Ei ole enää montaa yötä, kun pääsee nauttimaan auringosta, soppailusta, retkistä, ruuasta ja tehdä vain se mikä tuntuu hyvälle. IHANAA! Lauantaina lähtee lento kohti alanyaa.
Kohta
21
603
Vastaukset
- Munaa menet
kuitenkin hakemaan, kun et Teboilin baarista saanut.
- kivaa...
Yhden pysähdyksen daktiikaalla nääs... ja kesoililta saa luomuna. Ja viiko päästä lähtö alaniin, kivaa on!
- aurinkoa*aurinkoa
nyt mietintään, mitä ottaa mukaan ... ainakin bikinit ja vessapaperirulla;)
- Borat boratt
Mitään bikineitä, rajaton rusketus kunniaan!
- aurinkoa*aurinkoa
jätetään ne rajattomat ihan omalle takapihalle vain :) . Ihana lähteä syksyisestä suomesta lämpimään turkkiin.
- Jmatkailija
45 päivää.
- minä myös
Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
olin kolme vuotta sitten. - Täältä tullaan
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.9 päivää *_*
Ajatus karkailee jo nyt päivittäin matkaan. Kuumettako? :D - alanyagirl
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.28 päivää ja Alanyassa viikko, ei malttais odottaa!!!
- matkaanlähdenhuomenn
Huomenna :)
- kohtakohta
Täällä myös lauantaina matkalle lähtiä. Kohta päästään lämpimään :D
- piitsille <3 !
minä kans äkkilähdöllä oulusta lauantaina
- Hyi vittu
Ooolusta tulee aina pahimmat työläismaalaisluuskat horailemaan.
- lauantainameNNään
täällä myöskin mennään lauantaina oulusta ... Kohta matkalaukku pakattu;)
- 15092013
reilu viikko ja matkaan Oulusta sunnuntain yölähöllä
- petsli
luulajasta sunnuntaina aamupäiväst. alanya
perjantaina 13 pvä lähtö alanyaan ja hauskaa pitää siellä pitää ja vaik katsella itselle kämppää...
- Punakka11
Muistakaahan sitten aurinkovoide VÄHINTÄÄN 50 suojakertoimella. Jo 5 minuutin kävelyn aikana ehtii nahka kärventyä vaikkei olis edes taipumusta. Loma menee helposti ihan pilalle jos nahka palaa :(
Muistakaa ainakin ne lasten ihot, jos niitä mukana lähtee.- liika on
Vähän liioittelet. Kesälläkään en käyttänyt suojakertoimia, enkä palanut. Onhan se vähän ihosta kiinni, eikös?
Niille lapsille suojaavat vaatteet, eikä myrkkyjä iholle.
- Feeling excitedddd
Woohoo, yksi työviikko vielä edessä, kunnes lauantaina kone ottaa ilmaa alleen ja noukkii takaisin 2vkon päästä!
- Änyyyteenytkö
Awww shiäääättt . Nyt heti click elokuvan kaukosäädin ja kelaus lauantaille?!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu4173598Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3181612- 1141432
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n851399Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991358Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n591316- 501236
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi891159Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa331027- 39950