivous... ja veikkaus- ja totopelit tulisi hallita melkoisen hyvin :) mutta en kadu työpaikan vaihtoa, ärrällä saan itse päättää mitä teen ja milloin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S617820- 1334504
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.323757- 213118
- 232662
- 282586
- 502296
- 252170
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3922123- 322059