Ihmissusi

Ihmissudeksi pyrkivä

Onko joku teistä ihmissusi? Jos on miten tulitte semmosiksi? Huom. En halua sellasia kommentteja kuten " ookko aineissa " tai " ei ihmissusia oo olemassa " tai vastaavaa shaibaa. Ja en myöskään halua kuulla twighlight ihmissusi juttuja.
Kiitos etukäteen!

246

6227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei kannata

      olet menossa helvettiin nopeammin kuin rasvattu salama jos ihmisusi oot.

      "Jeesus Kristus on tie, totuus ja elämä."

      • Ihmissudeksi pyrkivä

        Itekki uskon Jeesukseen, mutta ihmissudet ovat aina kiehtoneet mua. Joten älä ole huolissas. Kristus suojelee mua siihen asti kunnes saan pureman, tai lausun loitsun jonka oon oppunu.


      • en oo huolissa
        Ihmissudeksi pyrkivä kirjoitti:

        Itekki uskon Jeesukseen, mutta ihmissudet ovat aina kiehtoneet mua. Joten älä ole huolissas. Kristus suojelee mua siihen asti kunnes saan pureman, tai lausun loitsun jonka oon oppunu.

        Jeesus ellää


      • ei löydy

        Missä kohtaa Raamattua tuomitaan ihmissudet?


      • Jumala loi
        ei löydy kirjoitti:

        Missä kohtaa Raamattua tuomitaan ihmissudet?

        ihmisen omaksi kuvakseen. Ilmestyskirjassa lukee kuinka peto heitettiin elävältä tuliseen järveen.

        "Jeesus Kristus riisti avaimet saatanalta."


      • alfanyymi

        Kuule voi olla ihmissusi joka auttaa ihmisiä heti ollaan tuomihtemassa


      • AinakinPuoliksiSusi

        Mie oon ihmissusi ja kristitty. Tai ainnakin uskon niin. Uskon että vaikka olisin tässä maailmassa puoliksi susi, Jeesus puhdistaa minut ja päästää taivaaseen.


      • TheWolf

        Totah. En usko loitsuihin ja halusin todistaa että ne on valetta niinpä koklasin yhtä. Ja nyt musta tuntuu siltä että rikoin jumalaa vastaan ja tein loitsun siks että halusin olla..
        Yks niistä.. joka taitaa olla totta. Mitä nyt teen? Pyydänkö antamaan anteeksi vaikka tiesin että se oli väärin? Help plz.


      • Anonyymi
        alfanyymi kirjoitti:

        Kuule voi olla ihmissusi joka auttaa ihmisiä heti ollaan tuomihtemassa

        S
        Ekek


      • Anonyymi
        Ihmissudeksi pyrkivä kirjoitti:

        Itekki uskon Jeesukseen, mutta ihmissudet ovat aina kiehtoneet mua. Joten älä ole huolissas. Kristus suojelee mua siihen asti kunnes saan pureman, tai lausun loitsun jonka oon oppunu.

        Mikä loitsun nimi on? Voiks kertoo🥺🥺


      • Anonyymi
        UUSI

        Ei jeesus oo hyvä tyyppi jos sen ainoo perustelu laittaa joku helvettiin vaan koska se saatto syntyy ihmissudeks


    • ihmisusi1

      valitettavasti en itse osaa vastata siihen miten muuten voisit tulla kuin ihmissuden puremasta, ellet sitä jo ole. itse synnyin ihmissutena, ja jo koulussa olin hyvin eristäytynyt muista, ja opettajat ravasi kotona sossuineen et mikä minulla on. no eihan minulla mikään, olin nuori ja onnellinen mutta pyrin pois ihmisten luota. olen kyllä terve ja täysipäinen jne.. rakastin jo lapsena juoksennella pitkin kallioita ja metsiä, ja peltoja. luonto oli hyvin läheinen paikka minulle ja on sitä tietysti yhä. leikin omia leikkejä, enkä oikein välittänyt muista leikeistä toisten kanssa muustakuin jos siinä oltiin jotain petoja jotka hyökkäsivät toisten kimppuun, ja leikissä juostaisiin nelin jaloin. rakastin niitä leikkejä. lapsena minua pidettiin outona kummajaisena, ja huomasin itsekkin olevan erillainen kuin muut, mutta en sen ikäisenä osannut arvata että olisin jotain niin ainutlaatuista. en voi sanoin kuvailla tunnettani. tässä puolessa on se huono että sitä etsii ja etsii laumaa eikä niin sanotusti normaalit ihmiset kiinnosta, sen tekee tämä puoli itsessäni. se on myös totta että laji tunnistaa lajinsa. se on helppo ymmärtää kun itsellä tietyt taidot on. ajtuksen luku on tuttu juttu myös. rakastan lihaa mutta en sentään mikään hirviö ole, eli en silpo ihmisiä tai koti eläimiä. mutta ajattelen paljon juoksemista jäniksen perässä ja sen maukasta lihaa. totta on että on ihmissusia jotka syö ihmisiä ja koti eläimiä mutta useimmat ovat erillaisia ja ovat myös ihmisten kanssa. ihmissusi haistaa toisen ihmisuden pistävyyden vuoksi. en kaikkea kirjoita tänne, mutta jos jotakin kiinnostaa kysykää. olisi kunnia tavata myös muita ihmisusia livenä, olen etsinyt heitä vuosia. ehkä oppisin heiltä jotain ainakin jos ovat jo vanhempia.. mutta en todellakaan kaipaa mitään feikkejä.ja senkin huomaan nopeasti. tiedän erään läheisen olevan ihmissusi, mutta en viitsi mainita asiasta mitään, miten te muut sanoisitte toiselle tietävän jotain mitä hän ei kieltänytkään aikoinaan mutta kiertelee silti.. tämä on jo vanhempi ja voi muuttua milloin haluaa.hän kuuluu vanhempiin ihmissusiin. olisi kyllä hienoa tavata täällä vanhempia ihmissusiakin.

      • Ihmissudeksi pyrkivä

        Ainaki on kiva tietää toi. Tosin ite tiiän loittun jonka avulla voi muuttua. Jos en saa muuta keinoa kuin purema, aijon käyttää loitsua. Ja by the way, perjantaina kun oli täys kuu, kuulin Kittilässä ihmissuden ulvontaa. Useammanki.


      • TheWolf

        Käyttäydyn ja rakastan tehdä saman lailla kuin sinä. Ja tällä hetkellä myös. Olis sitä kiva jos olis lähistöllä samanlaisia kuin minä. Mut suurin osa niistä on kaukana ja tapaan niitä harvoin. Yleensä päivisin juoksen kauas metsään rauhaan ja joskus jopa ulvon. Se tunne on ihana. Kukaan ei voi vapauttaisi rikkoa. Asun Valkeakoskella mutta uskon että olen paljon nuorempi kuin sinä. Enkä ole vieraille ihmisille hirveen sosiaalinen. (Näytän pojalta) Mut vois live tapaamistä miettiä. Jos vanhemmat antaa. (Ne on liian huolehtivaisia sanon minä)


      • ridfard
        Ihmissudeksi pyrkivä kirjoitti:

        Ainaki on kiva tietää toi. Tosin ite tiiän loittun jonka avulla voi muuttua. Jos en saa muuta keinoa kuin purema, aijon käyttää loitsua. Ja by the way, perjantaina kun oli täys kuu, kuulin Kittilässä ihmissuden ulvontaa. Useammanki.

        Mikä se loitsu on? Kerro ihmees? Toimiikose? Muutuiksä ihmissudeks?


      • TeenWolf

        Mä en ole susi mutta aihe minuakin kiinnostaa ja haluaisin tutustua aitoon suteen, koska itse haluaisin olla ja voisin vaikka jotain loitsua kokeillakin jos ne toimii, ellei tämä kaikki ole vaan paskapuhetta ja kusetusta. Ja haluaisin tutustua paremmin susiin jos olette siis oikeita. Samoin minun rakas ystävä. Joten toivon että saisin tietoa ja apua teiltä.


      • TeenWolf
        Ihmissudeksi pyrkivä kirjoitti:

        Ainaki on kiva tietää toi. Tosin ite tiiän loittun jonka avulla voi muuttua. Jos en saa muuta keinoa kuin purema, aijon käyttää loitsua. Ja by the way, perjantaina kun oli täys kuu, kuulin Kittilässä ihmissuden ulvontaa. Useammanki.

        Onko mahdollista tulla oikeesti ihmissudeksi? Eikä vaan sillee että joo nyt mä oon ihmissusi mä kuvittelen olevani. En halua loukata ketään.


      • Ihmissusiin_uskoja
        TheWolf kirjoitti:

        Käyttäydyn ja rakastan tehdä saman lailla kuin sinä. Ja tällä hetkellä myös. Olis sitä kiva jos olis lähistöllä samanlaisia kuin minä. Mut suurin osa niistä on kaukana ja tapaan niitä harvoin. Yleensä päivisin juoksen kauas metsään rauhaan ja joskus jopa ulvon. Se tunne on ihana. Kukaan ei voi vapauttaisi rikkoa. Asun Valkeakoskella mutta uskon että olen paljon nuorempi kuin sinä. Enkä ole vieraille ihmisille hirveen sosiaalinen. (Näytän pojalta) Mut vois live tapaamistä miettiä. Jos vanhemmat antaa. (Ne on liian huolehtivaisia sanon minä)

        Rakastan juosta neljällä jalalla! Se on vaan niin vapauttava tunne. Kaiken lisäksi osaan ulvoa ja haukkua kuin susi. Olen etsinyt kauankin aikaa loitsuja mitkätoimii.


      • Werewolves

        Hetkonen, en oo varma uskonko mutta jos nyt uskon niin tiedätkö muuttuuko ihmissuren puremasta niinku heti vai täh ja haluisin ite olla ihmissusihauska oon halunnu jo tooooosi pitkään olla yks heistä....


      • EnUskoHerätkää
        Werewolves kirjoitti:

        Hetkonen, en oo varma uskonko mutta jos nyt uskon niin tiedätkö muuttuuko ihmissuren puremasta niinku heti vai täh ja haluisin ite olla ihmissusihauska oon halunnu jo tooooosi pitkään olla yks heistä....

        cringe :D suuri myötähäpeä ku lukee noit "oon ihmissusi ja rakastan juosta neljällä jalalla ja ulvoo" 4real ei kukaa kertois jos ois ihmissusi koska daa lähetettäis tutkimuksiin ja sillee. Todistakaa mulle ja laittakaa kuva tai snäppii :D


      • Sudeksipyrkivä
        Ihmissudeksi pyrkivä kirjoitti:

        Ainaki on kiva tietää toi. Tosin ite tiiän loittun jonka avulla voi muuttua. Jos en saa muuta keinoa kuin purema, aijon käyttää loitsua. Ja by the way, perjantaina kun oli täys kuu, kuulin Kittilässä ihmissuden ulvontaa. Useammanki.

