Kortteja ja lunttipahveja on, mutta näyttävätkö piirroskuvat viittoman viittojan vai vastaanottajan puolelta eli tavallaan peilistä?
alkeisviittomat kiinnostavat
2
130
Vastaukset
- harjoittelen myös
Tukiviittomissa on oikea käsi "toimiva" käsi ja toinen käsi on vain mukana tekemässä viittomaa.
Kuvissa hahmo tekee viittoman samoin kuin sinä, ei siis peilikuvana.
Esim "voi" vasen käsi kämmen ylöspäin kuin ruispuikula, oikea käsi "toimii" ja levittää sormilla voita leivän päälle... :) Tukiviittomia löytyy kivasti papunetistä ja viittomakielen viittomat suvista (suvi, suomalainen viittomakielen sanakirja).
Tukiviittomissa on se mahdottoman hieno piirre, että niitä voi tilanteen mukaan keksiä lisää ja niiden viittomista voi liioitella, esim iso hampurilainen voidaan viittoa liioitelluin liikkein jne. - yks kuulorajoitettu
Viitotusta puheesta löytyy toki materiaalia ja sitä voi tilata.Toinen on nimellä Tukiviittomat ja toinen on Sanoista käsiin,sisältää 5000 viittomaa eikä ole kalliskaan.
Tsemppiä vaan opetteluun,täällä ollaan samalla tiellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472