Opiskelin vuoden kone- ja tuotantotekniikkaa. Nyt pääsin opiskelemaan toista tekniikan alaa, eli vaihdoin alaa.
Aioin hyväksilukea vain yhden kurssin, ja suorittaa muut kurssit uudestaan.
Katsotaanko tämä opinnoissa edistymiseksi? Eli voisin hyväksilukea enemmän, mutta haluan käydä kurssit uudestaan.
En tarvitse neuvoja, kuinka järkevää tämä on.
Opinnoissa edistyminen
3
221
Vastaukset
- ,,,,,,
Sitä ei katsota "edistymiseksi", vaan jokaiselle opiskelijalle voidaan myöntää tietty määrä tukikuukausia, joiden jälkeen tukia ei siis saa. Eli olet nyt periaatteessa käyttänyt 9kk ajalta tukia opiskellessasi tuota alaa, ja nyt kun vaihdat toiselle alalle, saat 9kk vähemmän tukia. Saattaakin olla, että tutkinnon kesto on 3,5v ja saat vain 2,5v ajalta tukia.
- Epika Lainaa
Ei millää pahal, mut toi sun kysymys on vähän niinku et voinks mä rahastaa Kelalta samoist opinnoist kahteen kertaan ...
- Koulupenaali
No kyllähän mä tiedän että se on rahastamista kahteen kertaan. Mutta kukaan ei vastannut kysymykseen, onko se mahdollista? Tottakai kokonaisaika lyhenee, mitä voi tukia voi saada.
Mutta jos joku voi vastata onko se mahdollista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741