Tanssiristeily

Väinö.

Nyt on taas syksyllä tanssiristeily Viking Gracella. Aattelin lähteä katsomaan millanen meno. Hieno laivahan se on. Millasia kokemuksia teillä on näistä tanssiristeilyistä? Naiskauneutta liikkellä?

28

3697

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • gfgjkkjkklökö

mene Väinö vain sinne risteilyille, sinulle riittää ne mummukat tai pilsnerissä tanssivat likat!

• eiperäkammaripoika

Väinö se on uiva bordelli,pääset poikuudestasi siellä suosittelen

• Väinö.

Oletko ollut kyseisellä risteilyllä? Millasta oli meno?

• Humppaheikki ?

Mun vähäntanssiva naisysräväni oli risteilyllä viimeksi ja siellä oli miehistä pulaa joten mene.

Itse olen aktiivitanssija nainen ja minulla ei siellä mitään tekemistä olisi koska noilla risteilyillä käy satunnaisia tanssijoita jotka hivenen jotain tanssii. Kuolisin tylsyyteen siis siellä.

Jos olet satunnaistanssija, niin sinulla on siellä varmasti vientiä ja voit saada kaiken mitä' haluat. ;))

• Tylsää oli
        Humppaheikki ? kirjoitti:

Mun vähäntanssiva naisysräväni oli risteilyllä viimeksi ja siellä oli miehistä pulaa joten mene.

Itse olen aktiivitanssija nainen ja minulla ei siellä mitään tekemistä olisi koska noilla risteilyillä käy satunnaisia tanssijoita jotka hivenen jotain tanssii. Kuolisin tylsyyteen siis siellä.

Jos olet satunnaistanssija, niin sinulla on siellä varmasti vientiä ja voit saada kaiken mitä' haluat. ;))

Naisenemmistö ei auta mitään, jos ei ole itselle sopivaa seuraa heidän joukossaan.

Olen käynyt kolme kertaa noilla tanssiristeilyillä. Todellakin, tylsyys, oli pääteemana kahdella kerralla, vaikka esiintyjät olivat hyviä, muistaakseni Finlanders, PNP, Varjokuva. Tanssitaito ei keskimäärin ollut kovinkaan korkealla tasolla, ja sitä tanssitilaa on niin mielettömän vähän, parhaiten käytävillä.

Se kolmas kerta oli sitten ihan positiivinen, varsinkin noihin kahteen surkeaan verrattuna. Tuli jopa tanssittua. Tämä risteily alkoi lauantaina. Muut sunnuntaina, jolloin ilmeisesti paikalla oli paljon eläkeläisasiakkaita, jotka mahdollisesti olivat paikalla tietämättä tanssiristeilystä mitään.

Tämä seuraava risteily olisi täyttä itsekidutusta. Tietysti Souvareista tykkääville tilanne on aivan toinen. Mattila voi houkutella muitakin, mutta melkoinen sekasortoilta lienee tulossa.

Yksi pelastus saattaa olla ne kahvilatanssit.

Muistaakseni tanssikursseista ja muista ohjelmista ei ole saanut juuri tietoa etukäteen.

• eiperäkammaripoika

ylempänä on tieto

• yömyssylle hyttiin

https://www.youtube.com/watch?v=S8lBFDSEd00

Laivalla on hyvät tanssit jos vain tanssimiehiä paikalla.
      Naisia laivalta kyllä löytyy.
      Syöt hyvin, juot , seurustelet, tanssit ja muistat ettei sinne nukkumaan menty ;)

• kummaahölkkää

Voiko typerämpää tanssia olla kuin bugg? Ei minun mielestäni. Perusteet: eo. video.

• Yrjö.

Ai tanssittinko tuossa buggiakin? Katseeni kiinnittyi valkea hameiseen daamiin ;)

• Mummeli

Mies on keskisuomalaista antia vaimoineen ja pirun hyvä tanssija tuo mies onkin. Opettaakin jopa.

• Esmeralda
        Yrjö. kirjoitti:

Ai tanssittinko tuossa buggiakin? Katseeni kiinnittyi valkea hameiseen daamiin ;)

Samoin minulla. Siinä vaan joku pari tallasi tavanomaista buggin tynkää edessä ettei oikein nähnyt kun valkeahameinen nainen tanssi.

