teline, joka siis on esim. Sini-tuotteen, jalat ristissä naruja useita?
Tahi myös minne ötökkä-verho oviaukosta?
Minne jätekeräykseen kuuluu muovipinnoitettu pieni pyykinkuivaus
42
3358
Vastaukset
- 15 8
Löytyisikö tästä osviittaa?
http://www.helsinki.fi/jarj/symbioosi/kierratys/- jamalainen---
minne sinä tuollaiset laita?
- ...
Poltettavaa jätettä.
Asiasta menossa hurjat riidat ympäri suomen. Jätefirmat riitelee jätteistä verissäpäin.Poltettavan jätteen keräääminen on lopetettu pitkin maata. Jäte on rahaa. Siitä ne riitelee. Romu-ukot keräilee juu autonromuja pilkkahintaan pitkin maakuntia, mutta polttojätteen kerääminen on lopetettu kaikkialla.Koska viimeksi nähnyt keräyslaatikon, jossa teksti "Poltettavaa". ?
Noita oli aikanaan, ei ole enää missään.
Naurettavaa. Mulle alkoi Hikiällä yks jäteukko uhittelemaan biojätteestä, mitä mulla tulee vuodessa ehkä ämpärillinen. Naurettavaksi asian tekee, että ympärillä pottupeltoa silmän kantamattomiin, lannoitteita, myrkkyjä jne ajetaan rajan taakse rekkatolkulla Tonnitolkulla pottuja mätänee peltoon vuosittain, mutta meitsi kuulemma suurin saastuttaja näillä nurkilla :DDD
Polta pääsiäiskokko.
Mä kerroin kahelille raskavahdille, että poltan jätteeni kokosssa. Se nosti hirveän metelin. Kielsi kokon polttamisen., kuulemma paloturvallisuus riskikin, kun kulo voi alkaa palamaan. Mä sitten utelin siltä, miten se se kulo palaa metrisen hangen alla???? Ei osannut vastata.
Pensaa vaan ja palamaan.
=DW=- eikeräää
ei ole pyykkiteline poltettavaa jätettä.
Eihän niis sekajäteketäyspöntöissä ikinä lue "poltettavaa jätettä". niiss on tarkoitus laittaa talon sekäjäte, jonka poltetaan laitoksessa energiaksi. Mutta toi teline, mihin se kuuluu, muovipinnoitettu ja rautaa sisältä? Ja ötökkämuovoverhot? - ...
eikeräää kirjoitti:
ei ole pyykkiteline poltettavaa jätettä.
Eihän niis sekajäteketäyspöntöissä ikinä lue "poltettavaa jätettä". niiss on tarkoitus laittaa talon sekäjäte, jonka poltetaan laitoksessa energiaksi. Mutta toi teline, mihin se kuuluu, muovipinnoitettu ja rautaa sisältä? Ja ötökkämuovoverhot?Rauta ruostuu ja muuttuu maaksi poltettaessa.
Jokin pyykinkuivausteline muuten ei ole edes rautaa, mitä lie kevytmetalliseosta. Kyllä se häviää, kunhan sen polttaa. Ötökkäverho puolestaan on "puhdasta" muovia, polttojätettä sekin.
Ilmeisimmin olet kaupunkilainen, laita sekajätteeseen. Se on sitä, mitä mitä haudataan kaatopaikoille mätänemään. Piiiitkä prosessi. Kaatopaikat tulevaisuuden luonnonvaroja mineraaleineen ja energiavaroineen. Kuka ne omistaa ja kenelle pitää maksaa siitä, että hakevat maksua vastaan kallisarvoista tavaraa ihmisten kotoa ?
=DW= - vielä-.
http://www.sinituote.fi/Suomeksi/Tuotteet/Vaatehuolto/Kuivaus--ja-tuuletustelineet?itemid=645&showlocation=bd9cbd4b-663c-493f-b860-409e6cfa9290
siis oletko varma ett tollanen sekajätteeseen, poltettavaksi? Omakotitalon 240 litran Sulo-läätikkoon, jonka jäteauto vie tyhjentäessään pöntön? Vai Eko-pisteen muovinkeräykseen, kun siellä on sellainen iso jalajittelu? ... kirjoitti:
Rauta ruostuu ja muuttuu maaksi poltettaessa.