        Haluaisin olla sudenverinen mutta en tiedä loitsua siihen voisitteko kertoa loitsun jonka avulla tulla sudenveriseksi/ihmissudeksi


      • Tyrtti
        Ihmissusiin_uskoja kirjoitti:

        Rakastan juosta neljällä jalalla! Se on vaan niin vapauttava tunne. Kaiken lisäksi osaan ulvoa ja haukkua kuin susi. Olen etsinyt kauankin aikaa loitsuja mitkätoimii.

        Mul on sama juttu :3


      • Sudenverinen

        Mun mielest ois niin ihanaa jos vois juosta sutena pitkin metsää, koota oma lauma, ei tarttis huolehtii kouluasioist, vois ulvoo lauman kanssa ja kaikkee semmosta. Se on vaan niin ihanaa. Jos joku tietää semmosen suhkot helpon tavan tulla ihmissudeks niin kertokaa ihmeessä. Ja joo, tiiän et ihmissusi on eri asia kuin susi mut tekisin kaikkeni voidakseni olla ihmissusi. Tiiän myös mitä siihen sisältyy.


      • Anonyymi
        TheWolf kirjoitti:

        Käyttäydyn ja rakastan tehdä saman lailla kuin sinä. Ja tällä hetkellä myös. Olis sitä kiva jos olis lähistöllä samanlaisia kuin minä. Mut suurin osa niistä on kaukana ja tapaan niitä harvoin. Yleensä päivisin juoksen kauas metsään rauhaan ja joskus jopa ulvon. Se tunne on ihana. Kukaan ei voi vapauttaisi rikkoa. Asun Valkeakoskella mutta uskon että olen paljon nuorempi kuin sinä. Enkä ole vieraille ihmisille hirveen sosiaalinen. (Näytän pojalta) Mut vois live tapaamistä miettiä. Jos vanhemmat antaa. (Ne on liian huolehtivaisia sanon minä)

        Mua purtiin viime vuonna ja muutuin kuuli outoja ääniä olin kävellyt unissani ja Himoitsin verta ja nykyään muutun ku huvittaa


      • Anonyymi

        Haluat tietää onko muita? Tässä on yksi sinisilmäinen musta ja ISO oikeestaan todella iso. Pienenä oli susi eleitä ja agressiivisia. Unessa minua puri musta ruskea susi pelottava mutta hän ei tiennyt ketä puri. Sitten muutuin ja muuten todella suureksi otin hänet isoihin käpäliin ja sanoin miksi purit minua?


      • TeenWolf kirjoitti:

        Onko mahdollista tulla oikeesti ihmissudeksi? Eikä vaan sillee että joo nyt mä oon ihmissusi mä kuvittelen olevani. En halua loukata ketään.

        Moi. Mä oon ihmissusi ja kyllä se on mahdollista.


    • muuten helvettiin ma

      Ei ihminen muutu suseksi. Jos joku kokee sudenomainaisuuksia, niin ne ovat jonkun demonin vaikutusta ja tämä riivaajahenki valtaa ihmisen ja käyttää sitä. Vapautukaaa Jeesuksen Nimessä ja veressä tuosta pahan vaikutuksesta.

      • Kielioppinazi

        Sudeksi, ei suseksi.


      • gynther

        Eipäs kuu suuseks.


    • Niiinpä niin

      Sisko on ihmissusi

      • muuten vain

        kertoiko siskosi sen vai mistä tiedät hänen olevan ihmissusi?


      • dementiikko

        Ja mun anoppi. Aamulla se herää väsyneenä, yön juoksuista ja ei muista mitään.


    • ei anoppini juossut

      Voi tätä aikaa. Ennen anopit veisailivat virsiä ja ylistelivät Jumalaa herättyään. Nyt hoirailevat väsyneinä viinahöyreessään juostessaan tyydyttämässä sammumattomia himojaan.

    • nyk. ihmissusi

      Itse en syntynyt ihmissudeksi, vaan muutuin vasta poikaystäväni puremasta. Hän ei ollut kertonut asiasta minulle, joten se tuli aikamoisena yllätyksenä. En ollut osannut tulkita merkkejä, vaikka ne nyt jälkeen päin katsottuna olivatkin aika selvät.

      Tapahtuneesta on aikaa jo melkein 20 vuotta. Elämä on muuttunut aika paljon, kuten myös ystäväpiiri. Suuri osa nykyisistä ystävistä on myös ihmissusia tai ainakin ok asian kanssa. Vanhemmilleni juttu oli kaikkein vaikein sulattaa. He eivät osaa käsitellä asiaa. Aika tietysti tekee tehtävänsä, kaikkeen tottuu.

      Sinuna miettisin asiaa vakavasti, kun kyseessä on kuitenkin niin peruuttamaton asia.

      • Ihmissudeksi Pyrkivä

        Olen miettiny ja haluan tulla. Makso mitä hyvänsä.


      • Okei!
        Ihmissudeksi Pyrkivä kirjoitti:

        Olen miettiny ja haluan tulla. Makso mitä hyvänsä.

        500 euroa tähän käteen, olkaa hyvät!


      • Ihmissudeksi pyrkivä
        Okei! kirjoitti:

        500 euroa tähän käteen, olkaa hyvät!

        Err...? -_-


      • dupadapdaa

        En ole ihan varma olenko mä ihmissusi vai en? Mutta oon käynyt pienestä asti metsällä ja rakastan lihaa,mutta en minäkään ihmissyöjä ole. Jos en ole ihmissusi en minä siltikään ihmisiä syö.


      • dupadapdaa
        dupadapdaa kirjoitti:

        En ole ihan varma olenko mä ihmissusi vai en? Mutta oon käynyt pienestä asti metsällä ja rakastan lihaa,mutta en minäkään ihmissyöjä ole. Jos en ole ihmissusi en minä siltikään ihmisiä syö.

        Minulla taitaa olla suden sielu,koska käyn yleensä yksin ulkona pimeässä ja näen aika hyvin. Ainakin hyvä näköaisti minulla on,koska näin 21.2.2013 jäniksen. Sen muistan tosi hyvin.


      • alfanyymi
        Ihmissudeksi Pyrkivä kirjoitti:

        Olen miettiny ja haluan tulla. Makso mitä hyvänsä.

        TAJUATKO MITÄ MENETÄT SINÄ MENETÄT TUNTEET ET OLE ENÄÄN INHIMILLINEN olet ihmissusi se ei ole hienoa yritän päästä tästä kirouksesta pois joka VITUN päivä en voi olla alfa pääsen tästä kirouksesta vain silleen että minut tapetaan enkä voi tappaa itseäni koska se joka on sisälläni estää sen


      • Sky_the_wolf
        dupadapdaa kirjoitti:

        Minulla taitaa olla suden sielu,koska käyn yleensä yksin ulkona pimeässä ja näen aika hyvin. Ainakin hyvä näköaisti minulla on,koska näin 21.2.2013 jäniksen. Sen muistan tosi hyvin.

        Rakas ystävä, olet therian, tervetuloa joukkoon. Ihmissusia ei meidän epäonneksemme ole todisteetavasti olemassa, vaikka se on toki meidän suuri toiveemme. Täällä suomessa on yksi therianlauma, Tundra, johon kuulun. Therianeita koskevia keskusteluja löytyy muutamia täällä Suomi24:sessa.
        Ystävällisin haukahduksin: Sky


      • TheWolf
        Sky_the_wolf kirjoitti:

        Rakas ystävä, olet therian, tervetuloa joukkoon. Ihmissusia ei meidän epäonneksemme ole todisteetavasti olemassa, vaikka se on toki meidän suuri toiveemme. Täällä suomessa on yksi therianlauma, Tundra, johon kuulun. Therianeita koskevia keskusteluja löytyy muutamia täällä Suomi24:sessa.
        Ystävällisin haukahduksin: Sky

        Moips. Mää en pääse suomi24 käyttäjääni ja oon susi hullu. Mut mää voisin kattoo jos pääsen siihen ilman käyttäjää


      • ridfard
        alfanyymi kirjoitti:

        TAJUATKO MITÄ MENETÄT SINÄ MENETÄT TUNTEET ET OLE ENÄÄN INHIMILLINEN olet ihmissusi se ei ole hienoa yritän päästä tästä kirouksesta pois joka VITUN päivä en voi olla alfa pääsen tästä kirouksesta vain silleen että minut tapetaan enkä voi tappaa itseäni koska se joka on sisälläni estää sen

        Ooksä ihmissusi alfa? Miten sä päädyit alfaks? Ja onks sul lauma? Miten sul tuli sellane kirous?


      • Sudeksi

        Hei, mäkin haluaisin muuttua ihmissudeksi. En itseasiassa tiä oonko ihmissusi vai en. Rakastan lihaa yms, erityisesti tuore riista on mun mielee.


      • Lärvänlerva

        Olet todella sairas ihminen. Lueppas vähän biologiaa niin huomaat että ihminen ja susi on kuule aivan eri "sarjaa" Tuleppas käymää setän tykönä, mä kun pamauttelen päin näkö muutaman tunnin niin, onhan kumma jos vielä tunnet olevasi susi, Kunnon turpasauna on ollut aina hyvä konsti saamaan ihmiset järkiinsä. Ei ole tähänpäivään menessä löytynyt yhtäkään joka ei ole parantunut käsittelyni jälkeen.
        Saat ilmaisen käynnin, mutta tilaa taksi että pääset kotio sen jälkeen, mutta mutta, parannut se on varmaa...


      • Alfatherian
        dupadapdaa kirjoitti:

        Minulla taitaa olla suden sielu,koska käyn yleensä yksin ulkona pimeässä ja näen aika hyvin. Ainakin hyvä näköaisti minulla on,koska näin 21.2.2013 jäniksen. Sen muistan tosi hyvin.

        En oo ihmissusi, mutta olen therian. Itse uskon niihin, ja olen huomannut, että huomaan lähestyvät autot ennen ketään muuta ja näen paljon, mitä kukaan muu ei näe vielä vähään aikaan, haistan, jos joku syö lohta ja erotan monien ihmisten hajun helpostikin toisistaan. Pystyn hiippailla jonkun taakse tämän kuulematta, ja osaan harhauttaa hyvin. Minustanolen therian näiden, ja monien muiden asioden perusteella. Jos haet muuten laumaa, niin käyppä,instassa kattomassa @kuunlauma


      • Tulevaihmissusi

        Mä olen sata varma asiasta että haluan olla ihmis susi jos siihen on keino


    • mile.s.k.

      Itse en tiedä olenko vai enkö. Ihan pienestä pitäen olen "palvonut" susia yli kaiken ihaillut niiden kauneutta ja viisautta. Olen rakastanut metsiä ja niissä juoksemisesta. Jos olen todella surullinen / yksinäinen menen yöllä ulos ulvomaan ja odotan että saan vastauksen mutta sitä ei ole koskaan tullut. Pienenä kun mua pelotti rupesin ulvomaan ja näin kuinka kymmenet sudet ympäröivät minua ja minua ei enää pelottanu. Vielä nykyäänkin (16v.) ulvon ulkona kun olen yksin tai pelottaa. En varmaan ole ihmissusi vaikka lähdenkin välillä keskellä yötä metsään juoksemaan ja ulvomaan ainoan todellisen ystävän kanssa ainoan joka ymmärtää tämä henkilö on koira(ni) ja jos poika ystäväni sai haavan mun on vaikea olla nuolematta sitä puhtaaksi. Jos en ole ihmissusi ainakin suden sielu minulla on. Kaikki jotka kertovat minkä väriset silmät minulla on vastaavat suden harmaat silmät. Olenko siis vai enkö jos olen se selittää miksi rakastan raakaa lihaa miksi rakastan ulvomista miksi rakastan juosta villinä metsässä miksi nuolen haavat ennen kunnon hoitamista se selittäisi kaiken mutta entä jos en ole? Jos en ole niin mikä minä olen?