• huomattu tansseissa
        Mummeli kirjoitti:

Mies on keskisuomalaista antia vaimoineen ja pirun hyvä tanssija tuo mies onkin. Opettaakin jopa.

En nyt kehuisi, että on kovinkaan hyvä tanssimaan, ihan tavanomaista tasoa.Sanoiy, rttä "opettaakin jopa", sehän se varmaan selittääkin sem ylimielisen asenteen, mikä hänellä on.

• buggaaja
        Mummeli kirjoitti:

Konemaista tallaamista, musiikin tulkinta unohtui.

• Robinson C.
        kummaahölkkää kirjoitti:

Voiko typerämpää tanssia olla kuin bugg? Ei minun mielestäni. Perusteet: eo. video.

Eihän tuo nyt hölkkää ollut. Aivan hyvän näköistä tanssia.

• 30 vuotta sitten oli

Väinö, siellä on tiukkapipoja tanssinaisia jotka ovat lähteneet vain tanssimaan. Muutenkin laivojen meno on nykyisin täysin ylimainostettua kuten muukin kapakkaelämä tänä päivänä. Todennäköisesti vilkkain sutina on hyteissä joissa porukka räpelöi kännyköitään ja tablettejaan ja taplettejaan.

• kk101

Ja näin on tosi!

• Väinö.

Suuri Tanssiristeily Viking Gracella 13.-14.10.2013 ...

sekahaku.net/ajankohtaista/suuri-tanssiristeily-viking-gracella_syksy

Edellisten Suurten Tanssiristeilyjen suosio jatkuu, joten tule mukaan tanssimaan ja viihtymään. Esiintyjinä reissulla Anneli Mattila ja Souvarit!

Olen jo maksanut matkan. Menen joka tapauksessa. Näkee millasta porukkaa länsirannikolla. Toivon mukaan hyvä risteily.

• Trunnumhe

makeeta tiedossa. minäkin tulen sinne. muistoissa on yhä yksi reissuni kun tanssittiin paljon ja hytissä löytämäni miehen kanssa käytiin sänkyjumpalla välillä.
      olen vapaa kaunis ja uhkea nuori nainen

• ....

Olet palstan satusetä.

• EVVVVVK

Onpa todellinen tanssiristeily tiedoissa noilla esiintyjillä. Mattilalla iskelmämössöö ja Souvareilla humppaa. Fanittajat täyttää pienen parketin. Tanssille ei tilaa. Sinne vaan, ketä moinen hupi kiinnostaa.

• SSSSTTTT

Väinö onkin vanha pappa kun lähtee sunnuntai risteilylle! Sunnuntaisin lähtevät eläkeläiset tanhuamaan.

• Väinö.

En nyt niinkään sanoisi.

Edellä joku kirjoitti, että on käynyt tanssiristeilyllä kolme kertaa. Saavutus sekin. Ite lähden jo pelkän laivan takia. Onhan se uusi ja se on nähtävä. Kai siellä on kaiken ikästä porukkaa. Täytyy myöntää etten ole suuri Anne Mattila fani. Pidän enemmän esim. aa aallon rytmiorkesterista.

• Olen miettinyt

menoa laivalle kun olen katsellut su illan bändejä eli onko minkä ikäistä
      tanssivaa väkeä silloin noin yleensä likkeellä jos sanotaan vaikka
      PNP tasoinen bändi estraadilla?
      Nuo kostean illan pe-la lähdöt ei oikein kiinnosta, keski-ikäiset
      olisi hyvä tanssiväki.

• Humppa on Pop

Tiedoksi Tirisijöille. Tanssiristeilyllä käy ihmisiä jotka pitävät tanssimusiikista ja tanssimisesta ainakin pääosin. Jos olet ollut hakemasaa sieltä täydellistä elämänkumppania (Kaunis ,Komea, Rikas,Kiltti, Huumorintajuinen,Hauska ym ym kriteerin täyttävää ihmistä) ja kas kummaa ei siellä niitä ollutkaan jonoksi asti niin kannatta vaan pysyä kotona eikä itkeä keskustelupalstalla ja haukkua koko tapahtuma. Ehkä Deittipalvelusta löydät hakemasi, Omasta kokemuksestani siellä oli hauskaa ja ihmiset nautti.