Jokin pyykinkuivausteline muuten ei ole edes rautaa, mitä lie kevytmetalliseosta. Kyllä se häviää, kunhan sen polttaa. Ötökkäverho puolestaan on "puhdasta" muovia, polttojätettä sekin.
Ilmeisimmin olet kaupunkilainen, laita sekajätteeseen. Se on sitä, mitä mitä haudataan kaatopaikoille mätänemään. Piiiitkä prosessi. Kaatopaikat tulevaisuuden luonnonvaroja mineraaleineen ja energiavaroineen. Kuka ne omistaa ja kenelle pitää maksaa siitä, että hakevat maksua vastaan kallisarvoista tavaraa ihmisten kotoa ?
=DW="..."
Unohdit ottaa kommentistani mukaan ne eläimet?
H.- näin täällä
Siinä poltettavien astiassa lukee energiajäte. Mulla on kaksi astiaa, toinen energiajäte johon laitan poltettavat ja toisessa sekajäte johon laitan loput,
- Anonyymi
Meilla on pihassa 2 jäteastiaa, toisessa lukee sekajäte ja toisessa energiajäte, tämä jälkimmäinen on yhtä kuin poltettavaa. Keräyspisteeseen viemme lasin, pienmetallin, sanomalehdet ja muovin. Isommat romut viemme kierrätyskeskukseen. Päijät-Hämeessä kiellettin jopa puutarhajätteen itse polttaminen, onneksi on sen verran hehtaareja jotta voi tehdä useamman kompostin.
Muovilla putkitetut rauta-putket kuuluvat luontoon.
Rauta ruostuu ja linnut saavat tehtyä todella kestävän pesän.
Nylon-naru ja muovi ovat linnuille ihqu-kamaa.
Kunhan oppivat.
Ja mikä parasta, jokunen Karhukin saattaa kuristua.
H.- Anonyymi
Tienvarsi parkkipaikan juätelaatikkoon.
Hei,
Käytöstäpoistetun Sinituotteen pyykinkuivaustelineen voi toimittaa metallinkeräykseen.
Ystävällisin terveisin,
Tommi Pätynen
Sinituote Oy- 989898senni
Kyllä tämä oli 10 points Sini-tuotteelle, ett täällä vastataan kysymyksiin!
Jess! :) 989898senni kirjoitti:
Kyllä tämä oli 10 points Sini-tuotteelle, ett täällä vastataan kysymyksiin!
Jess! :)Ja niin ruostuu sini-tuotteiden maine.
Lapset kun mainostavat.
H.- ...
Aika köyhä piilomainos.
Tällanen muuten kiellettyä suomen laissa. Vetoatko siihen, että serverit missä lie euroopassa ?
Sinituotteitten paras paikka on ongelmanjätelaitoksessa, sinne suoraan tehtaalta. Suotta niitä romuja kuluttajille kaupustelet, ei niistä ole kuin jätteeksi vaan.
=DW=
Yks tökeröimimmistä piilomainoksista, mitä ikinä olen nähnyt. - ...
... kirjoitti:
Aika köyhä piilomainos.
Tällanen muuten kiellettyä suomen laissa. Vetoatko siihen, että serverit missä lie euroopassa ?
Sinituotteitten paras paikka on ongelmanjätelaitoksessa, sinne suoraan tehtaalta. Suotta niitä romuja kuluttajille kaupustelet, ei niistä ole kuin jätteeksi vaan.
=DW=
Yks tökeröimimmistä piilomainoksista, mitä ikinä olen nähnyt.Unohtui.
Ikinä en tule ostamaan kyseisen firman tuotteita enää koskaan.
=DW= - ...
Wittuunnuin sen verran.
Kävin just lemppaamassa sellaisen SINI- varsisienen monttuun minuutti sitten.- Uutta ei ikinä osteta tähän huusholliin. Kaikki SINI- tuotteet menee roskiin, mitä jatkossa sattuu kotoota vastaan tulemaan. Siirrytty mäntysuopaan ja vanhoihin alushousuihin, näissä pesemisasioissa.
