Ei ole enää montaa yötä, kun pääsee nauttimaan auringosta, soppailusta, retkistä, ruuasta ja tehdä vain se mikä tuntuu hyvälle. IHANAA! Lauantaina lähtee lento kohti alanyaa.
Kohta
21
620
Vastaukset
- Munaa menet
kuitenkin hakemaan, kun et Teboilin baarista saanut.
- kivaa...
Yhden pysähdyksen daktiikaalla nääs... ja kesoililta saa luomuna. Ja viiko päästä lähtö alaniin, kivaa on!
- aurinkoa*aurinkoa
nyt mietintään, mitä ottaa mukaan ... ainakin bikinit ja vessapaperirulla;)
- Borat boratt
Mitään bikineitä, rajaton rusketus kunniaan!
- aurinkoa*aurinkoa
jätetään ne rajattomat ihan omalle takapihalle vain :) . Ihana lähteä syksyisestä suomesta lämpimään turkkiin.
- Jmatkailija
45 päivää.
- minä myös
Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
olin kolme vuotta sitten. - Täältä tullaan
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.9 päivää *_*
Ajatus karkailee jo nyt päivittäin matkaan. Kuumettako? :D - alanyagirl
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.28 päivää ja Alanyassa viikko, ei malttais odottaa!!!
- matkaanlähdenhuomenn
Huomenna :)
- kohtakohta
Täällä myös lauantaina matkalle lähtiä. Kohta päästään lämpimään :D
- piitsille <3 !
minä kans äkkilähdöllä oulusta lauantaina
- Hyi vittu
Ooolusta tulee aina pahimmat työläismaalaisluuskat horailemaan.
- lauantainameNNään
täällä myöskin mennään lauantaina oulusta ... Kohta matkalaukku pakattu;)
- 15092013
reilu viikko ja matkaan Oulusta sunnuntain yölähöllä
- petsli
luulajasta sunnuntaina aamupäiväst. alanya
perjantaina 13 pvä lähtö alanyaan ja hauskaa pitää siellä pitää ja vaik katsella itselle kämppää...
- Punakka11
Muistakaahan sitten aurinkovoide VÄHINTÄÄN 50 suojakertoimella. Jo 5 minuutin kävelyn aikana ehtii nahka kärventyä vaikkei olis edes taipumusta. Loma menee helposti ihan pilalle jos nahka palaa :(
Muistakaa ainakin ne lasten ihot, jos niitä mukana lähtee.- liika on
Vähän liioittelet. Kesälläkään en käyttänyt suojakertoimia, enkä palanut. Onhan se vähän ihosta kiinni, eikös?
Niille lapsille suojaavat vaatteet, eikä myrkkyjä iholle.
- Feeling excitedddd
Woohoo, yksi työviikko vielä edessä, kunnes lauantaina kone ottaa ilmaa alleen ja noukkii takaisin 2vkon päästä!
- Änyyyteenytkö
Awww shiäääättt . Nyt heti click elokuvan kaukosäädin ja kelaus lauantaille?!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1317182Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142559Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2641230- 1001019
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942161947En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137900Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71897Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79774Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13733Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18711