Opiskelin vuoden kone- ja tuotantotekniikkaa. Nyt pääsin opiskelemaan toista tekniikan alaa, eli vaihdoin alaa.
Aioin hyväksilukea vain yhden kurssin, ja suorittaa muut kurssit uudestaan.
Katsotaanko tämä opinnoissa edistymiseksi? Eli voisin hyväksilukea enemmän, mutta haluan käydä kurssit uudestaan.
En tarvitse neuvoja, kuinka järkevää tämä on.
Opinnoissa edistyminen
3
163
Vastaukset
- ,,,,,,
Sitä ei katsota "edistymiseksi", vaan jokaiselle opiskelijalle voidaan myöntää tietty määrä tukikuukausia, joiden jälkeen tukia ei siis saa. Eli olet nyt periaatteessa käyttänyt 9kk ajalta tukia opiskellessasi tuota alaa, ja nyt kun vaihdat toiselle alalle, saat 9kk vähemmän tukia. Saattaakin olla, että tutkinnon kesto on 3,5v ja saat vain 2,5v ajalta tukia.
- Epika Lainaa
Ei millää pahal, mut toi sun kysymys on vähän niinku et voinks mä rahastaa Kelalta samoist opinnoist kahteen kertaan ...
- Koulupenaali
No kyllähän mä tiedän että se on rahastamista kahteen kertaan. Mutta kukaan ei vastannut kysymykseen, onko se mahdollista? Tottakai kokonaisaika lyhenee, mitä voi tukia voi saada.
Mutta jos joku voi vastata onko se mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029