Stana, mitä kucipäitä merkantteja.
=DW= ... kirjoitti:
Wittuunnuin sen verran.
Kävin just lemppaamassa sellaisen SINI- varsisienen monttuun minuutti sitten.- Uutta ei ikinä osteta tähän huusholliin. Kaikki SINI- tuotteet menee roskiin, mitä jatkossa sattuu kotoota vastaan tulemaan. Siirrytty mäntysuopaan ja vanhoihin alushousuihin, näissä pesemisasioissa.
Stana, mitä kucipäitä merkantteja.
=DW="..."
Niille on myönnetty Suomen-lippu-tunnus.
Mutta nähtävästi ovat palkanneet jonkun ulko-maalaisen markkinointiin.
Typerykset, taatusti nainen.
H.hunksz kirjoitti:
"..."
H.Tai sinne päin...
H.- xfgytu
... kirjoitti:
Unohtui.
Ikinä en tule ostamaan kyseisen firman tuotteita enää koskaan.
=DW=Oletko Hunksille jotain sukua? Juttusi ainakin ovat yhtä hölmöjä.
- Moni ei tiedä
... kirjoitti:
Aika köyhä piilomainos.
=DW=
Yks tökeröimimmistä piilomainoksista, mitä ikinä olen nähnyt.Meilläpäin kiertää jätteenkeräysautot keräämässä jätettä, joka pitäisi viedä muuten itse kaatopaikalla. Monilla oli myös rikkoontuneita pyykinkuivaustelineitä ja ne menivät metallikeräykseen. Talon roska-astioihin niitä ei saa laittaa.
Sini-Tuote Oy:n vastaus on kiitoksen arvoinen asia. - . .
hunksz kirjoitti:
"..."
H.No voi kama-la!
- tympääntynyt
xfgytu kirjoitti:
Oletko Hunksille jotain sukua? Juttusi ainakin ovat yhtä hölmöjä.
Näin on, jauhetaan asiasta kuin asiasta tyhjänpäisesti, netistä saa tiedot suit sait sukkelaan ja luullaan et 60 ei vielä ymmärrä kun on niin nuoria et pitää selostaa juurta jaksain jostain päivän selvästä jutusta hohhoijaaaaaa.
- hoh ja hoijjaa
tympääntynyt kirjoitti:
Näin on, jauhetaan asiasta kuin asiasta tyhjänpäisesti, netistä saa tiedot suit sait sukkelaan ja luullaan et 60 ei vielä ymmärrä kun on niin nuoria et pitää selostaa juurta jaksain jostain päivän selvästä jutusta hohhoijaaaaaa.
Ja sinä vastaat vuoden vanhaan jutuun.
Onpas lapsellisia äijiä tässä keskustelussa, mistä niitä oikein tupsahtelee.
Enää en yhtään ihmettele, miksi kaikesta ohjeistuksesta ja tiedonvälityksestä huolimatta jätteitä joutuu vaikka minne. Paras oli kun näin oikein suuriruutuisen, vanhemman mallisen, television keskellä sienimetsää.
Kiitos Sini-tuotteelle asiallisesta vastauksesta, käytän tuotteitanne tästäkin eteenpäin. Veun Espanjan kotiini ikkunanpesuvälineenne, ovat niin kätevät.
Siitä pyykkitelineestä poistaisin ensin muovinarut ja sitten itse teline metallinkeräykseen. Itse olen käynyt viemässä sellaisia kaupunkimme
extra hienoon jätteidenkäsittelypaikkaan, eihän se mahdu niistä aukoista metallinkeräyskontteihin. Purkaminen meikäläiselle liian työläs juttu.Sudenkorennolle
Taitavat olla peräkamaris kun on noin kapee näköala,kannattais tulla tuvanpuolelle tai peräti pihalle.koti-kiusattu kirjoitti:
Sudenkorennolle
Taitavat olla peräkamaris kun on noin kapee näköala,kannattais tulla tuvanpuolelle tai peräti pihalle.Joo, joillekin se katseen ja mielen avartaminen tekisi hyvää.
