Mikähän ihme on vikana, kun nettiin ei pääse. Asentelin AIDOLTA Win7 Prof levyltä käyttiksen läppäriin. Mikkisen sivulta downloudasin SP1 ja polton jälkeen asensin senkin. Muuten alkaa ajurit olemaan kohdillaan, vain tuo nettihäikkä on ongelmana, vaikka oikeat ajurit on asenettu. Nettiyhteys on kaapeli sellainen.
Laitevian voi poissulkea, sillä kokeilin netin toimivuuden USB-Live Linux Mintillä ja pääsin nettiin vain tokkaamalla nettipiuhan läppäriin.
Mitenkähän saisi tuohonkin win7 läppäriin netin toimimaan ja pääsisi päivityksiä tekemään?
win7 error #651
10
272
Vastaukset
- windowstentulee
Virheen numero on aika yllättävän suuri, ettei ollut peräti virhe numero #1000002324?
Windows 10/Ten tulee ja on seuraava järkevä käyttöjärjestelmä.- ei nettiä
Kyllä se virhenumero on juurikin tuo 651, kuten kuvakaappauksesta näkyy.
http://aijaa.com/JgLR1O
Olisiko antaa ohjetta tuohon kyseiseen ongelmaani? Enhän kysynyt tulevista käyttöjärjestelmistä, kun ne eivät kiinnosta minua pätkääkään. Minua kiinnostaa se, miten tällä win7:llä pääsen nettiin.
Jos ajuri on varmasti oikea niin kokeille poistaa se ja asenna uudestaan.
- ei nettiä
Kiitos asiallisesta vastauksesta, mutta ajurit on poistettu ja uudelleen asennettu. Pariinkin otteeseen, vaan aina tulee tuo virheilmoitus.
Kai sun nettiyhteytes on PPP over Ethernet? Jos on niin tuossa on toimiva FIX
http://www.ashout.com/error-651-with-pppoe-connections-in-windows-7-fix/- ei nettiä
No niin, nyt olisi taas aikaa panetua ongelmaan. Kiitos valaisevista linkeistä, jotka osoittavat, että en ole ainoa, joka probleeman kanssa painiskelee.
Eiköhän joku noista linkkien ohjeista toimi, jotta saisin miniän läppärin nettikelpoiseksi. Saas nähdä, miten käy. Jos noilla linkkien ohjeilla ei netti avaudu, niin asennan ( miniän luvalla ) Linux Mintin. Sehän sentään osottautui täysin toimivaksi, kun Livellä kokeilin. - hoopo.
laitehallinnasta onko siinä verkkortin ajuria seiskalla, yleensä puhtaalla asennuksella verkkokortin ajuri häipyy
toisaalta läppäreissä on usein ulkopuolinen verkkokortti/verkkosovitin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊921413Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi1841380Hei rakas mies. Olisi yksi kysymys, mielellään rehellinen vastaus edes täällä..
Mitä sinä minusta haluat?761165- 891106
- 82971
- 81965
- 39942
Kelloniemeltä harvinaisen lapsellista käytöstä valtuustossa
Olipa harvinaisen ala-arvoinen esitys kelloniemeltä valtuustossa. Alkoi Nivalaa oikein matkimalla matkimaan siteeratessa66885Satonen Kelaan, on paras mies ?
Kukaan ei ole tehnyt enemmän Kelalle asiakkaita kuin Satonen kokoomuksineen, näin ollen täyttänee paikan edellytykset v61845Korjaamo Kiesifix
Hei. Kävin viime viikolla tuolla korjaamolla, siistiä oli mutta yksi asia jäi mieleen!Joitakin jätkiä istui ja katseli/5841