Minkä malliset Emmaljunga yhdistelmävaunut kannattaa ostaa? Hyviä / huonoja malleja?
Minkämalliset Emmaljungat kannattaa ostaa?
5
143
Vastaukset
- giah1
Meillä on tämä Edge Duo Combi malli classic rungolla: http://www.emmaljunga.com/fi/Lastenvaunut/Loyda_vaunumallisi/Edge_Duo_Combi-1100.html
Mielestäni ovat tukevat, hyvät työntää ja ruokakassit mahtuvat mainiosti kulkemaan kopan/istuinosan alla! Vauva mahtui hyvin koppaan ja toimi matkoilla myöskin hänen nukkumapaikkanaan. Kaikin puolin tyytyväinen olen tähän hankintaan ollut. - 0000000
Miksi pitää olla ne iänikuiset emmaljungan hyökkäysvaunut kaikilla? Muitakin vaunumerkkejä on olemassa, tyylikkäämpiä, sirompia ja käytännöllisempiä... Vertaile ja voit yllättyä miten paljon parempaa samalla rahalla tai edullisemmin voi saada.
- Makunsa kullakin
Sinulla ei mitä ilmeisimmin ole koskaan ollut Emmaljungia. Toiset nyt vaan tykkää niistä ja niiden ulkonäöstä sekä erittäin käytännöllisistä toiminnoista. En itsekään ottaisi samalla rahalla mitään "modernia" kökkövaunua.
- Siksi että
emmaljungat on tosiaan tukevat, käytännölliset, lapsi mahtuu hyvin isoon koppaan talvivaatteiden kera, on isot pyörät joilla pääsee etenemään myös lumihangessa, kaupungissa ja julkisissa kulkineissa.
- mietinnässä
Mä en oo koskaan kauheesti tykänny Emmaljungista nimenomaan sen takia, kun ne näyttää niin valtavan kokoisilta, enkä tykkää "muhkeista" kuomuista.
Eilen Lastentarvikkeessa myyjä esitteli meille kuitenkin ensi vuoden mallia olevat Emmaljungan Vikingit. Nää on kapeat, kevyet, helpot työntää kääntyvien etupyörien ansiosta. Rungon hinta n. 350 €, istuinosa 260 € ja koppa 260 €. Eli koko setti ei tulis olemaan loppujen lopuksi edes kovin kallis.
Ainoa mitä me vielä mietitään on se, että jos haluttais turvaistuin, jonka saa kiinnitettyä runkoon, ainoa vaihtoehto olis Emmaljungan oma turvakaukalo. Ja Emmaljungan turvakaukalo isofix jalusta tulis maksamaan 450€. :/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-20140000538890824h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?112267Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1771368Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja171026- 61857
Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.41837Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57772Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?72764En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.37682Tuo yksi tampio vielä ilmeisesti kuvittelee
Että joku itkee peräänsä täällä vinkuen jotain utopistista kadonnutta rakkauttaan kaksoisliekit silmissä leiskuen. Pyhä75612