- tarpeellinen talteen
Muutamia vuosia sitten oltiin mieheni kanssa sienimetsällä ja siellä oli vanha ruostunut autonraato korkealla kalliolla. Kuka aivokääpiö olikaan mahtanut saada idean raahata se sinne?
Toisaalta taas, ei kaikkea kannata kaatopaikallekaan viedä. Olen löytänyt siististi roskiksen vierestä ihan nätin vanhan puutuolin ja pystynaulakon, jotka toin kotiin. Taidanpa tietää ja myös ymmärtää monista asioista enemmän kuin osaat ajatellakaan.
Aloittajahan nimenomaan kysyi Sinituotteen kuivaustelineen hävittämisestä ja sai siihen ko. yrityksen asiallisen vastauksen. He tuntevat tuotteensa.
Ötökkäverhon valmistajasta ei ollut mitään mainintaa, joten jätämme sen sinun asiantuntijalausuntosi varaan.tarpeellinen talteen kirjoitti:
Muutamia vuosia sitten oltiin mieheni kanssa sienimetsällä ja siellä oli vanha ruostunut autonraato korkealla kalliolla. Kuka aivokääpiö olikaan mahtanut saada idean raahata se sinne?
Toisaalta taas, ei kaikkea kannata kaatopaikallekaan viedä. Olen löytänyt siististi roskiksen vierestä ihan nätin vanhan puutuolin ja pystynaulakon, jotka toin kotiin.Kierrätys on hyvä asia. Kun menin tänään taloyhtiömme jätekatokseen, tapasin siellä kaksi nuorta penkomassa jäteastioitamme. Kuulin tytön sanovan pojalle: "Olen löytänyt täältä paljon hyviä tavaroita." Sinne jäivät penkomaan, kun lähdin. Toive on, että jättivät paikat siistiksi lähdettyään.
Meillä on siellä katoksessa myös hylly, johon voi jättää kirjoja, lehtiä ym. hyväkuntoisia, pieniä tavaroita. Kun muutin tänne, vein sinne monenlaista, jota en itse tarvitse. Löysivät nopeasti uuden kodin. Sieltä saa luettavaksi uusia naisten- ja kodinsisustuslehtiä, näyttää olevan myös Tekniikan maailmoita, jotka voi sitten luettuaan palauttaa sinne uusille lukijoille.
Espanjassa ihmiset tuovat jätteiden käsittelypaikkojen viereen huonekaluja ym.
tavaraa, itsekin vein sinne yhtä sun toista edellisen omistajan jättämää tavaraa.
Nopeasti löysivät uuden kodin.- Tuleva Sininen
SINÄ tässä ketjussa olet kuuluvimmin markkinoinut Sini -tuotteita... Ilman sinun vaahtomistasi tuotemerkki olisi jäänyt vähälle huomiolle.
Agressiivinen ko. merkin ja edustajansa haukkuminen on takuuvarma keino saada sympatiat Sinin puolelle.
Oletko Sinin palkkalistalla? - ...
Tuleva Sininen kirjoitti:
SINÄ tässä ketjussa olet kuuluvimmin markkinoinut Sini -tuotteita... Ilman sinun vaahtomistasi tuotemerkki olisi jäänyt vähälle huomiolle.
Agressiivinen ko. merkin ja edustajansa haukkuminen on takuuvarma keino saada sympatiat Sinin puolelle.
Oletko Sinin palkkalistalla?Ruotsalainen firma.
Miksi joku kaheli aina alkaa menemään henkilökohtaisuuksiin, kieltäytyen tajuamasta mitään itse asiasta. Kyseessä törkeä piilomainonta.
Kun kerran julksuutta hakevat, lues firman saitilta linkki, mikä firma kyseessä:
http://www.sinituote.fi/Suomeksi/Sinituote-Oy/Tietoa-yrityksesta
Tommi Pätyselle potkut justiinsa.
=DW= - Anonyymi
Ei tarvitse poistaa edes niitä naruja ja voi olla että niidenkin muovien alla on vielä metallia.
- Anonyymi
Ei tarvitse purkaa edes niitä kuivaustelineen naruja, vaan koko teline ekopisteen kierrätyspisteeseen tai sitten metallinkeräyksen pisteeseen, marketin pihoilla olevaan, pienempänä palana.
