Sokea mieshieroja gran kanarialla

siego.hieroja

Tällä palstalla kyseltiin aiemmin sokean suomalaismiehen osoitetta Playa del inglesissä. Kävin hänellä pari vuotta sitten kauppakeskus Yomboa vastapäätä. Ei näkynyt olevan siellä enää. Toimii kuulemma edelleenkin Inglesissä, mutta nyt espanjalaisessa kauneussalongissa. Kierretty on nyt lähes koko Ingles eikä kohdalle ole vielä sattunut. Suomalaiskuppilat vielä kiinni täällä, joten ei heiltäkään asiasta voi tietää, enkä tältä palstalta vanhaa viestiketjua löytänyt. Hieroja oli nimeltään Teijo tms.

4

2351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • n2489

Teijo Romppainen. Olen työskennellyt kosmetologina pari vuotta sitten samassa liikkeessä (Theramano) kuin Teijo. Kannattaa kysäistä "Kuparipannusta", uskoisin että siellä tiedetään. 2012 työskenellyt ilmeisesti Paco Montesdeocalla. Inglesissä työskentelee käsittääkseni mutta paikasta ei ole tietoa. Sano terveisiä parin vuoden takaiselta työharjoittelijalta :)

• kanaria5

Suomi-Kanariansaaret palstalla tämä teijo haki autoonsa lisää matkustajia Balttian kautta Kanarialle. Siis on vasta tulossa Kanarialle. Ja missä hän tyskentelee, voinee kertoa itse Kanaria-palstalla.

Kuparipannukin aukeaa vasta joskus lokakuussa, ks.heidän sivultaan.

• silli3000

Joo kyllä se on ollut AARO poikaa sanovat sitä siellä päin peedroksi. Erittäin hyvä hieroja on kyllä ja opiskellut.

• turistipari

Tänään näytti standi olevan italiankadulla paikoillaan. Ymmärsin vajavaisella espanjan kielitaidollani, että siellä tehdään jotain pintaremppaa tms, ja Teijo aloittaisi ensi viikon puolella. Varauskirja oli pöydällä suomenkielisine ohjeineen. Ei tullut varattua tällä kertaa aikaa itselle, kun paluu Suomeen huonenna perjantaina.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6174
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3202
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2496
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2138
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      353
      1779
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1656
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1410
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      224
      1394
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1342
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      29
      1312
    Aihe