      • no tota

        todennäköisesti päästäsi vialla...


      • jjjjkkk

        Tai ihan tavallinen ihminen


      • kukkula
        jjjjkkk kirjoitti:

        Tai ihan tavallinen ihminen

        Ei ihmissusia ole olemassa. Mä en usko vaikka mä oon 14-vuotias.


      • wolf1233

        Mä oon 14v ja oon ihmissusi


    • Hullujako te ootte

      ihan oikeesti mitä ihmettä te höpötätte?? ihmissusia ? en kyllä millään voi uskoa että ihminen vois mitenkää HUPS HOKKUS POKKUS muuttua/vaihtaa olemusta joksikin sudeksi? täällä on varmaan porukka jotain 12-16v pentuja jotka kuvittelee että kaikki leffoista ja kirjoista luettu FANTASIA on totta.. NO EI OLE.. tai jos joku kertoo tai joskus omin silmin näen ihmis suden voin uskoa, mutta nyt nauran niin helvetisti näille Pentujen mielikuvitus ajatuksille.

      • Ihmissudeksi pyrkivä

        Sanoin jo. EI MITÄÄN IHMISSUSIA EI OLE OLEMASSA-PASKAA!


      • Älä

        Shhh, älä kerro niille! Tämä on erinomaista viihdettä.


      • TheWolf

        En ihan usko että itsekkään oot mikään 18.v


    • Susi tutkija

      kattokaapa tää.. http://youtu.be/ksYdQMxWuKE joitakin todisteita on, mutta kun uutisia tulee niin miksi ne aina poistetaan tai piilotetaan?? siksikö että Ihmis susia oikeasti on.. olen seurannut todisteita ja uutisia kaikkialta ympäri mailmaa kohta 10 vuotta.. on vaan todella outoja että Miksi aiheista ja uutisita vaietaa ja ne poistetaan

      • ei ollut susi

        Ainoa aito asia oli tuossa videossa tuo kuvattu karhu. Vaikka sitäkin väitettiin ihmissudeksi...


      • Bad wolf
        ei ollut susi kirjoitti:

        Ainoa aito asia oli tuossa videossa tuo kuvattu karhu. Vaikka sitäkin väitettiin ihmissudeksi...

        Minä hän voisin purra sinua täydenkuun aikaan mutta koska en ole saanut tuoretta lihaa kolmeen kuukauteen saattaisin raadella sinut palasiksi.
        en ole varma miten minusta tuli ihmissusi nukui yhden yön metsässä keskellä yötä heräsin hirveään kipuun olkapäässä ja samalla huomasin että teltta oli rikki seuraavan täydenkuun aikaan se tapahtui


      • Ihmissusireal

        Hm, mun on vaikeeta sanoa tätä, mutta nytkun joku sitä laumaa etsii. Itse olen etsinyt laumaa vasta muutaman viikon, kun aloin kiinnostua ihmmisusista. Olen koulussa AINA se kuka on yksin, AINA se kenelle nauretaan, AINA se ketä pilkataan. Joskus kun lausun sanat "Aurinko, Kuu, totuus", ne rauhoittavat minua. Mulla ei vrm oo mtn ihmisuden piirteitä, enkä tiedä olenko ihmissusi, mutta mun merkit ovat nämä: Mulla on alhaalla hammasrivissä 2 aika terävähköä pientä hammasta, mulla on AINA ihan sika pitkät kynnet, vaikka leikkaan ne.., rakastan lihaa


    • windsoulwolf

      Jos ois tampereen seudulla ihmissusilaumaa mihin liittyä nii olisin kiinnostunut, ja jos ei niin mun omaan laumaan voi myös liittyä. Ikähaarukka on 11-16, itse olen 12.

      Mä en tiedä miten musta on tullut ihmissusi, mut se on saattanu vaikuttaa et mulla on ollu aika rankka elämä, mut ei siitä sen enempää. Mun sielu on kuin sudella: voin syödä raakaa lihaa saamatta mitään oireita, luonto tuntuu kodilta, neljällä käpälällä liikkuminen helpolta ja luonne on enemmän suden kuin ihmisen. Mulla ei tällä hetkellä ei ole kuin yksi ystävä, ja mä epäilen häntäkin ihmissudeksi.
      Mä en koskaan oo ollu kiinnostunut normaaleista asioista, vaan kaikki nuorena leikkimäni leikit olivat raakaa leikkikamppailua, luonnossa elämistä ja saalistamista. Yhdessä vaiheessa mä kuitenkaan en ollu tyytyväinen itseeni, mua hävetti etten ollut pätkääkään samanlainen kuin muut eikä kavereita ollut. Siispä rupesin esittämään että olen ihan normaali, kävin ostoskeskuksessa muiden kanssa, olin sisällä juttelemassa vaatteista ynnä muusta, ja niin edelleen. Puol vuotta mä jaksoin sitä näytelmää, mut sit se loppu. Ei sielua voi muuttaa. Nyt mä oon taas se sama yksinäinen susi.

      • werewolf

        Millä perusteille olet ihmissusi tuleeko sinulle hampaat?


      • Wolfenstein.
        werewolf kirjoitti:

        Millä perusteille olet ihmissusi tuleeko sinulle hampaat?

        --Millä perusteille olet ihmissusi tuleeko sinulle hampaat?--

        Ei mutta kasvaa karvaa persiissä.


      • ihminen12

        Kaikilla jätkillä kasvaa perskarvoja


    • joten sellaista

      Luin jostain Riku Rinteen kirjasta, että muutamat saatananpalvojat olivat pakotettuja menemään yöllä kuutamolla ulvomaan ulos susien lailla. He kokivat valtavaa ahdistusta ja ulvominen rahoitti jotenkin, mutta jälkeenpäin valtasi kauhea pelko.

    • OI Kuu !!

      uuu-UUUU-uuuuu-UUUUUUUU !!

    • kik:Pienoislentokone

      Hei kaikki.
      Kyllä, meitä on olemassa. Ei, en ole hullu.
      Nopeita, ketteriä, vahvoja. Sellaisia me olemme. Ihmiset eivät meitä huomaa ja sen takia meidän olemassaolomme kyseenalaistetaan.

      Olen ollut kauan yksin. Ilman laumaa. Viime täysikuulla tavoitin kaksi eri laumaa, mutta ne olivat liian kaukana. Kun lopulta pääsin paikalle he olivat poissa. Siksi toivoisin jonkun joka voisi pitää seuraa ja jutella kanssani vaikka kikissä.

      En pyydä teitä ottamaan minua laumaan, mutta tarvitsen sellaisen olennon seuraa joka ymmärtää minua joka on samaa kuin minä. Tarvitsen ihmissusia.

      • Susityttö

        Miten muutuit ja voitko muuttaa mutkin, asun kotkassa ja mua kiusataa koulussa ku mä rakastan suseja


      • susihullu

        mä oon aina halunnu olla ihmissusi en vaan tiedä että onko se mahdollista, jos vielä luet näitä niin voin jutella kikissä ihan milloin vaan


      • demonwolf

        Hei olisi kiva jutella sun kanssa. Onkos sulla kikiä tai muuta semmosta?


      • Ihmissusifani1

        Hei minä haluaisin todella paljon olla ihmissusi ja haluaisin pureman minua kiusataan koulussa koska uskon ihmissusiin missä asut jks asut lähellä kausalaa niin voitaisiin nähdä ja haluaisinettä purisit minua että minusta tulee ihmissusi olisi todella


      • Rubiinikynsi

        Itse rakastan susia ja tekisin melkein mitä vaan että musta tulis ihmissusi ja haluaisin keskustella jonkun ihmissuden kanssa.Itelläni on lauma mutta siinä on vasta mun lisäks kaks mun kaveria ja neki haluis muuttua ihmissusiks ja jos me joskus järjestetään livetapaaminen nii olisin tosi kiitollinen jos purisit mua koska sitten mä voisin purra myös niitä mun kahta kaveria :)


    • beeta696969

      Oon ihmissusi.Alfa puri muaja nyt olen beeta.On ollut vaikea piilotella tätä ja olen kertonut kahdelle kaverillekkin.

      • Joxnxk

        Oota tainnu vähä liikaa kattoo teen wolffii xD


      • BtwTeenWolfisthebest
        Joxnxk kirjoitti:

        Oota tainnu vähä liikaa kattoo teen wolffii xD

        tätä mäkin XD


    • ihmisusi myös

      kik:pienoislentokone, oletko minkäikäinen ja mistä päin? en suosittele että näistä asioista kannattaa huudella täällä tai muuallakaan, eikä niistä varsinkaan huudella ihmisille. tunnistat ihmisusden sen nähtyäsi ja suosittelen puhumaan asioita vain heidän keskuudessa ei muille, siis jos olet oikeasti... eikä kyse ole palkästään ihmisistä vaan niistä muista jotka eivät tykkää meistä ja mistä nyt puhun niistä on meille enemmän harmia....

    • Kuullut1982

      Olen tietoinen että Perhossa on paljon ihmissusia käy siellä kyselemässä!

    • susihullu

      Itse ihailen susia, ja olen pienestä pitäen leikkinyt niitä ystävieni kanssa. Vähän vanhempana sain tietää ihmissusista niin päätin alkaa sitten leikkimään niitä. Jaa sori toi epäselvyys! ×D

    • mäentiiä

      Mä en tiedä, mä oon alkanu uskomaa näihin supernaturaaleihi juttuihi niiku vampyyreihin ja ihmissusiin. Mä oon jo jonkun aikaa toivonu et mun elämä muuttuis erilaiseks, en tarkota mitää tavallista muutosta vaan uuden elämän tai jos sitä ny voi elämiseks sanoa... mä haluun olla vampyyri tai ihmissusi, mutta tuskin se on mahollista...

    • herätkää

      Siis että ihminen voi olla päästään vialla. Niuvanniemen mielisairaala on iha hyvä ne osaa hoitaa tollasia mielenterveys ongelmia joita teillä on. Okei no nämä 12 vuotiaat minä vielä ymmärrän mutta se että jotkut aikuiset ihmiset luulee itseään ihmissudeksi ni voi luoja.

    • Pahoin pelkään minussakin pahamaineisen ihmissuden asustavan. Yleensä siitä ei näy merkkiäkään, mutta annas olla kun vaihdan viihteelle, alkaa jo parin päivän päästä ilmaantua huolestuttavia merkkejä. Peilikuvaani katsellessa saatan nähdä karvoituksen lisääntyneen kasvoissani merkittävästi. Muutaman aamun jälkeen koko leukani ja poskeni ovat havaittavan karvoituksen peitossa. Nykyään sen värikin on muuttunut enenevässä määrin sudenharmaaksi.

