Voiko 170 cm tummat piirteet omaava, hyväryhtinen ja treenattu mies olla komea, vai vaaditaanko siihen aina myös pituutta?
Voiko lyhyt olla komea?
20
282
Vastaukset
- kiinnostaaaa
Mitä itse luulet?
Voiko pitkä nainen olla kaunis vai pitääkö olla naisellisen pieni ja siro?
Entäs voiko kovin laiha tai pullea nainen olla kaunis?- luulen ihan itse
Pitkä ja laiha nainen on paras yhdistelmä.
- luulen ihan itse
luulen ihan itse kirjoitti:
Pitkä ja laiha nainen on paras yhdistelmä.
Ilmeisesti lyhyet ja lihavat naiset eivät pitäneet viestistäni :)
- pinnallista
totta helvetissä. itse olen ihastunut oikein urakalla alle 170 senttiseen mieheen, joka tosiaan on oikein lihaksikas.
jos on lyhyt mies niin mitä sitten, aina löytyy vielä lyhyempiä hyvännäköisiä naisia - naisihminenolen
lyhyys ei ole este
- ajatus
Minulle ei todellakaan ole juurikaan ulkoisella olemuksella merkitystä.
Sillä kylläkin, jos on noin epävarma ja huonolla itsetunnolla varustettu. Voi.
- sdgsdgssgsg
Mitä tekemistä pituudella ja komeudella on toistensa kanssa?? Sama kun kysyisi voiko bussikuski olla komea.
- Sua pidempi mies
Oletpa lyhyt tumppi. Oon sua pidempi. Oon 172 tai enemmän
- Nappityttä
Tiedä juuri tuollaisen miehen jolla on naisia jonoksi asti mutta pään sisältö täyttä kuraa. Sen takia en enää heti jää roikkumaan ''moni kakku päältä kaunis'' tyylisiin miehiin vaan kuulostelen mitä sisältö tarjoaa kanssa ;)
- dffffdfdfdfd
Kyllä voi. Jos on komea mutta lyhyt, on silti komea.
Kulje ryhdikkäänä ja kanssa itsesi ylpeästi pää pystyssä, saat heti lisää pituutta!- dffffdfdfdfd
Tarkoitin kirjoittaa että kanna (ei kanssa) itsesi ylpeästi pää pystyssä!
- axcvab
Olen ajatellut, että naiset ajattelevat esimerkiksi netissä itseään komeaksi mainostavan miehen alitajuisesti aika pitkäksi. Sen sijaan jos sanoo, että on hyvännäköinen, ei siihen ehkä liity samanlaista efektiä.
- Lyhyt tyttönen
Voi tietenkin!
- Katrilli2
Jostakin syystä olen aina rakastunut lyhyehköihin miehiin - jos he eivät olekaan komeita raamillisesti, he ovat seksikkäitä.
- godfatheriv
al pacino 170cm ; )
- imdb extrat
170 cm on Pacinon mitta korolliset kengät jalassa. Jenkit usein ilmaisevat mittojaan sillä tavalla. Ilman kenkiä mr. Al on hyvä jos 165 cm.
- godfatherv
Haista vittu.
- lisää kiitos
Ei voi.
Kyllä keskimittainen täytyy vähintään olla(eli noin 180cm).
Monet pätkät pumppaa itselleen älyttömät lihakset juuri tuon Napoleon-kompleksin vuoksi, vaikka sellaiset ei todellakaan näytä hyvältä minkään Mikki Hiiren varressa. - yksinäinenperhonen
Miksei voisi olla? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Duunarit hylkäsivät vasemmistoliiton, siitä tuli feministinaisten puolue
Pääluottamusmies Jari Myllykoski liittyi vasemmistoliittoon, koska se oli duunarien puolue. Sitä samaa puoluetta ei enää2355350Olen väsynyt tähän
En osaa lopettaa ja koen huonoa omaatuntoa tästä. Kaikki on muutenkin turhaa ja tekemisesi sattuvat. Tunteita on vain hy465260Oppiiko vasemmistolaiset valehtelun jo kotonaan?
Sillä vasemmistolaiset/äärivasemmistolaiset valehtelee ja keksii asioita omasta päästään todella paljon. Esim. joku vas2212877Seuraava hallituspohja - Kokoomus, kepu, persut + KD
Kokoomus saa ainakin 20% kannatuksen ensi vaaleissa, keskusta sanoisin noin 15%, persut todennäköisesti enemmän, ehkä 171442434- 652042
- 701840
- 2081714
Miksi et voi tutustua minuun irl?
Vastaa yleisellä tasolla/ympäripyöreästi, jos pelkäät tunnistamisia.1841343Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,181279Martina tienaa itse rahansa
Ei tarvitse anella elättäjältään rahaa, ruokaa ja laukkuja.3291226