Opiskelin vuoden kone- ja tuotantotekniikkaa. Nyt pääsin opiskelemaan toista tekniikan alaa, eli vaihdoin alaa.
Aioin hyväksilukea vain yhden kurssin, ja suorittaa muut kurssit uudestaan.
Katsotaanko tämä opinnoissa edistymiseksi? Eli voisin hyväksilukea enemmän, mutta haluan käydä kurssit uudestaan.
En tarvitse neuvoja, kuinka järkevää tämä on.
Opinnoissa edistyminen
3
264
Vastaukset
- ,,,,,,
Sitä ei katsota "edistymiseksi", vaan jokaiselle opiskelijalle voidaan myöntää tietty määrä tukikuukausia, joiden jälkeen tukia ei siis saa. Eli olet nyt periaatteessa käyttänyt 9kk ajalta tukia opiskellessasi tuota alaa, ja nyt kun vaihdat toiselle alalle, saat 9kk vähemmän tukia. Saattaakin olla, että tutkinnon kesto on 3,5v ja saat vain 2,5v ajalta tukia.
- Epika Lainaa
Ei millää pahal, mut toi sun kysymys on vähän niinku et voinks mä rahastaa Kelalta samoist opinnoist kahteen kertaan ...
- Koulupenaali
No kyllähän mä tiedän että se on rahastamista kahteen kertaan. Mutta kukaan ei vastannut kysymykseen, onko se mahdollista? Tottakai kokonaisaika lyhenee, mitä voi tukia voi saada.
Mutta jos joku voi vastata onko se mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716