Olenko nyt ymmärtänyt aivan väärin, siis onko myös miehellä kaksi sormusta loppujen lopuksi kun naimisiin asti päästään? Minä kun olen ymmärtänyt, että vain naisella on vihkisormus...
Kihla- ja vihkisormus, molemmat?
3
2150
Vastaukset
- inna
...vihkisormus, mutta se on hyvin harvinaista. Katso ympärillesi, monellako miehellä näet kaksi sormusta =o)
Pari tapausta tiedän, kun mies on ottanut kirkossa vihkisormuksen, mutta nämä miehet ainakin ottivat kihlasormuksen pois ennen sitä, eli lopputuloksena edelleen vain se yksi sormus.
Itseassiassa miehelleni tulee vihkisormus, koska mieheni haluaa teettää vihkisormuksemme, ja sulattaa kihlasormuksensa vihkisormukseen mukaan sen sijaan, että pitäisi molempia.
Mutta taisit tarkoittaa mikä meillä on nyt se yleisin vallitseva tapa. No, se on kaikessa yskinkertaisuudessa se, että mies pitää kihlaosrmustaan loppuikänsä ja nainen pelkästään saa toisen sormuksen kirkossa.
Mutta haluan korostaa, että ei se ole mikään sääntö, vaan tapa. Muullakin tavalla voi tehdä jos haluaa, mitään lakia asiasta ei ole.- Janna
Itseasiassa alkaa olla nykyään aika yleistä, että mieskin pitää kahta sormusta.
- inna
Janna kirjoitti:
Itseasiassa alkaa olla nykyään aika yleistä, että mieskin pitää kahta sormusta.
Niin sitä vaan ihminen pitää asioita yleisinä / harvinaisina sen perusteella paljonko itsellä on havaintoja ;o)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 245152
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34597- 1031362
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361330Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike19991viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168865En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61823- 37789