      Älkää luulkokaan karvoituksen lisääntymisen olevan se ilmiön kammottavin puoli. Yleensä muutaman tunnin ottamisen jälkeen alkaa oma tahtoni ja tietoisuuteni heiketä. Minulla on harvoin mitään selkeitä muistikuvia illan taikka pidempienkään ajanjaksojen kulusta taikka tapahtumista. Herätessä on yleensä hyväksikäytetty ja häpeävä olo, johon liittyy syyllisyyden ja voimattomuuden tunteita yhdistettynä fyysiseen pahoinvointiin, päänsärkyyn ja kohonneeseen sydämen syketiheyteen.

      Sudeksi muuttumiseen täytyy liittyä myös muuten käsittämätön vaatteiden hukkaaminen. Saatan herätä täysin alasti joko omastani tai jonkun toisen kodista epätietoisena sinne päätymiseen liittyvistä tapahtumista. Heräämisiä saattaa tapahtua myös ulkona, niin luonto- kuin kaupunkiympäristössäkin.

      Silloin tällöin saatan havaita yöllisten seikkailujen tuomia haavoja, ruhjeita, luunmurtumia ja sijaltaanmenoja herätessäni tai ainakin sitä seuraavina lähitunteina. Voin vain kauhulla ajatella suden kohdanneen henkilön vammoja. Yleensä kompastumiset, kaatumiset ja putoamiset selittävät yölliset vammat, mistä ei kuitenkaan aina voi olla ihan varma.

      Pahinta kaikessa on, ettei ilmiö käy yksiin täysikuun näkymisen kanssa. Omalla kohdallani olen havainnut sen olevan pikemminkin viikottainen kuin kuukausittainen ilmiö. Tosin kerran kuussa, palkkapäivän aikoihin, oireet ovat vahvemmat kuin muina kertoina. Liekö se täysikuu aina silloin?

      Sutena olemiseen liittyy myös sudennälkä. En tiedä, missä Susi on ollut jahdissa, mutta nakkikioskipaketteja saattaa löytyä useita. Kaikista niistä on haukannut joku inhimillisille tunteille vieras hirviö. Muutaman suupalan otettuaan, on tämä olento jättänyt puoliksi syömättömät grilliruokaraadot haisemaan milloin keittiöön, milloin jopa sänkyyn, josta aamulla herään. Voi sitä haaskauksen julmuutta.

      Ymmärrän hopealuodin merkityksen tämän ilmiön hoidossa, mutta ainakaan itse en ole siihen valmis. Jos en seikkaile päivisin, on se sitten tehtävä öisin sutena.

    • haavelijoille

      Ihmissusia ei taida olla muualla kuin taruissa. Kerrotaan miten kirous voi aiheuttaa ihmisestä tulevan ihmissusi joka vaeltaa etsien ratkaisua ongelmaan. Elämässä olen nähnyt kaikenlaisia asioita. Ei kannata toivoa ja haaveilla tulemisesta ihmissudeksi. Enemmän harmia kuin hyötyä. Mukavaa herätä välillä jostain metsästä ja vaatteet riekaleina..

    • Petojensukua

      En osaa sanoa, mutta väsyttää aina päivisin kauheasti kuutamo aikaan. Mistä minä tiedän mitä minä nukkuessani teen tai miksi minä silloin muutun.

    • ihmissusi

      Itsellä menee välillä 3-4 tuntia pimeäksi jonka ajasta en muista mitää. Herään välillä ihmellisista paikoista.

    • Ihmisuden-ujellusta

      Olin vieraalla maalla tässä viime viikolla. Yhtäkkiä alkoi kuulua sellainen kummallinen ujeltava ääni. Ääni oli ujellusta ja se nousi ja laski. Se oli selvästikin ihmissuden ulvontaa. Menin lähemmäksi katsomaan tuota omituista ääntä. Vähän petyin kun siellä olikin jäätelöauto joka ujelsi.

      • ihmissusi

        Hyvä kommentti.. :)


    • punahilkkavain

      Sus siunatkoon

    • PuffiVampuurintappaja

      Mulla on kaverina ihmissushi ja vampuuri. Naapurissa asuu kiukkuinen vanha mummio.

      • idjootti-selvitäjä

        ne on ihmis susi eikä ihmissushi ja vappyyri eika vampuuri ja muumio eikä mummio se kuulostaa ku oisit laitanu mummin perään oon!


      • PuffiVampuurintappaja
        idjootti-selvitäjä kirjoitti:

        ne on ihmis susi eikä ihmissushi ja vappyyri eika vampuuri ja muumio eikä mummio se kuulostaa ku oisit laitanu mummin perään oon!

        Ihmissushikaverini on todella raaka tyyppi ja siksi menee paljon normaalin ihmis suden yläpuolelle ja on ihmissushi.

        Vampuuriystäväni kertoi, ettei hän ole vappyyri vaan nimenomaan vampuuri, koska hänellä ei ole torahampaita ja hän kimaltelee päivänvalossa.

        Naapurin mummio ei suostu puhumaan mulle vaan pelkästään mulkoilee kiukkuisesti, joten häneltä en asiaa kyennyt tarkastamaan.


      • Kalakukkola
        idjootti-selvitäjä kirjoitti:

        ne on ihmis susi eikä ihmissushi ja vappyyri eika vampuuri ja muumio eikä mummio se kuulostaa ku oisit laitanu mummin perään oon!

        Se on ihmissusi ja Vampyyri


    • alfanyymi

      Et halua olla ihmissusi koska jos olisit omega kuolisit hetkessä(eli yksinäinensusi) mutta katsos olen ollut Alfa 2 vuotta ja minulla on 7 beta sutta laumassani muista että jos sinusta tulee joskus ihmissusi olet ansainnut sen mutta jos et tule koskaan olemaan ihmissusi et ole ansainnut sitä

      • Susityttö

        Minkä näkönen ihmis susi oot ja mä hluisin niin kovast olla ihmissusi.


      • wolf1233

        Mulla on punaista turkissa


      • Toivottavastiihmisusi

        Voiko joku tehdä mustakin ihmissuden jos vaikka tulisin juttelemaan kikissä jos kertoisitte nimenne


      • hahahahahahkuolennauruu

        liikaa teenwolffii -.-


    • Vampyyri.kertoo

      En ole ihmissusi, mutta olen vampyyri... ;)= vampyyriksi voi tulla menemällä metsään ja juoksemalla siellä paljain jaloin täydenkuun aikaan alasti ja syömällä kuolleita rottia raakana. Näin minusta tuli vampyyri. itse imen vain naisien kaulasta verta, pieniä määriä etteivät sentään kuole, mutta muuttuvat zombieiksi.

      • ihmissusi

        joku ottaa vielä tosissaan sun vinkin


    • vappyyri-ihmis-susi

      mä oon ihmis suden ja vappyyrin risteytys! HARMI!

    • F................F

      Voin todeta ihmissusitilanteen maassamme olevan erittäin hyvällä pohjalla. Itse olen metsästänyt jo päälle 20 vuotta. Isäni oli myös metsästäjä.

      Näitä haittaeläimiä ei Suomessa todellakaan paljoa (enää) ole kiitos aktiivisen kannan säätelyn. Käytännössä me metsästäjät lopetamme jokaisen tavoittamamme ihmissuden. Isompia laumoja ei ole ollut sitten 1920-luvun. Itärajalla saattoi liikuskella metsälle tulleita laumoja, mutta tämmöisistäkin tapauksista on helposti 50 vuotta.

      Nykyisin Suomessa jäljellä olevat ihmissudet ovat pääosin yksinäisiä susia. Parin kolme suden joukkiota kun ei oikein voi kutsua laumaksi ja sitä isommat laumat me löydämme helposti. Laskisin jäljellä olevan kokonaismäärän kymmenissä pikemmin kuin sadoissa. Näistäkin iso osa elää kokonaan "kaapissa" eikä ikinä osoita mitään merkkejä sairaudestaan ulkosalla.

      Voitte siis olla rauhassa. Tämä ongelma on Suomessa hoidettu mallikkaasti jo viime vuosisadan puolelta.

      • Wolf1122315778888

        Meitä ihmissusia ei saa tappaa!!!mä oon muuttunu melkein mä olin mettäs koko yön ja saslistin fasaanin


    • wolfgirl112

      Mä oon
      muutuin loitsulla ensi hampaat terävöity ja silmien väri muuttu
      koko muutosta en ole vielä käynyt läpi oon ollu vasta nii vähän aika eeikä täysikuuta oo ollu vielä mutta sattuu kuulemma helvetisti

      • TeenWolf

        millä loitsulla sä muutuit, voitko kertoa, mut... eiks asia oo nii et ei kipuu ei hyötyy.


    • FemaleWerewolf

      Minä olen. Tai ainakin uskon niin. En ole varma muuttumisestani, mutta teini-iässä vaistot on ottanu musta vallan. En syö raakaa lihaa ja litki vesilätäköstä, en metsästä ruokaani metiköstä..

      Joskus kun mä annan itteni vaipua mietteisiini, saatan alkaa seurata ja vaania jotakuta randomia ohikulkijaa, kunnes säpsähdän "hereille". Joskus mulle tulee tunne, että on pakko saaha purra ja yleensä löydän havahtuessani sormeni olevan suussani, tiukasti hampailen välissä. Se sattuu ihan hirveesti. Mulla on ns. torahampaat ja ihan omalaatuset silmät. Ne oli ennen semmoset suklaanruskeet, nkyään enemmän punertavan sävyä. Mun näkö ei oo hyvä, mut kuulo on vähän liiankin. Hajuaisti on parantunu ja oon huomannu, että vaikka kuinka lähtisin seikkailemaan kotipihalta, löydän aina tieni kotiin.

      Oon enemmän sellanen oman tien kulkija ja asun sellasessa paikassa, jossa tuskin on yhtää ihmissutta varmaan 100 km:n säteellä. Vähintään. Mun yks ainut kaveri uskoo tosissaa mun olevan ihmissusi, mutta vaan osaksi. Oon jo alkanu miettii, oonko mä vaa viimeinkin kajahtanut vai mikä on.

      Oon ollu kerran yhen lauman jäljillä mutta se iso alfa hääti mut ja haukku likaseks. Se ei ollu kivaa. Se oli eka kerta kun joku puri mua. Muut on sitten omista hampaista yleensä käsivarsiin ja ranteisiin. En nyt halua enempää kertoa, mutta voisko joku kertoo mulle, oonko oikeesti edes yhden veripisaran verran ihmissusi vai tapahtuuks kaikki mun päässä?

      Saan ergiaa mun mielestä lihasta, mutta sitä on yllättävän harvoin tarjolla. Pahimmassa tapauksessa en oikee jaksa ku hengittää ja näytän ihan zombilta.
      Suuttuessaani jos joku tulee mun henkilökohtasen rajan sisäpuolelle, yleesä hyökkään ja puren, mutten niin kovaa, että saisin ihon rikki. Alan silloin suuttuessani murisemaan ja vetäydyn ensin. Jos en saa rauhaa, muutun agressiiviseksi ja saatan hyökätä. Jos saan haavan, se paranee uskomattoman nopeesti, parista paivästä viikkoon.

