Niin tosiaan eka kerta kun piti harrastaa seksiä. Pitkään oltiin puhuttu siitä ja kokoajan panettanu siihen saakka. Sitte kun ruvettiin siin esileikkien jälkeen laittaa kumii nii en saanu ku puolerektion :( . en millään saanut sisälle sitä ja harmittaa paljon. Ja runkatessakin aina vain puolierektio en oo oikee miettiny mutta nyt huomasin sen että ei oo ollu puoleen vuoteen kunnon erektiota. MItä tehdä? Olen sitten teini-iässä. Spermaa kuitenkin tulee hyvin ja liaankin hyvin. Esim jos mua panettaa yli 5min niin munanpää on ihan spermassa ja halailustakin tulee puolierektio ja pitää koko-ajan käydä pesee munanpäätä, Aika ärsyttävää sekin.
Eka kerta epäonnistui :(
Mitätehdä?kiire!
2
311
Vastaukset
- Pitää piiskata
nokkosilla, varma keino !
- paukuttelija35
Ota Sildenafiilii niin saat sen lerssin puolijöpöstä koko jöpöön:) jos tosiaan on ettei seiso kunnolla niin sehän voi johtuu monesta asiasta, alhainen testotaso, jos on joku lääkitys joka vaikuttaa seisokkiin, jännitys,stressi jne.... mä myyn sulle Sildee niin pääset kokemaan kuin kivaa on panna paukutella, saattaapa käydä niin että rentoudut ja pian homma toimii ilman mitään potenssipilsui. Siitä se itsetunto nousee ja samalla se kullikin. Ostappa ja kokeile?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082314- 842051
- 551616
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai521543- 1541528
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I461416Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1451350Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261176- 1121170
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251114