Varsova, Chopinin kenttä

sienkiewitz

... on ruuhka-aikojen ulkopuolellakin aina tupaten täynnä ihmisiä ja siten toivottoman ahdas ja kävijämääräänsä nähden aivan liian pieni. Lähtöselvitysautomaateille, baggage droppiin, turvatarkastukseen, jopa kahviloihin ja vessoihin piti jonottaa. Kentälle kannattaa tulla ainakin pari tuntia ennen lähtöä ja jos samaan aikaan on lähdössä koneita Britanniaan tai Irlantiin, niin aikaisemminkin.

5

198

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Intercontinental

Oletko ihan tosissasi? Vielä vuosi sitten kenttä oli selkeä, uusi ja hyvin toimiva. Kuvittelin, että uuden terminaalin avaamisen myötä ruuhkat olisivat jo jääneet historiaan.
      Oletko varmasti matkustanut uuden terminaalin aikana?

• Freddy Chop

Just.
      Uusi terminaali on valoisa ja avara. Ei ollut ravintoloissa, kaupoissa eikä vessassa ruuhkaa. Vessat olivat myös siistit ja puhtaat verrattuna Hki-Vantaan Terminaali 1:den surkeisiin vessoihin.

• merkonomihuikkanen

Vähän kuulostaa hätävarjelun liioittelulta tuo yli kahden tunnin varaaminen. Tosin Finnairin 13.05 lähtevää vuoroa edeltää lähdöt Dubliniin ja sitten Lontooseen ja kyllä kenttä silloin on aika täynnä

• 17+18

Siis olet tosissasi sitä mieltä, että kolme peräkkäin lähtevää konetta täyttää Varsovan kentän?

• messumies

ei ollu ongelmia mulla.... kuukausi sit kävin...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      93
      1851
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1292
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1027
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      113
      961
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      772
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      771
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      731
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      693
    Aihe