      Asun Jyväskylän seudulla ja kun menen ulos jja ulvon, saan vastaukseksi vaan naapurin koiran haukahduksen. Se on masentavaa. Haluaisin omanlaisiani kavereita, tulen hyvin toimeen kaikkien kanssa, mutta jos minua kohtaan käyttäytyy hyvin.

      • auu

        Moi mä olen ihmissusi ja asun myös Jyväskylän lähellä ootko tyttö vai poika?


      • Anonyymi

        Mul on aika samat jutut :3


    • joku_sushukka

      Heh.

      En tiedä.
      Pienenä kävelin paljon unissani. Usein kuutamon aikaan. En tiedä tapahtuuko vieläkin.
      Oon hirveän tarkka reviiristä, enkä halua kotiini vieraita, mieluummin lähden itse ulos.
      Joskus aiemmin kun oli rankkoja aikoja, murisin jos olin vihainen. Murina tulee vihaisena luonnollisesti. Isällä samanlainen tapa.
      Pureskelen ihoani. Ja mulla on tällänen kauhee turkkikarvotus joka on kesäsin tuskaista. Aina hiki päällä. Talvisin tarkenee t-paidallakin, en käytä ollenkaan pitkähihaisia paitoja.
      Kallistelen päätäni joskus kuin koira. Rakastan kuutamoa.
      Kaikki eläimet näyttävät pitävän minusta jostain syystä.
      Osaan ulvoa kuin susi, mutten kehtaa ihmisten keskellä kaupungissa.
      Mun vanhemmat ja sisarukset on mulle kaikkein tärkeimmät ihmiset. Muita ihmisiä vieroksun. En oikein luota ihmisiin.

      Ihmissusi, vai muutenvain sen kaltainen? En tiedä, mut keskiajalla mut olis varmaan tuomittu kuolemaan kun oon näin outo :D

      • wolf1233

        Ootko poika vai tyttö?


    • Ssdd

      Vai että ihmissusi pikemminkin lycanthropus:) itse pidän täysikuuta ihmeiden tekijänä!

    • Punahilkkaonitsesusi

      Heheee täysikuu on niin kaunis...en oikeen saa nukuttua silloin..kauhean vaikea olo silloin. Toivon usein, että asuisin keskellä korpea ja viettäisin suden kiertolaiselämää. Saalistaminen ja nukkuisin, missä milloinkin. Se tuskin minusta sutta tekee, mutta henkisesti jollain alitajuisella tasolla olen enemmän susi kuin se huolella rakennettu ihmiskuori. Kävelen joskus unissani...kai siksi, että se osa haluaa elää edes öisin?

    • täydhfkfpepekwjwjwbdbflg

      Mitää vittua?

    • ihmissusi

      Olen itse sudenverinen ja se ei ole helppoa jos et osaa hillitä itseäsi ihmisten parissa joten en suosittele vapaaehtoisesti olemaan ihmissusi ! Minulla oli vaikeeta alussa mutta sitten hillitsin sisäisen sutennja opin olemaan ihmisten parissa enkä oo hyppimässä kurkkuun kiinni !
      Hyvät puolet mulla on: kuulo, hajuaisti yms !

      • Sudenverinen? En oo nähny niitä paljoo. Oot onnekas koska on 10 prosentin mahollisuus et sust tulee sudenverinen


    • TheWolf

      Oon aina rakastanu susia. Olen "Synnyn näinen susi" enkä ikinä uskonut ihmissusiin vaikks halusin olla yksi. Ja yhdessä vaiheessa (2pv sit) testasin loitsuja. En tiedä toimiko. Mutta nyt tuntuu että rikoin jumalaa vastaan. Ja siinä sitten Raamatusta aloin apua hakea. Olis se kyl kiva jos joku vois todistaa olevansa susi.. koska mää haluun olla yks mutta en rikkoa jumalan tahtoa. (Ja jos joku ihmis susi asuu Valkeakoskella. Vois kertoo mulle koska jos on oikeesti haluun että joku todistaa)

    • 1233

      Mä en oikein tiiä miten tulin ihmissudeksi. Ihmissusi vaan syntyy. Mä en oo kuitenkaan vaarallinen täysikuulla kun muutun Sudeksi. Mulla on vaan 3 kaveria jotka tietää tästä. Onhan se vaikeaa olla ihmisten seassa normaali.

    • susienystävä

      jos joku on ihmissusi voisitteko kertoa miten se tapahtuu, onko siinä jotain vaarallista. oon aina halunnu olla ihmissusi

      • Jezelle.clearwater

        Se sattuu ihan sikana. Sen voin sanoo.


    • torttu1234

      Ootteko te vittu ihan tosissanne ootte kattonu liikaa summerin Sudenverinen sarjaa. Idiootit

      • Ooksä vittu tosissas. Tuut tänne näi sanomaa meit hulluiks. Häivy jo vie asentees mukana


    • nojesmukasusia

      Mitä vittua siis ootteko vaan saanu jotai vaikutteita summerin sudenverinen sarjasta. Ei mitää ihmissusia oo olemassa..

    • Ssdd

      Savolaiset on kuu hulluja
      ;)

      • Rubiinikynsi

        Hehh mun isi on savolainen


    • Justjooo

      En tiiä pitäiskö itkeä vai nauraa ::D Ihan tosissanne siis sanotte olevanne "ihmissusia" ainoina perusteluinanne se että tykkäätte lihasta ja viihdytte luonnossa? Vaikutteita Twilightista ja Teenwolfista kenties?

      • Ainoo joka on saanu vaikutteita jostai nii oot sä. Häivy kukaan ei jaksa sunlaisii tänne


    • Ihmisusi

      Kun kuutamo on täysi muutun ihmisudeksi. Sitten lähden jölköttelemään metsään. Se ei tunnu kivalta.

    • Miranda256

      No tähän kysymyksees on ny helppo vastata... On erillaisia tapoja tulla ihmissudeks, tai no muodonmuuttajaks. Alfan pitää purra/raapaista sinua, tai sun täytyy juoda vettä (ei itse siihen laittamaa) ihmissuden/muodonmuuttajan jalanjäljestä täyden kuun aikana. Ongelma on taas siinä että et välttämättä muutu sudeksi, vaan kyseinen muutoksen eläin kuvastaa sinun luonnettasi. Se heijastaa ja paljastaa todellisen luonteesi ja kasvosi. On myös mahdolisuus ettet muutu ollenkaan. Sitä ei ole luotu kaikille. Jos sinä olet yksi niistä joille ei ole tarkoitettu tätä, muutos tappaa sinut.

      Muutoksen aikana on vaikea hallita itseään.

      PS. Kyllä, olen itsekkin ihmissuis

      • sairastalnokbg

        Ootko lukenu yhestä sairaudesta jossa ihminen luulee olevansa eläin esim susi yms yms... ne ei vaa ite huomaa sitä ja käyttäytyy sen tavoi esim just ulvoo yms..joten good bye ihmissusi luulot


      • Minkäs niminen on tämä kyseinen sairaus?!


      • sairastalnokbg kirjoitti:

        Ootko lukenu yhestä sairaudesta jossa ihminen luulee olevansa eläin esim susi yms yms... ne ei vaa ite huomaa sitä ja käyttäytyy sen tavoi esim just ulvoo yms..joten good bye ihmissusi luulot

        Good bye Motherfucker. Häivy. Kukaan ei jaksa sitä et ihmiset tulee tänne haukkuu meit hulluiks


    • Apuakaipaava

      Moi. Oon ite kanssa ihmissusi tai ainakin luulen niin. Pari kuukautta sitten istuin illalla terassilla kun tulin saunasta. Kuulin ensin ulvontaa kunnes näin keltaiset silmät metsässä. Sen jälkeen en muista mitään. Heräsin sängystä ja luulin että se oli unta mutta kun menin vessaan näin ison pureman kädessäni. Sen jälkeen olen heräillyt yöllä ja herännyt metsästä. Huoneeni seinissä on raapimisen jälkiä. Aina kun on täysikuu niin päätäni rupeaa särkemään. Haju aistini on myös todella hyvä. Kiitos kuin luitte ja kertokaa jo tiedätte miten sitä voi hallita.

      • Apuakaipaava

        Ps. Toi on ihan täyttä paskaa. EI OLE MITÄÄN I H M I S S U S I A ! !


      • kuningas12

      • Apuakaipaava kirjoitti:

        Ps. Toi on ihan täyttä paskaa. EI OLE MITÄÄN I H M I S S U S I A ! !

        Onks ymmärrykses vikaa. Häivy. Ihmissusia on ympäri mailmaa


    • vilkacis91

      Selvisin onnenkantamoisen turvin eräältä erämaa retkeltä, pääsin hirviötä karkuun ennenkuin se ehti tehdä viimeisen iskunsa, putosin erään louhikon suojiin turvaan. Yksinäisenä sutena 10 vuotta, pitkä aika. Aistit hioutuneet herkimmilleen vuosien saatossa, metsästettävän riistan liikkeiden ennakointi onnistuu ihmismuodossakin lähes täydellisesti. Tuntuu kuin alkuaikojen verenhimo olisi tasoittunut, tai sitten sitä on oppinut hallitsemaan samalla tavalla kuin muuttumista, eikä sille juurikaan liene nykyisin tarvetta koska aistit toimivat ihmismuodossakin lähes täydellisesti. Varmasti sekin osaltaan auttaa asiassa että riistan lihaa on saatavilla riittävästi, joten ei tarvitse hulluna alkaa reuhumaan eikä verenhimo kasva liian suureksi.

      • luvatkuntoon

        Onhan metsästyslupa kunnossa? Voit joutua vaikeuksiin ilman sitä...


      • vilkacis91

        Tottakai.


    • Ihmissusi

      Olen ihmissusi ja olen ollut syntymästäni lähtien, koska äiti antoi pillua sudelle ilman kumia. Se päästi suden panemaan paljaalla doggy style, susi nylkytti ja ulvoi ja laski spermat äitin pilluun ja niin minä sain alkuni ja olen oikea ihmissusi! Aika vaikeaa se varmaan olisikin saada susi käyttämään kondomia. Roomalaiset sitä muuten sanoivatkin, että homo homini lupus, mutta paskapuhetta se on, ei homoilemalla sutta synny.

    • Susi_boy06

      Vihdoinkin löysin oikeita ihmis susia olen etsinyt teitä kauan koska olen itse syntynyt ihmis sutena. Olen lapsesta asti ulvonut pelloilla mutta sitten naapurin isäntä ajaa minut aina pois kun ei jaksa kuunnella. Yritän myös nylpyttää vieraiden jalkoja kun ne tulee käymään meillä mutta iskä aina kieltää ja sitten menen ulos keskustelemaan naapurin koiran kanssa mutta se vaan yrittää nylpyttää minua eikä ymmärrä minua ja se ei ole kivaa. Sitten se nuolee minua ja tuo minulle palloa, ja tulkitsen sen niin että koira tietää ja ymmärtää nuoruuteni traumat ja pitää minua alfasutenaan. Täyden kuun aikana usein herään ja tipun sängystä ja lyön pääni, joskus aika pahoinikin. Olen oppinut varautumaan silloin niin että nukun lattialla. Täydenkuun aikana metsästysviettini on kova, ja yritän usein juosta oravia kiinni nelin jaloin. Asun itse Törnävän alueella ja täälä asuu paljon ihmis susia.

