Ei ole enää montaa yötä, kun pääsee nauttimaan auringosta, soppailusta, retkistä, ruuasta ja tehdä vain se mikä tuntuu hyvälle. IHANAA! Lauantaina lähtee lento kohti alanyaa.
Kohta
21
581
Vastaukset
- Munaa menet
kuitenkin hakemaan, kun et Teboilin baarista saanut.
- kivaa...
Yhden pysähdyksen daktiikaalla nääs... ja kesoililta saa luomuna. Ja viiko päästä lähtö alaniin, kivaa on!
- aurinkoa*aurinkoa
nyt mietintään, mitä ottaa mukaan ... ainakin bikinit ja vessapaperirulla;)
- Borat boratt
Mitään bikineitä, rajaton rusketus kunniaan!
- aurinkoa*aurinkoa
jätetään ne rajattomat ihan omalle takapihalle vain :) . Ihana lähteä syksyisestä suomesta lämpimään turkkiin.
- Jmatkailija
45 päivää.
- minä myös
Mulla 31 päivää ja kolmas matka Alanyaan alkaa.
Mulla viimesestä matkasta ko. kohteeseen kahdeksan vuotta ja Marmariksella
olin kolme vuotta sitten. - Täältä tullaan
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.9 päivää *_*
Ajatus karkailee jo nyt päivittäin matkaan. Kuumettako? :D - alanyagirl
minä myös kirjoitti:
olin kolme vuotta sitten.28 päivää ja Alanyassa viikko, ei malttais odottaa!!!
- matkaanlähdenhuomenn
Huomenna :)
- kohtakohta
Täällä myös lauantaina matkalle lähtiä. Kohta päästään lämpimään :D
- piitsille <3 !
minä kans äkkilähdöllä oulusta lauantaina
- Hyi vittu
Ooolusta tulee aina pahimmat työläismaalaisluuskat horailemaan.
- lauantainameNNään
täällä myöskin mennään lauantaina oulusta ... Kohta matkalaukku pakattu;)
- 15092013
reilu viikko ja matkaan Oulusta sunnuntain yölähöllä
- petsli
luulajasta sunnuntaina aamupäiväst. alanya
perjantaina 13 pvä lähtö alanyaan ja hauskaa pitää siellä pitää ja vaik katsella itselle kämppää...
- Punakka11
Muistakaahan sitten aurinkovoide VÄHINTÄÄN 50 suojakertoimella. Jo 5 minuutin kävelyn aikana ehtii nahka kärventyä vaikkei olis edes taipumusta. Loma menee helposti ihan pilalle jos nahka palaa :(
Muistakaa ainakin ne lasten ihot, jos niitä mukana lähtee.- liika on
Vähän liioittelet. Kesälläkään en käyttänyt suojakertoimia, enkä palanut. Onhan se vähän ihosta kiinni, eikös?
Niille lapsille suojaavat vaatteet, eikä myrkkyjä iholle.
- Feeling excitedddd
Woohoo, yksi työviikko vielä edessä, kunnes lauantaina kone ottaa ilmaa alleen ja noukkii takaisin 2vkon päästä!
- Änyyyteenytkö
Awww shiäääättt . Nyt heti click elokuvan kaukosäädin ja kelaus lauantaille?!!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1054978Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413289Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192326Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2381442Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761217
- 731190
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311158Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059