• väinö.

Nyt on taas samainen tanssiristeily Gracella huhtikuussa. Taidan jättää tällä kertaa väliin. Menen joku perjantai katsomaan millainen meno on Gracella. Sunnuntaina tanssiristeilyjen aikaan oli iäkkäämpää porukkaa.

• Certtu

Pistäppä mielipiteesi tänne kun olet reissusi tehnyt.

• Grace yhä kokematta

Kerran se risteily oli lauantaina. Voitti sunnuntain risteilyt tanssillisesti 10-1. En mene enää su turhautumaan. Jos joku tykkää niin sinne vaan, vaikka sunnuntaina.

• Kerran_kiellon_päälle

Vanha ketju mutta risteilyt vaan jatkuu. Kovin ruusuista kuvaa muutamasta tanssiristeilystä 4-5 vuotta ei jäänyt, paitsi kerran lauantaina oli ihan mukava meininki. Kaikesta huolimatta tuli nyt taas käytyä. Päämotivaattori oli "uuteen jo vuosia vanhaan" laivaan tutustuminen. Yllättäen tansseistakin jäi hyvä mieli. Ketään en aikonutkaan hakea, mutta naiset veivät muutaman kerran pois seisoskelemasta. Hienointa, kun hakijat olivat enimmäkseen heitä, joita olisin itsekin hakenut. Aina ei ole näin hyvä tuuri ollut. Tanssikin sujui kohtuudella lähes kaikkien kanssa ruuhkat huomioiden.

Jos vielä joskus lähden, toivoisin tanssikursseista tietoa etukäteen. Yllättvän vähän väki osallistui kursseille, vaikka ilmeisesti alkeet olisivat olleet paikallaan monillekin. Onhan se mukava kun saa konneksönin ajoittain toimimaan edes muutamien kanssa, jo alkeissa. Monella eri tavalla naiset kuitenkin samaan vientiin reagoivat.

Eli toistaiseksi parhaat sunnuntain tanssiristeilyt, vaikka esiintyjät eivät ihan ykkössuosikkeja olleet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomessa on meneillään boomereiden kosto

1990-luvun lamassa osumaa saaneet sukupolvet toivovat sen jälkeen syntyneille sukupolville kärsimystä porvareita äänestä
      Maailman menoa
      106
      3001
    2. Petteri Orpon kommentti persujen väkivaltaan?

Hiirenhiljaa taas on, kun Tampereella persulahkon ääriosasto pahoinpiteli kantasuomalaisen tytön. Missä on pääministeri
      Maailman menoa
      154
      2116
    3. IPCC romahtaa

Mitenkäs tässä nyt näin kävi? Ilmastohourimoinnin tukijalka myöntää, ettei mitään ilmastokatastrofia olekaan. Eikös tääl
      Ilmastonmuutos
      63
      2082
    4. Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?

Loviisan satamaan tuotiin laiva­lastillinen pähkinän­kuoria Norsun­luu­rannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al
      Maailman menoa
      42
      1782
    5. Miten voit vain

Olla kuin mitään ei olisi?
      Ikävä
      147
      1454
    6. Pelolla pakottaminen

Kristinusko on tuovinaan valoa ja toivoa, mutta ensin pitää olla pimeyttä ja toivottomutta jotta joku valoa ja toivoa ha
      Kaste
      624
      996
    7. Niin siinä kävi. :D

oisit halunnu seurustella :D jäit ilman :D
      Ikävä
      100
      896
    8. Ketä T mies kaipaa?

Kaikki T miehet saavat vastata omansa. Aloitan: T kaipaa J naista.
      Ikävä
      50
      754
    9. Inhottava stalkkeri

Mikä ajaa ihmisen moiseen toimintaan ?
      Ikävä
      78
      744
    10. Nähdäänköhän me enää

Lähiaikoina tai koskaan
      Ikävä
      56