      P.s tervetuloa laumaan

      • E__i

        Mieki asun tyrnävälääkäri


      • Kkkkkkkkkkkk

        Hauskinta tekstiä pitkään aikaan kun kuvittelrn tilanteen missä yrität nylpyttäää vieraiden jalkoja jonka jälkeen isäsi häätää sinut ulos ja menet keskustelemaan koiran kanssa


    • Susiwolfsusi

      Itse en tuedä oonko ihmissusi vai en. Mulla on vaan hirveenpitkät kynnet ja ainakun leikkaan ne nii ne kasvaa tosi äkkiä samanpitusiks. Mulla on myös 2 hammasta ylhäällä jotka on tosi ns. "Suipot" ja terävät. Joskus kun me leikittiin jotain eläimiä, nii oln aina susi. Purin oikeesti ja raavin ja musta myös valitettiin kun olin niin agressiivinen. Mun agressiivisuus johti siihen, että olin joka päivä hirveen hengästyny ja mun syke nousi joskus tosi korkeeks.

    • Kurwajarmo

      Poikani on ihmissusi. Kun poikani syntyi lausuin taikasanan KEPPARA.

    • vuohikansoja

      Babylon arabiahaagar... Ihminen voi olla demoneissa riivattu uhrata riivaajille jne. Raamatussa on ihmistyyppi jota kuvataan raatelevaksi sudeksi sisältä . Näyttää uskonnolliselta mutta raatelee. Sellaisessa herätysjutussa kuin torontoherätys ihmiset ulvovat kuin sudet youtubetorontoblessings tai torontoairportchurch. Samaa on latviassakin muslimien kirkossa . Sitten on noidilta ja tietäjähengiltä kyselijöitä joista Luoja suuttuu. Riivaajia jotka voi ajaa ulos. Jeesuksellekin demonit puhui. Kun ne lähti ihmisistä niistä tuli terveitä niistä ihmisistä. Maria magdalenastakin 7 pahaa demonia . Magdalan marialla on oma muistokirkkokin . Noitakynttilät pitää hävittää ja meediojutut . Hindutkin uhraa riivaajahengille. On sielunpelastus ristillä . Ristillä Golgatan .

    • Jerusalem_Jerusalem

      Olen kiihko sionisti ja menossa kuoleman jälkeiseen himaani. Saatana pyytelee jo olemassaoloaan anteeksi, TAAS!

    • ihaanaaa

      Raamattu ei tuomitse ihmissusia. Tämä on siis sallittua jeee!

    • Vastauksiapiankiitosss

      Miksi kutsutaan ihmissutta, joka voi muuttua halutessaan ihmiseksi, tai sudeksi?

      • Uskon, että kaikki ovat tehneet ainakin puolitietoisen valinnan ryhtyessään


      • ...ihmissudiksi. sitten vain seuraavat intuintiotaan ja muuttuvat kun aika koittaa.


    • PuoliksiSusi

      Uskon itse olevani henkisesti ihmissusi. Samaistun suteen ja koen olevani hyvin vahvasti yhteydessä suteen ja luontoon suden kautta. Oma käsitykseni ihmissudesta ei ole niinkään verta himoava kahdella jalalla kävelevä hirviö, vaan pikemminkin ihminen, jolla on hyvin voimakkaat suhteet suteen, ja yleensä joissain tapauksissa voimme puhua myös ns. muodonmuuttajista.

      Ja muut uskikset voivat lopettaa sen ihmissusien tuomitsemisen. Itse olen kristitty, uskon Jumalaan ja siihen, että Hän hyväksyy tämän niin kauan, kun me pysymme hyvien puolella.

      • Jotenkin tuntuu että meillä ihmsiillä on tapana aina tuomita kaikki uusi mikä tulee tietoisuuteemme. Ateistit väittää hörhöksi ja uskovaiset demoneiksi. Ihmekkös tuo kun emme tutustu mihinkään maapallon ulkopuoliseen tai edes maapallolla sijaitseviin olioihin (yliluonnollisiin siis) kun aina ajattelemme tällä tavalla.


    • TeenWolf

      Moi mä oon poika nimeltä Scott. Pelasin haavipalloo mut sit ku olin mun kaverin stilesin kanssa ettimäs ruumiin puolikasta nii sit mua puri susi tai no ihmissusi alfa nimeltä Peter sain Derrekiltä apua kehittää mun taitoi ihmisutena. Sitten muutin suomeen ja no nyt olen löytänyt uuden lauman jonka alfa minä olen.Ootte kaikki kattonu liikaa teen wolf ohjelmaa herätkää todellisuuteen.

      • Oon kattonu sen. Ihan paska sarja. Mutta mäpä oonki oikee ihmissusi


    • T_Kiemunki

      En ihan ihmissusi, mutta ihmis kuonakasa olen.

    • needhelpPq28

      oon ihmissusi joku puraisi minua ja tapoin eilen jonkun auttakaa!! en osaa kontrolloida sitä ! :(

    • E__i

      kyllä olen...

    • E__i

      Olen ihmissusi ja olen etsinyt kaltaisiani jo kauan. Mut saan alumaltani tarpeekseni apua ja ihmissudetei aido satutaa ketään.

    • E__i

      Ja kyllä olen alfa mulla on lauma mutta vielä tosi pieni....

    • HaluisinOllaIhmissusi

      Asuuks joku teistä ihmissusista espoossa?

      • HaluisinOllaIhmissusi

        Kukaan ei varmaa kyl enää käy tääl kirjottelemas mut...


      • E__i

        Asun tyrnävällä


      • HaluisinOllaIhmissusi

        Ok missä se ees on:D


      • E__1

        Ei kaukana


      • HaluisinOllaIhmissusi

        Ok ootko alfa beeta vai omega


      • E__1
        HaluisinOllaIhmissusi kirjoitti:

        Ok ootko alfa beeta vai omega

        oon Alfa ja lauman nimi on Nomika:3


      • demonwolf

        Hei ois kiva jutella sun kaa. Tunnen espoosta susia ja tiedän laumankin.


    • ihmisusimyass

      Ihmissusi kuuluu luokkaan 'mielikuvitusolennot'. Ihminen on muinaishistorian aikana luonut läjäpäin näitä eläin-ihmis -hybridejä... minotauros, centaur, fauni jne jne jne ja näiden lisäksi eri eläinten yhdistelmiä, kuten aarnikotka, basiliski, seireeni jne. Ihmisen ja suden "risteytys" ei tee tässä poikkeusta. Tai ihmisen ja lepakon.

      Jos tunnet olevasi ihmissusi, niin se on vain tunne. Ei mitään todellista. Koko homma perustuu siihen, että tiedät tämän taruolennon tarinoiden, leffojen, sarjakuvien jne. kautta. Niistä omaksut ihmissuden piirteitä, luonteita jne. ja siirrät ne itseesi. Ongelma on vakava siinä vaiheessa, kun aamulla heräät turpa veressä peuran raadon vieressä.

      Mutta... ihmissusia sen paremmin kuin muitakaan myyttisiä hybridejä EI ole olemassa, kuin vain taruissa. Olet ihminen, niin henkisesti kuin fyysisesti. Et mitään muuta. Kaikki muu on kuvitelmaa, tai harhaisuutta. Sori.

      • Oot vaa idiootti ja kateeline idiootti


    • Itse en ole ihmissusi, vaikka haluaisin olla. Mä oon enemmänkin therian.

    • Lolipoz

      Minä olen ihmissusi, voin muuttua sudeksi milloin haluan

    • 32r443443

      mene hoitoon niin saat lääkkeitä joka päivä niin paljon että elät mielikuvitus maailmassa 24/7 ja voit olla vaikka lentävä lehmä jos siltä tuntuu !!

      • Rubiinikynsi

        Eiks muka sais käyttää mielikuvitusta?


      • Sul ei taida olla kavereita? Oonko oikees koska toi sun hiton ärsyttävä asenne voi häipyä


    • susiSaastaa

      Jos joku haluaa muuttua ihmissudeksi pitää keittää taikajuomaa tää toimii oikeesti eli siis täysikuulla mene ulos kello 12 sun täytyy virtsata metsään ja mennä sisälle ja juoda kattilallinen juomaa resepti on 20 g lepakon ulostetta 80 g hevon pappaa ja sammalta kilo ja sitten enis täysikuulla samaan paikkaan klo 12 ja huuda täysillä äääärrrrhhh oon susiiiii ni sit hakkaat iteltäs tajun pois vaikka puu palasella ja sitku heräät oot kaunis valkonen teiniikäinen mutantti Känni karhu ja pystyt kaatamaan kissan veitsen ja metästys kirveen kanssa seuraavalla täysikuulla mutta kannattaa varoa koska kissa saattaa tappaa sut jos se on täys ikäne mut kannattaa kokeilla oikeesti koska siis saa olla karhu ja paskoa mettään vaikka 5 kg mutta siinä on se vaara että kuolet siihe hevon pappaan

    • paisuvajanne

      moikka oon janne ahokas lpr lentäjäntien nuorisokodista ja oisko jollain antaa pohjalisen 7-8 pojan numeroa :) ite oon homo mutta kelpaa ja oon muute susisaastan bestis ja 10 v että ei nolota mutta kaduttaa juu että taidan olla ihmisusi koska mulla kasvaa jalassa vähän karvaa ja pystyn syömään lihaa lauantaisin mutta sitten menee mahasekaisin ja saattaa johtua ylipainostani mutta antakaa susilääkettä tai tapan jonkun

      • perjantainkakkupala

        hyi hitto paisuvajanne oot oot outo jätkä mut mä muutun vain sudeksi perjantaisin se on pitkä tarina 2004 mummoni käyttäytyi oudosi ja se piti iltaisin lukita aittaan että se ei satuta ketään niin se karkasi sieltä pois ja tappoi minut ja heräsin 2010 puunlatvasta kuoleena kello 00.00 perjantaina ja huomasin että mulla oli kuono ja räpylät ja pitkä karvaton häntä ja käsiä ei oolut siihen on vain yksi ratkaisu mun pitää löytää jade apina ennen seuraavaa täysikuuta tai muutun kalaksi ja apsiapina syö mut mutta niin minä sitten kiipeilin puista toisee ja roikuinkäsilläni puun latvassa mutta salama osui minuun ja joku ampui se ampuja oli mummoni menin sen luokse ja sanoin moi ja sitten se vei mut lääkäriin ja ne teki musta ropootin mutta mun piti vielä löytää jade apina tai muutun häräksi ja en löytäny ja mummo teki must ruokaa ja syötti paisuvalle jannelle loppu :)


    • Vamupekka05

      Olen ihmisushi samalla olen myös vamppaari ja ja mummio ja yöllä sekoan aina koska mummio herättää mut saatana ja viime kesänä sushi ja vammanen ja mummo puras mua ni musta tuli vammane sushimummo ja Sekopää

    • Nytlentää

      Kaikenlaisia idiootteja täällä kyllä on. Ihmissudet on taruolentoja minä tiedän knähnttnähntnähnyt yhtäkään ja miks sun nimi on orinsiittimestäpeppuun :DD ei hitto mikä nimi XD laukseinlaukesin

    • ateistir

      Ihmissudesta kovempi on ihmisihminen.

