Mitä mieltä nimestä? Sopisi hienosti isoveljen M-alkuiseen myöskin erikoiseen nimeen. Mitään hienostelua tai erikoisuutta ei olla tässä haettu, vaan hyviä nimiä. Kuitenkin mieleeni tuli näinkin erikoinen nimi josta en ollut aiemmin kuullutkaan!
Milanda
8
167
Vastaukset
- Keijo Kullinen
Milanda Lanta-Maria Paskanmarja Mättönen
- M.M.
Ai että miten aikuista jengiä. Ettekö te osaa edes normaalisti keskustella :D
- GoldenStar
Kiva nimi :D
saman tapaisia ovat esim. Matleena, Matilda, Melina ja Milana ;)
- jenna.
Mulle tulee ensimmäisenä mieleen että se olis romani-nimi.
- heluna.
Ärrävikaisen Miranda.
- Milenanimi
Ei oikein kuulosta hyvältä minun mielestä. Jos haluaa jonkin erikoisemman M:llä alkavan niin miten ois Milena? Se on paljon kauniimpi.
- !!!
Milanda...................Milda margariini
Milana parempi. - naksi
Milanda kuulostaa ärrävikaisen Mirandalta, vaikka muuten olisi kyllä ihan nätti. Entäs ilman deetä, eli MILANA? Vielä kauniimpi versio minun mielestä. Ja tietysti
Milona, Milena, Malena, Maleena, Matleena (Matlena),
Marleena, Marlene, Minea, Melina, Melissa, Marissa, Mariel,
Mariela, Mariella, Marielle, Marina, Matilda, Mimosa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1117265Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista635288- 954894
- 524045
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee493996- 2223883
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san283598- 413243
- 522819
- 412397