Olisi tuossa reilun metrin pätkä kipsilevyä, josta pitäisi reunankavennukset saumata. Löytyisi tilkka tapettiliimaa ja kaistele tasoitetapettia. Meneekö kovin pieleen jos liimaisi tapetin kipsi pohjalle ja sitten sitten päälle normaali tasoitus. Tuossahan joutuu useamman kerran täyttämään koloa, mutta ei tuo haittane kun on niin alue. Pintaan sitten maali riittävän monta kertaa.
Kyseista tasoitetapettia olen ainakin yhdessä valokotelossa käyttänyt, pohjilla kipsilevy puskusaumoilla, ilman mitään muita tasoitteita. 2v tuo on ainakin katossa ollut, eikä pinnassa näy halkeamia.
Käsissä tuo "venyy" ihan mukavasti, joten luulisi kestavän mahdollisen sauman elämisen. Mutta mitenhän mahtaa käyttäytyä normaalin pintatasoitteen alla, jolla tuo kipsilevyn kavennus tultaisiin täyttämään.
Tasoitetapetilla kipsilevyn saumaus
jokke789
1
175
Vastaukset
- Standardiratkaisut rules
Ehkä kestää ehkä ei. Kokeilemalla selviää.
Tai sitten voi käyttää niitä ratkaisuja ja työtapoja jotka tiedetään varmasti toimiviksi. Rahaahan tuossa ei pysty säästämään eikä oikein vaivojakaan, niin en ymmärrä miksi pitäisi alkaa keksimään "omia patentteja"?
Mutu-tuntumalla sanoisin että on todennäköisempää että ehdottamasi tapa toimii kuin että se ei toimi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 13810732
- 525150
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452353Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1142219- 292063
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131661Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411482Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta291174Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v341133Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk551034