Tällä palstalla kyseltiin aiemmin sokean suomalaismiehen osoitetta Playa del inglesissä. Kävin hänellä pari vuotta sitten kauppakeskus Yomboa vastapäätä. Ei näkynyt olevan siellä enää. Toimii kuulemma edelleenkin Inglesissä, mutta nyt espanjalaisessa kauneussalongissa. Kierretty on nyt lähes koko Ingles eikä kohdalle ole vielä sattunut. Suomalaiskuppilat vielä kiinni täällä, joten ei heiltäkään asiasta voi tietää, enkä tältä palstalta vanhaa viestiketjua löytänyt. Hieroja oli nimeltään Teijo tms.
Sokea mieshieroja gran kanarialla
4
2351
Vastaukset
- n2489
Teijo Romppainen. Olen työskennellyt kosmetologina pari vuotta sitten samassa liikkeessä (Theramano) kuin Teijo. Kannattaa kysäistä "Kuparipannusta", uskoisin että siellä tiedetään. 2012 työskenellyt ilmeisesti Paco Montesdeocalla. Inglesissä työskentelee käsittääkseni mutta paikasta ei ole tietoa. Sano terveisiä parin vuoden takaiselta työharjoittelijalta :)
- kanaria5
Suomi-Kanariansaaret palstalla tämä teijo haki autoonsa lisää matkustajia Balttian kautta Kanarialle. Siis on vasta tulossa Kanarialle. Ja missä hän tyskentelee, voinee kertoa itse Kanaria-palstalla.
Kuparipannukin aukeaa vasta joskus lokakuussa, ks.heidän sivultaan. - silli3000
Joo kyllä se on ollut AARO poikaa sanovat sitä siellä päin peedroksi. Erittäin hyvä hieroja on kyllä ja opiskellut.
- turistipari
Tänään näytti standi olevan italiankadulla paikoillaan. Ymmärsin vajavaisella espanjan kielitaidollani, että siellä tehdään jotain pintaremppaa tms, ja Teijo aloittaisi ensi viikon puolella. Varauskirja oli pöydällä suomenkielisine ohjeineen. Ei tullut varattua tällä kertaa aikaa itselle, kun paluu Suomeen huonenna perjantaina.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312