miks kaikki on nii vanhoi?

hyistna

nii miks tonne BB-taloo on tungettu tollassii vanhuksii..?

16

373

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eläkeläinen

Varmaan seuraavana vuonna tulee eläkeläisbb,jossa on esim. lenita,katrihelena,paula,hantta jne.

• kannatan kannatan

Sehän olisi muuten aivan loistava idea!

• Mieluummin ..

aikuisia kuin pentuja.

• sxcvxcvxvsx

Aikuiset osaa puhua siedettävällä tyllillä. Parikymppisillä betonin kekskellä varttuneilla bissiksillä on sitä jatkuvaa et-siis-niiku-sillaa-tavallaa-ätinää. Seppo Räty ois kyllä lysti nähä tuola, varsinki jossain pk-huonneessa tuhisemassa. Ändikään ei turhia muotiilmauksia käytä, mutta sen puhe on vaan muuten rasittavaa; kuin humalainen kalkkaro sihisis kuumalla kievellä jonkin KAKTUKSEN VARJOSSA

• PölöSanteri
        sxcvxcvxvsx kirjoitti:

Aikuiset osaa puhua siedettävällä tyllillä. Parikymppisillä betonin kekskellä varttuneilla bissiksillä on sitä jatkuvaa et-siis-niiku-sillaa-tavallaa-ätinää. Seppo Räty ois kyllä lysti nähä tuola, varsinki jossain pk-huonneessa tuhisemassa. Ändikään ei turhia muotiilmauksia käytä, mutta sen puhe on vaan muuten rasittavaa; kuin humalainen kalkkaro sihisis kuumalla kievellä jonkin KAKTUKSEN VARJOSSA

Vai osaa aikuiset puhua siedettävällä tyllillä :D Oletko itse aikuinen? Kannattaisiko opetella kirjoittamaankin siedettävällä tyYlillä.

• BB Funny

Eikö tuolla ihan tarpeeksi ole jo kiekumista tuon yhden pissiksen ansiosta, se riittää hyvin, enempää ei kestäisikään kuunnella.

• Hei!!onko mielestäsi40 vanhuksii!!

• no joo

eiköhän noita kakaroita ole ollu jo aivan tarpeeksi viime vuosina ja kuka jaksaa kattoa enää ku kakarat hässii keskenään??? Mukava vaihteeksi kun on aikuisia paitsi se yks muovinen blondi tekotisseineen..mä oon niin neva höörd siitä. Ja sitte se Indren - mitä sille on muuta tapahtunu kuin että laihtunu kun näyttää että hampaat ei pysy suussa ku lonksuu kuin tekarit....?

• Ämmylä

Susanna on kaunis nainen.
        Ja siinä olet aivan oikessa että hyvä kun on vaihteeksi aikuisempaa sakkia.
        Kyllä tuota kirkunaa onkin kuultu viime kausilla jo ihan tarpeeksi.
        Nytki sielä on yksi sian tapon imitoija, niin kyllä se riittää.

• viupkle

Hyistna vaan sullekin! Meinaatkos olla olla itse vanhenematta laisinkaan?
      Luojan kiitos, että oon päässyt nuoruudesta, säkin ajan myötä....

• lo098b

Ymmärrys hoi, ääly älä jätä. Lukemattomat kerrat on pyydetty, miksi talossa olevat asukkaat ovat nuoria.
      Siitä tulee katsojille käsitys, että on ikäsyrjintää. Sitäkö halutaan.

• Eihän siellä ole kuin yksi vähän vanhempi osanottaja (Frederik). Kolme asukkaista on lapsia (Miss Suomi, Miss Gay ja Miss Tekotissi). Loput ovat normaali-ikäisiä.

• pikavippumainos pois

Sara on onneton tapaus, miten noloa, kun ei saa sanaa suustaan, vai onko ohjaajan tarkoituksellista suojelua tässä vaiheessa ja taktikointia, ketä näyttää.

Oksettava tyyppi. Otsapanta ja kaikkea.

• ripsräps

Kuka jaksaisi, jos noita kirkuvia silikonitissejä olisi yksikin enemmän. Eihän vika tietenkään ole silikonien, jos niiden omistaja on tyhjäpäinen. Tänä vuonna kiva katsoa, kun on vanhempaa porukkaa.

• naisten iät?

Miksi on otttu nevöhöödejä rumiluksia, kuten joku klaudia,

joku nevöhööd gayvoittaja, jossa ei ole mitään karismaa, miten voi olla voittanut yhtään mitään, ei kai gaykansa ihan tosissaan pidä sitä sexynä? tuollainen vauvanaama, rumanaama ja ei saa sanaa suustaan.

mikä v*ttu nevöhööd se XL-naikkonenkin on, ei saa sanaa suustaan ja ei ole mikään ikäloppu, miten vanha?

• Ällöt teinibimbot

Hvä kun kerrankin ei ole teitä teinejä siellä kirkumassa, onhan teidät jo kuulut ja nähty!!! Älä katso ohjelmaa jos ketuttaa, se on ainakin minun mieleen nyt tälläkertaa!! Mua oksettaa ällöt kirkuvat ja lapselliset teinibimbot!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      75
      2645
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      172
      1822
    3. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      273
      1511
    4. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      74
      1504
    5. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      246
      1487
    6. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      87
      1321
    7. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      398
      1293
    8. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      347
      1253
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      380
      1234
    10. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1195
    Aihe