Luin muita matka-aiheisia palstoja ja huomasin, että joissain maissa täytyy olla majapaikka varattuna etukäteen esim. kolmeksi päiväksi maahan tultaessa ja paikan nimi pitää laittaa turistikorttiin (tai johonkin vastaavaan). Entäpä Peru? Voiko sinne mennä ilman etukäteisvarausta yöpaikasta? Varaaminen on tietysti helppoa mutta emme ole aivan varmoja moneksiko päiväksi aiomme jäädä Limaan joten ajattelimme varata hostellin vasta paikan päällä. Olemme lähdössä joulukuussa, onko silloin vaikeuksia löytää majoitusta? Kiitos jo etukäteen...
Hostellin varaaminen Perussa
Lea
1
301
Vastaukset
- rts
Itselläni ei ole ollut varausta. Maahantulokortissa on kyllä paikka oleskeluosoitteelle mutta olen siihen kai laittanut että hotelli. Majoitusta löytyy helposti.
Periaatteessa kai ne voivat vaatia että on matkalippu pois maasta ja riittävät varat, mutta VISA-kortti riittänee, eikä minulta ole koskaan mitään kyselty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2172899
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1302876En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.791846Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va751462Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371362- 471108
- 991021
- 111909
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6853- 46843