Tein sen taas

Jaakko

Myöhästyin taas tänä aamuna töistä! Pomo hermona. Miten ehtisin ajoissa huomenna?

Onko kellään hyviä vinkkejä?

7

426

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ola

      Kuule osta ensimmäisestä kaupasta lehmän-kello.
      niin opit heräämään, äly-kääpiö.

      • pöllö

        tämäkö oli sitä sivistyneen kaalon vastausta, ola? Sinähän sanoit aikaisemmin että olet sivistynyt mies, kouluja käynyt sanoit olevas,
        mutta taas toisessa kohdin sanoit että kansakoulu, vaan. No miten tämä on, kun minä olen vaan tallainen pöllö, ei kouluja käunyt, niin kuin sinä ollenkaan, muut kuin elämän kiertokoulua. ja siellä olen oppinyt syömään lusikalla, aikaisemmin sormimilla vaan. Niin että peukalolla voita leivälle, mutta nyt olen oppinut käyttä veihtä, millä voita leivälle


      • Ola
        pöllö kirjoitti:

        tämäkö oli sitä sivistyneen kaalon vastausta, ola? Sinähän sanoit aikaisemmin että olet sivistynyt mies, kouluja käynyt sanoit olevas,
        mutta taas toisessa kohdin sanoit että kansakoulu, vaan. No miten tämä on, kun minä olen vaan tallainen pöllö, ei kouluja käunyt, niin kuin sinä ollenkaan, muut kuin elämän kiertokoulua. ja siellä olen oppinyt syömään lusikalla, aikaisemmin sormimilla vaan. Niin että peukalolla voita leivälle, mutta nyt olen oppinut käyttä veihtä, millä voita leivälle

        Kuule metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
        Toiseksi: olet nyt nimi-merkki mikä tahdot?
        Olen käynyt vain kansakoulun, ja vähän "opiskellut päälle" onko niin vaikea sulattaa, ja vielä sinun on turha sanoa minua valehtelijaksi. koska en menetä mitään vaikka puhuisin tottakin: riitttääks voit lukea loput rivien välistä hmn. tvo Ola


      • kuyjygyhgb
        Ola kirjoitti:

        Kuule metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
        Toiseksi: olet nyt nimi-merkki mikä tahdot?
        Olen käynyt vain kansakoulun, ja vähän "opiskellut päälle" onko niin vaikea sulattaa, ja vielä sinun on turha sanoa minua valehtelijaksi. koska en menetä mitään vaikka puhuisin tottakin: riitttääks voit lukea loput rivien välistä hmn. tvo Ola

        noh!


      • kynkyrä.............
        Ola kirjoitti:

        Kuule metsä vastaa niinkuin sinne huudetaan.
        Toiseksi: olet nyt nimi-merkki mikä tahdot?
        Olen käynyt vain kansakoulun, ja vähän "opiskellut päälle" onko niin vaikea sulattaa, ja vielä sinun on turha sanoa minua valehtelijaksi. koska en menetä mitään vaikka puhuisin tottakin: riitttääks voit lukea loput rivien välistä hmn. tvo Ola

        Voi, Ola rukkaa. Tästä on jo aikaa, kun rakli teki hänelle ohikkaan, ja hommasi rukan lusimaan. Kaikkia se narkki teettää, ja vei kaikki kamat, manit myös. Ja Olasta tuli tyhjän toimittaja. Siksi hän asuu nyt siellä ,missä asuu, pelkää sitä kaajia. Ola syö enemmän mitä tienaa. Hän on pitkä hujoppi. Syö paljon.


    • jussi

      jaako kulta herää jo kellojasi soita, kellojasi soita, pin pan pon, näin sinä heräät

    • Mä vaan

      Ota itseäsi niskasta kinni ja opettele yleiset säännöt työpaikalla niin voi saada pitää myös työpaikkasi jatkossa. Työntekemiseen liitty tietyt moraalisäädökset ja siihen ei todellakaan kuulu jatkuva myöhästely. Miten luulet selviytyväsi elämästäsi, jos koulut ja työelämä on yhtä myöhästelyä. Eli vinkki aloita uusi elämä, liiku ja mene aikaisin nukkumaan. Syö terveellinen aamupala sillä aamupala on päivän tärkein ateria, että jatkaa päivän touhuta ainakin lounnaalle asti tai syöden sitten eväitä.....jos haluat lisää neuvoja...ilmoita tähän palstalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      690
      5294
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      469
      3554
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      157
      3337
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      170
      2583
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2399
    6. 261
      1990
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1497
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      101
      1409
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1379
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1160
    Aihe