Hei,
mitä suunnitelmia asiakaspalvelutyötä tekevillä on tulevaisuutta varten? Aiotko jatkaa nykyisissä töissä? Vai suunnitteletko opiskelua toiselle alalle ja ammattiin? Harkitsetko työpaikan vaihtoa?
Kuinka paljon työpaikallasi on koulutusta ja työnkiertoa? Saatteko työnantajan tukea omaehtoiseen opiskeluun, esim. kielikursseille?
Asiakaspalvelijan tulevaisuudensuunnitelmat?
4
223
Vastaukset
- pari vuotta vielä
Teen töitä opiskelun ohessa, bye bye rkioski kun opettajaksi valmistun :)
- Minäminäminä
Heipähei!
Teen töitä opiskeluiden oheella, tosin aika runsaasti. Tarkoitus olisi muutaman vuoden päästä valmistua kauppatieteiden maisteriksi, tarkemmin sanottunna ekonomiksi. Miettikääpäs ihmiset seuraavan kerran kun nuoren kassalaisen kohtaatte, että miten häntä kohtelette ;) Hän näet tulee tulevaisuudessa vaikuttamaan vanhuuden huoltoon!
p.s. Mikään kiire minulla toisaalta töistä ei ole, sillä viihdyn hommissani. Asiakaspalvelu on ihan jees, enkä ole poissulkenu vaihtoehtoa, ettenkö kyseisellä alalla jatkaisi mutta asemani konsernissa muuttunee varmasti. - ex-myyjä
Kyllästyin pieneen palkkaan, vähiin työtunteihin, vuorotyöhön ja koviin tulostavoitteisiin joten irtisanoin itseni sopivan tilaisuuden tullen (en saanut edes karenssia vaikka jäin työttömäksi) ja aloitan uuden alan opiskelun itse asiassa ensi viikolla.
Pienestä palkasta johtuen olen työttömyyden alusta asti saanut saman verran käteen kuin surkea palkkani oli, tukina nyt siis ansiosidonnainen asumistuki. Koulutuksen ajan saan rahaa käteen jopa enemmän kuin töissä käydessä: ansiosidonnainen korotettuna ylläpitokorvaus asumistuki, uskomatonta mutta totta!
Oli kivaa viettää koko pitkä kesä "palkallista" kesälomaa :) Suosittelen!
Ei enää ikinä myyjän työhön! - kaikki loppuu
Missä työssä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2102793
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1252659En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.771743Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2331305Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va631288- 471098
- 991001
- 108841
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6823- 46823