Kohta

mennään:)

Ei ole enää montaa yötä, kun pääsee nauttimaan auringosta, soppailusta, retkistä, ruuasta ja tehdä vain se mikä tuntuu hyvälle. IHANAA! Lauantaina lähtee lento kohti alanyaa.

21

652

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Munaa menet

      kuitenkin hakemaan, kun et Teboilin baarista saanut.

      • kivaa...

        Yhden pysähdyksen daktiikaalla nääs... ja kesoililta saa luomuna. Ja viiko päästä lähtö alaniin, kivaa on!


    • aurinkoa*aurinkoa

      nyt mietintään, mitä ottaa mukaan ... ainakin bikinit ja vessapaperirulla;)

      • Borat boratt

        Mitään bikineitä, rajaton rusketus kunniaan!


    • aurinkoa*aurinkoa

      jätetään ne rajattomat ihan omalle takapihalle vain :) . Ihana lähteä syksyisestä suomesta lämpimään turkkiin.

    • Jmatkailija

      45 päivää.

      • minä myös

        Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
        Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
        olin kolme vuotta sitten.


      • Täältä tullaan
        minä myös kirjoitti:

        Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
        Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
        olin kolme vuotta sitten.

        9 päivää *_*
        Ajatus karkailee jo nyt päivittäin matkaan. Kuumettako? :D


      • alanyagirl
        minä myös kirjoitti:

        Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
        Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
        olin kolme vuotta sitten.

        28 päivää ja Alanyassa viikko, ei malttais odottaa!!!


    • matkaanlähdenhuomenn

      Huomenna :)

    • kohtakohta

      Täällä myös lauantaina matkalle lähtiä. Kohta päästään lämpimään :D

    • piitsille <3 !

      minä kans äkkilähdöllä oulusta lauantaina

      • Hyi vittu

        Ooolusta tulee aina pahimmat työläismaalaisluuskat horailemaan.


    • lauantainameNNään

      täällä myöskin mennään lauantaina oulusta ... Kohta matkalaukku pakattu;)

      • 15092013

        reilu viikko ja matkaan Oulusta sunnuntain yölähöllä


    • petsli

      luulajasta sunnuntaina aamupäiväst. alanya

    • perjantaina 13 pvä lähtö alanyaan ja hauskaa pitää siellä pitää ja vaik katsella itselle kämppää...

    • Punakka11

      Muistakaahan sitten aurinkovoide VÄHINTÄÄN 50 suojakertoimella. Jo 5 minuutin kävelyn aikana ehtii nahka kärventyä vaikkei olis edes taipumusta. Loma menee helposti ihan pilalle jos nahka palaa :(
      Muistakaa ainakin ne lasten ihot, jos niitä mukana lähtee.

      • liika on

        Vähän liioittelet. Kesälläkään en käyttänyt suojakertoimia, enkä palanut. Onhan se vähän ihosta kiinni, eikös?

        Niille lapsille suojaavat vaatteet, eikä myrkkyjä iholle.


    • Feeling excitedddd

      Woohoo, yksi työviikko vielä edessä, kunnes lauantaina kone ottaa ilmaa alleen ja noukkii takaisin 2vkon päästä!

    • Änyyyteenytkö

      Awww shiäääättt . Nyt heti click elokuvan kaukosäädin ja kelaus lauantaille?!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe