Ei ole enää montaa yötä, kun pääsee nauttimaan auringosta, soppailusta, retkistä, ruuasta ja tehdä vain se mikä tuntuu hyvälle. IHANAA! Lauantaina lähtee lento kohti alanyaa.
Kohta
21
586
Vastaukset
- Munaa menet
kuitenkin hakemaan, kun et Teboilin baarista saanut.
- kivaa...
Yhden pysähdyksen daktiikaalla nääs... ja kesoililta saa luomuna. Ja viiko päästä lähtö alaniin, kivaa on!
- aurinkoa*aurinkoa
nyt mietintään, mitä ottaa mukaan ... ainakin bikinit ja vessapaperirulla;)
- Borat boratt
Mitään bikineitä, rajaton rusketus kunniaan!
- aurinkoa*aurinkoa
jätetään ne rajattomat ihan omalle takapihalle vain :) . Ihana lähteä syksyisestä suomesta lämpimään turkkiin.
- Jmatkailija
45 päivää.
- minä myös
Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
olin kolme vuotta sitten. - Täältä tullaan
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.9 päivää *_*
Ajatus karkailee jo nyt päivittäin matkaan. Kuumettako? :D - alanyagirl
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.28 päivää ja Alanyassa viikko, ei malttais odottaa!!!
- matkaanlähdenhuomenn
Huomenna :)
- kohtakohta
Täällä myös lauantaina matkalle lähtiä. Kohta päästään lämpimään :D
- piitsille <3 !
minä kans äkkilähdöllä oulusta lauantaina
- Hyi vittu
Ooolusta tulee aina pahimmat työläismaalaisluuskat horailemaan.
- lauantainameNNään
täällä myöskin mennään lauantaina oulusta ... Kohta matkalaukku pakattu;)
- 15092013
reilu viikko ja matkaan Oulusta sunnuntain yölähöllä
- petsli
luulajasta sunnuntaina aamupäiväst. alanya
perjantaina 13 pvä lähtö alanyaan ja hauskaa pitää siellä pitää ja vaik katsella itselle kämppää...
- Punakka11
Muistakaahan sitten aurinkovoide VÄHINTÄÄN 50 suojakertoimella. Jo 5 minuutin kävelyn aikana ehtii nahka kärventyä vaikkei olis edes taipumusta. Loma menee helposti ihan pilalle jos nahka palaa :(
Muistakaa ainakin ne lasten ihot, jos niitä mukana lähtee.- liika on
Vähän liioittelet. Kesälläkään en käyttänyt suojakertoimia, enkä palanut. Onhan se vähän ihosta kiinni, eikös?
Niille lapsille suojaavat vaatteet, eikä myrkkyjä iholle.
- Feeling excitedddd
Woohoo, yksi työviikko vielä edessä, kunnes lauantaina kone ottaa ilmaa alleen ja noukkii takaisin 2vkon päästä!
- Änyyyteenytkö
Awww shiäääättt . Nyt heti click elokuvan kaukosäädin ja kelaus lauantaille?!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005378817Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo8376224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?102252Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1751332Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17996Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41817- 51797
Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37672