    • risuuuukko

      oot hullu saatana

    • Ootte kyllä tosi sekasin!

    • Tilaan yhden piristävän puremaan karkkilaan kuukauden päästää täysikuun aikaan

      • Oon siis tosissani ja tiedän kyllä tuskat


      • hhhhhhhhmuka

        idiootti... -.-


    • ihmisssusi

      jos tiedäte minä olen ihmissusi muta ihmissusi on aika kätevä haistan verta 160m ja juoksen kun susi muta nyt keron tariinan miten muutun ihmissudeksi vaeltelin lontosa yksin ja keskelä ei mitä sitn näin jotain hahmo joka juoksi mua päin ja 4 jallal mä ihmetelin ja lähin iha täys juokse sit se sai mua kii se muutui takas ihmiseks ja se sano miks ollet keskelä eimita jos alfa näke sut sii se puraise mua ja teeke mut ihmissudeksi mä sanoi ei oo totta muta sit pahin painajaseni olli toota alfa tuli ja puraisi muutun sen jälke lähin pako seuravana päivänä sain kuula et ruumis oli keskelä metsä jossani ihmetelin hä miks mä haistan verta nii jätin se vällin ja seuravana päiväna ku meenin koulu nii pelasin hiivipallo sit ollin nii hyvä et passin kapteniks muta mun tarina olli tääsa jos hallute olla ihmis susi nii menkä loontose ja muute älkä yritätkö löytä minut.

    • Scottmcall

      Minä olen ihmissusi ja sellaiseksi voi tulla Alffan puremasta tai sadeven juonnista josta susi on kävellyt on olemassa beetoja jotka ovat matalimassa tasolla mutta kyllä heilläkin on kivoja yliluonnollisia voimia kuten hajuaisti voit haistaa vaikka ihmisen tai ihän minkä vain vaikka 1km päästä sitten ja refleksit muuttuvat paljon paremmiksi ja kuulo paranee voit kuulaa vaikka ihmisen puheen 100 metrin päästä ja vauhti kasvaa voit juosta noin 100kmh vauhtia ja beetoilla on keltaiset silmät ja sitten on Alffojs jotka ovat voimakkaimpia ja Alffaksi voi tulla kahdella eri tavalla joko tapat toisen alffan joka on vaikeaa tai sitten sinä tulet true Alffaksi joka tarkoitaa että et ole tappanut ketään olelssasi ihmissusi jonkin aikaa mutta tuo mahdollisuus on yksi viidestä miljoonasta ja sitten on omegoja jotka ovat heitetty laumasta tai oma lauma on kuollut ja omegat ovat heikkoja sitten kemikaalisesti tehtyjä ihmis susia joilla ei ole erikois voimia paljon pienemmät kiun beetalla itse olen tullut Alffaksi Tappamalla alffan oman laumani kanssa minä pystyn muuttamaan ihmisiä ihmissusiksi jos haluaa ja minulla om lauma joka sisältää 2 Alfaa minä lukien ja 3 beetaa

      • Scottmcall

        minulta saa pureman 100€ ei maksa paljon ja mielellään klo 22.00-04.00


      • Stiles_Stilinski

        En pelkää jos et oo näkyvillä kun hyökkäät


      • Liam-unmbar

        ok tavataa pimeillä kujilla missäs vitusa sä asut!


      • paskiaisetwhy

        älkää kattoko teenwolfii jos saatte tälläsii sivuvaikutuksii idiootit -.- ite kattonu koko sarjan enkä oo vielkää jakelemas kellekkää jtn puremii silleen et joo oon ihmis susi voin purra jos annat 20€ sit vaa puret ja ei käy mtn xD


      • hvjfgfdgdfgds

        Toivottavasti ScottMcall haet apua noihin henkisiin ongelmiisi:(


    • beeta6969

      pureman phat vaikutukset tulevat pureman jälkeisenä täysikuuna joka on kuulet outoja ääniä huomaat kynnet sormenpäissä ja torahampaat sussa ja keltaiset silmät.
      -

    • pärinäpoika

      Olette vain susia syntyessänne. Normaali elämä ei onnistu, kun on viallinen. Mutta, Suomessahan on uskonvapaus, että uskokaa mihin ikinä lystäätte. Mä lähden kartsalle. Moi.

    • Siitin.orin.siittimellä

      Nonii elikkäs mä panin yhtä todella seksikästä sutta ha musta tuli yodella seksukäs valkoinrn mustalainen ja nimi on altsir alh ihrlgri antrrshin lah ja tykkään jynkyttää kisssoja iha hulluna oikeesti hahahaha orin siittimestä peppuun jajajajaaj hagaga okei moikka aka kasper keskisaari hahaha nyt lehyää oikee kynnaolla joo m9okka oooo nyt meen runk*** joo o

    • woldemon

      Sudet tulkaa juttelee kikkii wolfdemon_

      • Anonyymi

        Mä tulin


    • Istutettava.janne

      MITÄ IHMETTÄ SW POIKA TÄÄL TAAS OIKEE METELÖI MITÄ SÄ NYT TEET MITÄ SÄ NYT TEET EI JUMAKAUTA JUKRANPUJUT MITÄ HITTOO ÄÄRH EI PERKELE NYT ALKAA KIRVES LENTÄÄ EI JUMAKAURA SE MELKEI OSU NUN KAMERAAN NYT TUUT TAKAS NTT SAAT elkä saunan

    • Rasmus.pois

      Rasmus hahah raxuplays yt kanava tilatkaa pliis nä annan teillä vaikka munaa oon 150 senttine ja 150 kilone ja rasmus on nimi isän nimwe en tiedä koska oon rasmus ja heitäb tietokoneen ikkunasta

    • Raxuplays

      Nyt haistakaa paskaa mä oon hetero ja en kirjittanu tota vittua

    • Sushiperse

      Mä oon ausi

    • Sushiperse

      Siis susi

    • turtlesboi

      Min ole kilpikonna, mias. Yolla muuttuu jos kilpikonnan kilpeen moonshine tekkoo ja sammuu siit

    • Eetionmurhamies

      250-300-vuotta Aadamin ja Eevan luomisesta eli ihmiskunnan ensimmäinen noita, noita Eeti (Veda-kirjallisuudessa Medhatithi). Hän syntyi myöhemmin Juudan kuninkaan Manassen poikana, jolloin hän antoi isänsä uhrata hänet tulessa miellyttääkseen demoneita. Vielä hän syntyi 1570-luvulla jaa. uudella mantereella ja noin vuonna 1590 jaa. kymmeneltä henkimaailmassa olleelta demonilta saamallaan voimalla muuttui sudeksi. Hän eli sutena neljä kuukautta tappaen ja raadellen hengiltä intiaanitytön (laamanilais) ja pojan (laamanilais) uudella mantereella.
      Demonit tosin eivät aina hyväksy eivätkä ole suosiollisia niillekään jotka pyrkivät heidän suosioonsa joten vaarana on että he kääntyvät niitäkin vastaan jotka yrittävät miellyttää heitä.

    • Alkaako.lentää

      Oon erittäin lihava ja inhottava läski aka jonne mummi on kerskailee mahastaan

    • Altair.dehl.ahmed

      Joo että kaikista pienin oenus olu 1999 sillo just ku vuosi oli vaihtumassa ni sain iha valtavalta jaa sillo ja siiiiiinö oli niin oieni peni että ei juku oikeedti en ees saanu orgasmia

    • Altair.dehl.ahmed

      Anteeka kirjotun väärään sivuson anteeksi jos moi

    • Gyhvgy5

      Harmillista. Jokaane omistaa hoolehtikkoo vua mittaa

    • Särkeläitte

      Olen kirjioittanut kouluni parhaan aineen" Onko ihminen ihmiselle susi " Olen sitä mieltä että näin on

    • Olen kyllä tavannut ihmissuden , hän ei kyllä minua noteerannut ollenkaan television läpi ... Joku uusi elokuva se oli jossa oli vampyyrejakin . Nuoruudessani oli muuan mies jolla oli karvainen selkä mutta epäilen hänen kuitenkaan olleen ihmissusi , tosin ... enhän voi olla varma koska en kysynyt häneltä asiasta

    • hetätkääihmiset-.-

      tiiätteks kui idiooteilt kuulostatte ku akatte selittää et ootte jotai saatanan ihmis susii... älkää kattoko mtn ohjelmii jossa on jotai vampyyreja ja ihmisusii jne jos ette tajuu leffojen/sarjojen/tarinoitte ja elämän eroo käytätteks niiku vuosii siihe et pääsisitte johonki laumaa? teil on tavalleen jo lauma frendit ja perhe nii lähetteks jostai porist rovaniemelle tyylii vaa ettii tätä teiän laumaanne koska joku idiootti on kertonu että sielt löytää ihmis susii -.- ja vaik tykkäät juoksennella metsässä ja tykkäät lihasta nii se ei tee susta ihmis sutta xD ja ku sanotte että kuulitte ihmis suden ulvontaa nii oikeesti se on vaa joku koira/susi/kettu tai joku sensellanen eläin et ihmisille ei tosta noin vaa kasva häntää ja kuonoo se on mahotonta ei sun luut mitenkää pysty alkaa muotoutuu suden luitten tapasiks xD ja niiku mä ymmärrän jonku 4-9vuotiaan uskovan itteensä ihmis sudeks mut en sit enää jtn 10-50vuotiasta et hankkikaa hoitoo jos ootte aikuisii ihmisii ja uskotte olevanne jtn susiii xD

    • Peculiarr

      Moi, tuun tääl vhä peräjunassa mut ihan näi ohimennen sanon vaa että ihmissusia on OLEMASSA yrittäkää ymmärtää; maailma ei ole niin tavallinen kuin luulette ehkä.
      Olen kaverini kans nähty "ihmissusi" (siltä se ainaki vaikutti, mitä muitakaan olentoja on sellqisia jotka ovat aluksi tumma iso koiramainen olento ja sitten yhtäkkiä vain tavallinen mummeli).
      Tiedän, että kukaan ei usko tätä, koska teille ei itselle ole tapahtunut mitään vastaavaa. Mutta mitäpä minä tähän mitään sanomaan, en mitään.


      Vielä yksi lisäys: ihmissudet ja vampyyrit kaikki vastaavat OVAT JO KUOLLEITA OMALLA TAVALLAAN koska he ovat jo siirtyneet alamaailmaan!!!
      Kiitos olen puhunut.

      • Pascal_Pierre

        Minäkin näin kerran puhuvan sahapukin. Juttelin sen kanssa henkeviä pitkät tovit.


    • Ihmissusi_tyttö

      Oon ihmissusi syntymästi asti ollut. Ihmissudeksi voi tulla ihmissuden puremasta tai juomalla suden tassunjälkeen jäänyttä sadevettä. Älä kuitenkaan yritä muuttua ihmissudeksi, sitä on vaikea hallita. Pieni vinkki: älä luota kaikkeen susijuttuihin mitä netistä löytyy.

