Ei ole enää montaa yötä, kun pääsee nauttimaan auringosta, soppailusta, retkistä, ruuasta ja tehdä vain se mikä tuntuu hyvälle. IHANAA! Lauantaina lähtee lento kohti alanyaa.
Kohta
21
581
Vastaukset
- Munaa menet
kuitenkin hakemaan, kun et Teboilin baarista saanut.
- kivaa...
Yhden pysähdyksen daktiikaalla nääs... ja kesoililta saa luomuna. Ja viiko päästä lähtö alaniin, kivaa on!
- aurinkoa*aurinkoa
nyt mietintään, mitä ottaa mukaan ... ainakin bikinit ja vessapaperirulla;)
- Borat boratt
Mitään bikineitä, rajaton rusketus kunniaan!
- aurinkoa*aurinkoa
jätetään ne rajattomat ihan omalle takapihalle vain :) . Ihana lähteä syksyisestä suomesta lämpimään turkkiin.
- Jmatkailija
45 päivää.
- minä myös
Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
olin kolme vuotta sitten. - Täältä tullaan
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.9 päivää *_*
Ajatus karkailee jo nyt päivittäin matkaan. Kuumettako? :D - alanyagirl
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.28 päivää ja Alanyassa viikko, ei malttais odottaa!!!
- matkaanlähdenhuomenn
Huomenna :)
- kohtakohta
Täällä myös lauantaina matkalle lähtiä. Kohta päästään lämpimään :D
- piitsille <3 !
minä kans äkkilähdöllä oulusta lauantaina
- Hyi vittu
Ooolusta tulee aina pahimmat työläismaalaisluuskat horailemaan.
- lauantainameNNään
täällä myöskin mennään lauantaina oulusta ... Kohta matkalaukku pakattu;)
- 15092013
reilu viikko ja matkaan Oulusta sunnuntain yölähöllä
- petsli
luulajasta sunnuntaina aamupäiväst. alanya
perjantaina 13 pvä lähtö alanyaan ja hauskaa pitää siellä pitää ja vaik katsella itselle kämppää...
- Punakka11
Muistakaahan sitten aurinkovoide VÄHINTÄÄN 50 suojakertoimella. Jo 5 minuutin kävelyn aikana ehtii nahka kärventyä vaikkei olis edes taipumusta. Loma menee helposti ihan pilalle jos nahka palaa :(
Muistakaa ainakin ne lasten ihot, jos niitä mukana lähtee.- liika on
Vähän liioittelet. Kesälläkään en käyttänyt suojakertoimia, enkä palanut. Onhan se vähän ihosta kiinni, eikös?
Niille lapsille suojaavat vaatteet, eikä myrkkyjä iholle.
- Feeling excitedddd
Woohoo, yksi työviikko vielä edessä, kunnes lauantaina kone ottaa ilmaa alleen ja noukkii takaisin 2vkon päästä!
- Änyyyteenytkö
Awww shiäääättt . Nyt heti click elokuvan kaukosäädin ja kelaus lauantaille?!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .694118Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503065Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631323010Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3912093Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101196Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111183- 731162
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde291014- 601000
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että111963