Kiitos Sini tuotteille kommentoinnista! Ostan jatkossakin kotimaisen tuotteen=)
Mistä noita tyhjäpäiden kommentteja tänne satelee? Sen vuoksi, en todellakaan ihmettele, että metsissä on kaikenlaista rojua, kun luen näitä yksinkertaisempia vastauksia mitä täällä on. Provosointia ja trolleja voi myös mukana olla... :/ .
Minä kierrätän jatkossakin. Luonto ei ole mikään kierrätyspiste.
- näkyy
EU määrää ja suomiapina tottelee vain Suomi.
- Etuasiakas -13
Markettien takapihoilla on jäteastioita. Sinne taakse piilotan telineet ja muutkin "asiat" joiden hävittämisestä en ole ihan varma.
Iso peili,polkupyörän runko,uunipellit jne.
- Heitänkö ojaan
Minne paistinpannu. Vanha hävityskuntoinen.
- ...
Niinpä.
Valurautainenko vaiko teflonipannu ? Näitä asioita kuluttaja joutuu miettimään päivittäin. Mun käsitys asiasta on, metallinkeräykseen. Ne kuitenkin jossain Kuusankoskella sulattaa ja erittelee kaikki metallit. Piipuissa katalysaattorit.
Ja huvittavinta on, se on ilmaista raaka-ainetta teollisuuden tarpeisiin. Ekikkäs Kuusankoski myy ilmaiseksi saamaansa tavaraa etiäpäin. Ite asiassa se ei saa sitä ilmaiseksi, tavaran myyjät maksavat jätemaksujen muodossa siitä, että antavat pois arvokasta materiaalia.
Romukullan ostaminenkin sentään rehellisempää touhua, kuin jätepisnes.
=DW= - Laki&2
... kirjoitti:
Niinpä.
Valurautainenko vaiko teflonipannu ? Näitä asioita kuluttaja joutuu miettimään päivittäin. Mun käsitys asiasta on, metallinkeräykseen. Ne kuitenkin jossain Kuusankoskella sulattaa ja erittelee kaikki metallit. Piipuissa katalysaattorit.
Ja huvittavinta on, se on ilmaista raaka-ainetta teollisuuden tarpeisiin. Ekikkäs Kuusankoski myy ilmaiseksi saamaansa tavaraa etiäpäin. Ite asiassa se ei saa sitä ilmaiseksi, tavaran myyjät maksavat jätemaksujen muodossa siitä, että antavat pois arvokasta materiaalia.
Romukullan ostaminenkin sentään rehellisempää touhua, kuin jätepisnes.
=DW=Romukullin ostaminen on kiellettyä.
- 1234-1234
Kävelin metsätietä siellä oli 4kpl paskaksi kivitettyjä taulutelkkareita, siistissä jonossa, metrin etäisyydellä toisistaan.
- Anonyymi
Olkoon aloitus mainos tai ei, olen yllättynyt. Olen ollut erit-täin tyytyväinen Sini-tuotteisiin. Ne kestävät iän kaiken ja jos hajoavat saa uuden tuotteen tilalle ilmaiseksi.
Sini-tuotteet on oikeasti näppäriä ja käytännöllisiä. - Anonyymi
Survo se Molokin kitaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941763
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa3581179Susanna Laine, 43, pohtii tätä muutosta itsessään iän karttuessa: "En tiedä, onko se vähän ikäjuttu"
Susanna Laine on kyllä nainen paikallaan Farmi-juontajana ja myös Tähdet, tähdet -juontajana, eikös vaan! Lue Susanna181178- 961038
- 62833
Vanhemmalle naiselle
Kirjoitan tällä vanhalla otsikolla vaikka se joku toinen anonyymi naisen kaipaaja innostuukin tästä ja käyttää taas sam36811Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani6754- 46706
Lapuan liike nyt! rähinöimässä Tampereella
Avoimen rasistisen ja fasistisen sinimustan liikkeen poprukat riehuvat Tampereella parasta aikaa.132698En vaan ymmärrä
Sinulla on hyvä puoliso, perhe, periaatteessa kaikki palikat kohdillaan. En ymmärrä, miksi haluat vaarantaa sen. Minulla42680