    • sudenverinen

      Sudeksi synnytään, ei muututa samalla tavalla. On loitsuja ja muita keinoja, mutta ns. Puhtaaksi sudeksi voi vain syntyä. Loitsut kestävät vain hetkiä. Tiädäthän, että jos olet ihminen niin sellaisena pysyt, voit muuttua sudeksi vain jos yhä kasvat ja kehityt. Aikuinen pysyy ihmisenä vaikka tekisi kaikenmaailman loitsut.

    • Jajoo

      En ole ihmissusi mutta haluaisin

    • UNICORNmafia

      Mistä ihmiset etes keksi jumalan, siis ihmissudethan on paljon uskottavampia, luovempia ja kuka haluu lähtä jonku parrakkaan näköjään pilvessä olevan äijän OPETUSLAPSEKSI!

      • Tyrtti

        Samaa mieltä


    • Poikajyväskylänläheltä

      Hmm.. mahtaa olla näillä "ihmissusilla" rankkaa muuttua sudeks ku se kuulemma katkoo jokaisen luun sun kropassa. Nauran täällä maha kippurassa ku on huvittavaa lukee kuinka tosissaan ootte 😂

    • Autan_vain_sinua

      Itse olen ihmissusi. Kauheasti en muista tapahtumista, mutta tiedän että minua on purtu. Muita tapoja en tiedä, paitsi olen kuullut tarinoita kirouksista, jotka muuttavat ihmissudeksi. Älä ihmeessä edes harkitse tulla ihmissudeksi!
      Tämä on yhtä helvettiä, kun joka täysikuu joudut raahaamaan itsesi metsään ennen keskiyötä ja heräät aamulla jostain ojasta suunpielet seimerkiksi koiran veressä.
      Muutnkin, muuttuminen sattuu todella paljon. Joka paikkaa polttaa.

    • Nuoriihmissusi

      Moi! Jos sul on kik nii tuu juttelee Midnight__Misty oon ollu vasta vähän aikaa ihmissusi joten xd mutta tuu ihmees juttelee! :)

    • yliluonnollinen

      No en oo ihmisusi mut oon vampyyri ja mun kaveri on ihmisusi...
      Mut huomaa kyllä helposti et vampyyrit ja ihmissudet tappelee. Ennen me oltiin sen mun kaverin kaa kuin paita ja peppu mut nykyään me tapellaan IHAN KOKOAJAN!!!!!!!

      • Nuoriihmissusi

        Onks sun kaveril snäppii? Haluisin olla ihmissusi enemmä ku mitää


    • Wanttobeewolf

      Ite haluaisin olla ihmissusi jos se jotenkin olis mahollista.Miten muuten voi tulla ihmisudeks? Ja mitä haittoja siihen liittyy asun Lohjalla eli jos tääl on ihmisusii niin voisitteko kertoo mulle pystynkö tulee ihmisudeks ja todistakaa jotenkin et ootte ihmissusii.

    • janikeijo

      moi, eilen susi puras mua ja musta tuli ihmissusi saan polttaa pilveä koska olen susi, yhen kiinalisen jäktän kanssa cähä livelähetykissä ollaa runkattu ja oon sanonu siitä sille mitta hän ei usko minua ja haukkoo homoksi vaikka olen sisi se on eri asia onko susi vai homo

    • Nuoriihmissusi

      Hei.. Jos joku on ihmissuisi. Nii sanokaa, koska oon iha pienestä asti halunnu olla. Ja jos oot ihmissusi. Nii oisko mahollist todistaa.. Koska en tiiä mitään muuta täl hetkel ku sen et haluun olla ihmissusi..Joten vastatkaa tähä nii voitas jatkaa vai snäpis jutteluu.. oon tosiaa 03 tyttö

      • Wolves_

        Snäp?


    • skeptokraatti

      ihmissusi on myyttinen satuolento, siinä missä esim. kentauri, fauni, feenix, minotauros jne. Moniakaan ei kiinnosta mytologia tieteellisestä näkökulmasta, vaan sukelletaan fantasioihin sokeana ja kuvitellaan, että niissä tarinoissa on jotain todellista.

    • Teenwolf

      Olen kai minä ihmis susi mutta se purema tuli kun olin metsässä ja alfa luultavasti puri mua olkaa varovaisia perjantaina on täysi kuu silloin olemme arvaamattomia

    • Paisuva.janne99

      Hei oon susi
      Muutuin sudeksi heti kun susi raiskasi minut

    • Ite tiedän kuinka pääsee ihmisudeksi koska olen itsekkin. Naisilla ja miehillä eri
      MIEHILLÄ: Ensimmäiseksi pitää juoda 2 litraa rommia, ajella takapuska Ja voidella persereikä rasvalla ja levittää itteensä porsaan verta ja mennä verikuulla (verikuu on ilmiö mikä esiintyt muutaman kerran vuosikymmenessä) ulos mahdollisimman kauas mettään ja riisuutua ja liimata turkkia sian verellä selkään ja käydä polvilteen maahan johokin avoimelle niitylle esim ulvomaan ja sitten vain odotat niin kohta tulee ihmisusi jyysäämään perseeseen HUOMIO se sattuu ja kovaa kannattaa venyttää peräreikää ainaki sellaseks 5 senttiseksi elikkä laita paljon rasvaa ja öljyä että liusuu paremmin. Sen pitää laueta sisälle tai muuten ei onnistu koko juttu ja sen penis on valtava ja liukas, kannattaa toisella kädellä ohjata sitä oikeaan reikään ja siemensyöksyn jälkeen menettää tajuntansa ja herää jonkun lihavan miehen talosta krapulaisena.
      Ja sitä seuraavana täysikuuna pitää mennä taas samaan paikkaan metsään ja piirtää maahan iso hakaristi ja sanoa ihmissuhten vala.
      Naisilla: sama paitsi öljyä ei tarvi yhtä paljon
      Näin minä tulin homoksi ihmisolennoksi

    • Tyrtti

      Must tuntuu et oon ihmissusi. Oon melkein muuttunut pariin otteeseen mut sitä ei oo siltikään tapahtunut. Voisko joku auttaa (siis kertoa jonkun helpon tavan muuttua) esim just et jonkun purema tai jotain

      • Tyrtti

        Aika moni tässä sanoo että sudeksi synnytään mut mä en oo ikinä muuttunu mut uskon että oon syntyny sudeksi. Oliskohan mahdollista et mun sisäinen susi ei vaan oo heränny? Joo tää kuullostaa mun päässä paremmalta mut ihs


      • fghfgh
        Tyrtti kirjoitti:

        Aika moni tässä sanoo että sudeksi synnytään mut mä en oo ikinä muuttunu mut uskon että oon syntyny sudeksi. Oliskohan mahdollista et mun sisäinen susi ei vaan oo heränny? Joo tää kuullostaa mun päässä paremmalta mut ihs

        No sudet syntyy susiksi ja sinä olet ihmiseksi syntynyt. Jos jotain muuta luulet niin mene hoitoon hullu!


      • Anonyymi

        Haukuit juuri aika monta tyyppiä...


    • Anonyymi

      Varsinaisesti mitään ihmissusia jotka muuttaa muotoaan ei ole. Itse kyllä tiedän että on olemassa ihmisiä jotka omistavat paremmat aistit ja kyvyt kuin suurinosa. Tiedän sen siitä että olen itse ihminen jolla on sudenverta kehossa ja geeneissä/hullun voimat. Ei kukaan miksikään muuttua voi valitettavasti omassa kauniissa kehossa olette, mutta koska geeneissäni on tällaista verta olen ollut aina vahva, nopea, aistit ovat tarkat, tunnen vähän fyysistä kipua ja omaan nopeat reflexit. Itse olen aina voimissani mutta yöllä tuntuu että olis enemmän voimaa, räjähtävyyttä, nopeutta yms. On siinä myös se etu että oppii asiat todella nopeasti ja kehon hallinta on sulaava ja äkkipikaiset käännökset helppoja. Silmät ovat itselläni jään siniset ja kynnet sekä hiukset kasvaa todella nopeasti. Luonto on minulle hyvin tärkeä ollut aina ja pääsen juosten nopeiten paljain jaloin nurmikolla. Rakastan viettää aikaani metsässä ja rakastan juosta. Tykkään juosta luultavasti osittain koska olen ollut aina siinä todella hyvä. Perhe on minulle tärkein ja siihen voi kuulua kuka vaan joka on minulle merkityksellinen ja arvokas. Älkää suotta mihinkään loitsuihin uskoko, koska ne on täyttä valhetta.

    • Anonyymi

      Ihmissudeksi ei muututa millään loitsulla vaan sen ihmissusilaumanjohtajan puremasta. Eikä sitä voi ostaa noin vaan Se on lahja niille ketkä ansaitsevat sen eikä niille ketkä nuoleskelee muijien perässä.

    • Anonyymi

      Jos haluatte tietää, millainen on oikea ihmissusi, niin lukekaa kirja nimeltään Sudenmorsian. Se kertoo oikeasti eläneestä ihmissudesta, joka eli 1600-luvulla Virossa. Sudeksi voi muuttua joko pukeutumalla suden turkikseen metsässä tai kiertämällä puuta kolme kertaa vastapäivään metsässä. Takaisin ihmiseksi pystyy muuttumaan, kun kiertää puuta kolme kertaa myötäpäivään.

    • Anonyymi

      twiling on paras elokuva koskaan

    • Anonyymi

      No siis musta tuntuu että oon ihmissusi tai jotain vastaavaa koska ku olin jotai 8v niin olin kiinnostunut susista ja perustin mun kavereiden kanssa semmosen ”susilauman” ja meille se oli ihan leikkiä. Sit halusin ihan huvinvuoksi kävelytiellä yrittää haistaa ihmisten jälkiä. No sit kun kumarruin siihen maahan ja aloin haistelemaan sitä tietä niin pystyin oikeesti haistaan niitten ihmisten jälkiä ja että minne ne oli menny. Ja oon aina rakastanu juosta metsässä. Mut silti aina ku pitää juosta esim. Urheilukentällä niin en ees oo niin nopee ja sillon juokseminen ei tunnu kivalta. Ja luonto on aina ollu mulle Tosi läheinen paikka ja aina oon juossu metässä. JOKU PLSS HELP :))

    • Anonyymi

      Saat vastauksen aika myöhään toivottavasti haluat vieläkin sillä ihmissudeksi voi muuttua pureman avulla tai kirouksen en tiedä vielä muuta keinoa🙂

    • Anonyymi

      Kiinnostuin ihmis susista leffojen kautta mut nyt kun olen lukenut oikeasti tietoa niin 4akastan ihmis susia enkä aijo kuunneöla niitä älä jaksa tai ei ihmis suisia oo olemassa

    • Mä oon ihmissusi ja oon 13 vuotias. Synnyin ihmissudeks ja muuten mun elämä ei kyl poikkee normaalist

    • Anonyymi

      Öööö

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1565
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1204
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1036
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      967
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      880
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      724
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      670
    Aihe