Voiko lyhyt olla komea?

Lyhyt mies

Voiko 170 cm tummat piirteet omaava, hyväryhtinen ja treenattu mies olla komea, vai vaaditaanko siihen aina myös pituutta?

20

302

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiinnostaaaa

      Mitä itse luulet?
      Voiko pitkä nainen olla kaunis vai pitääkö olla naisellisen pieni ja siro?
      Entäs voiko kovin laiha tai pullea nainen olla kaunis?

      • luulen ihan itse

        Pitkä ja laiha nainen on paras yhdistelmä.


      • luulen ihan itse
        luulen ihan itse kirjoitti:

        Pitkä ja laiha nainen on paras yhdistelmä.

        Ilmeisesti lyhyet ja lihavat naiset eivät pitäneet viestistäni :)


    • pinnallista

      totta helvetissä. itse olen ihastunut oikein urakalla alle 170 senttiseen mieheen, joka tosiaan on oikein lihaksikas.

      jos on lyhyt mies niin mitä sitten, aina löytyy vielä lyhyempiä hyvännäköisiä naisia

    • naisihminenolen

      lyhyys ei ole este

    • ajatus

      Minulle ei todellakaan ole juurikaan ulkoisella olemuksella merkitystä.
      Sillä kylläkin, jos on noin epävarma ja huonolla itsetunnolla varustettu.

    • Voi.

    • sdgsdgssgsg

      Mitä tekemistä pituudella ja komeudella on toistensa kanssa?? Sama kun kysyisi voiko bussikuski olla komea.

    • Sua pidempi mies

      Oletpa lyhyt tumppi. Oon sua pidempi. Oon 172 tai enemmän

    • Nappityttä

      Tiedä juuri tuollaisen miehen jolla on naisia jonoksi asti mutta pään sisältö täyttä kuraa. Sen takia en enää heti jää roikkumaan ''moni kakku päältä kaunis'' tyylisiin miehiin vaan kuulostelen mitä sisältö tarjoaa kanssa ;)

    • dffffdfdfdfd

      Kyllä voi. Jos on komea mutta lyhyt, on silti komea.
      Kulje ryhdikkäänä ja kanssa itsesi ylpeästi pää pystyssä, saat heti lisää pituutta!

      • dffffdfdfdfd

        Tarkoitin kirjoittaa että kanna (ei kanssa) itsesi ylpeästi pää pystyssä!


    • axcvab

      Olen ajatellut, että naiset ajattelevat esimerkiksi netissä itseään komeaksi mainostavan miehen alitajuisesti aika pitkäksi. Sen sijaan jos sanoo, että on hyvännäköinen, ei siihen ehkä liity samanlaista efektiä.

    • Lyhyt tyttönen

      Voi tietenkin!

    • Katrilli2

      Jostakin syystä olen aina rakastunut lyhyehköihin miehiin - jos he eivät olekaan komeita raamillisesti, he ovat seksikkäitä.

    • godfatheriv

      al pacino 170cm ; )

      • imdb extrat

        170 cm on Pacinon mitta korolliset kengät jalassa. Jenkit usein ilmaisevat mittojaan sillä tavalla. Ilman kenkiä mr. Al on hyvä jos 165 cm.


    • godfatherv

      Haista vittu.

    • lisää kiitos

      Ei voi.
      Kyllä keskimittainen täytyy vähintään olla(eli noin 180cm).
      Monet pätkät pumppaa itselleen älyttömät lihakset juuri tuon Napoleon-kompleksin vuoksi, vaikka sellaiset ei todellakaan näytä hyvältä minkään Mikki Hiiren varressa.

    • yksinäinenperhonen

      Miksei voisi olla? :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      189
      1905
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      99
      947
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      554
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      202
      479
    Aihe