Liian vähän viikkorahaa

Hummissa

Mun porukat antaa mulle vaan 20€ viikkorahaa ja musta se on tosi vähän. mä koitin sanoo niille että sen vois korottaa 50 euroon mut ne vaan suuttu.

16

192

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kekejfk

      Kuule mä sain 90 luvun lopulla kotona asuessani 20mk. Ole tyytyväinen. Niin minäkin suuttuisin jos 50e lapset pyytäis

    • Provo.

    • 55555555555555555555

      200e kuukaudessa ei oo ees niin paha jos sovitaan et maksaa ite puhelinlaskut, parturit, osan vaatteista ym.

    • FUFUU

      100e on mulla kuukausiraha

    • amI$

      haistas vittu saatanan kermaperse ite sain normisti 12e kk ja se opettaa tekemään töitä sen rahan eteen osaan arvostaa rahaa VÄHÄN enenmmän kuin sinä suurella todennäköisyydellä mutta nyt kun asun omassa kämpässä (ostan vaatteet ruuat kaikki ite ) niin saan keskimäärin 120e per kk

    • /mutsi

      Mun nuoret saa ala-asteella 5 euroa ja yläasteella 10 euroa viikkorahaa, jos siivoavat oman huoneen ja tekevät kotitöitä. Maksan heidän vaatteet, kännykkälaskut, harrastukset ja ostan viikonloppukarkit. Enempään ei vaan ole rahaa. Tosin mun nuoret käy kesätöissä ja saa sitä kautta ikiomaa rahaa. Uudellamaalla asutaan.

      Kannattaiskohan sunkin harkita töihin menoa? Töitä voi tehdä, jos se ei häiritse koulua. Työt voi aloittaa sen vuoden alusta, kun täyttää 14-v eli siis yleensä 7. luokan kevätlukukaudella.

      • Hummissa

        No saan mä 5e/kerta kun otan iskältä poskeen


    • josuahu45suoma14

      no siis jos pyydät Kauniist i jumalan apua niin hän ehkä antaa sinulle perm rag casen

    • sdfhjilkujhnb

      Mä saan 5e viikossa. Nyt en ole saanut rahaa ainakaan neljään kuukauteen. Autoin vanhempiani ja he lupasivat antaa rahaa, mutta sitä rahaa ei ole ilmestynyt kahteen kuukauteen ja viikkorahanikin saanti on häipynyt. Ehkä vasta silloin kun on kulunut puoli vuotta, (viikkorahojen summa n.100e) saan sen sata euroa ja olen tehnyt turhaan työtä. Taitaa se lemmikkilinnun haaveilu kestää tuohon aikuistumiseen asti ja muutenkin. Äitini määräilee koko ajan. En saa tehdä mitään rauhassa ja jos teen, niin kohta alkaa huutokilpailu, kun toinen avaa oven joka toinen minuutti ja valitta, että ei tietokonetta niin pidetä,vaan se kuuluu pöydälle, josta äitini oven avattuaan huomaa, millä sivuilla olen käynyt ja yritän hädissäni sulkea sivun. HIRVEÄ ÄITI minulla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Toivottavasti teillä muilla on ymmärtäväisempiä vanhempia, kuin minulla ja ei huijaa rahan saannista.

    • sdfhjilkujhnb

      Sori. Taisi tulla vähän liioiteltu kommentti, kun aikaa ei ollut ja piti pikaisesti jotain kirjoittaa hermostuneena, kun äiti odotti, että menen syömään, mutta halusin kuitenkin kirjoittaa. Ei ollut tarkoitus loukata ketään. :)

    • kappafappatappa

      mä saan 2€ viikossa et lähetään siitä

    • ofeliaponi

      Oon koht 14 wee ja saan kuukausirahan 40e -..- siitä sitte kaikki vaatteet, viikonloppu karkit ja omalle hevoselle pikkutarvikkeita -.-
      Paljonko te muut 14wee ihmiset saatte kuukausirahaa?

      • paradichlorobenzene

        Mä en edes saanut yhtään rahaa 14-vuotiaana, enkä kyllä saa vieläkään.


    • 8+4

      Mä oon 14 vuotias ja saan joka kuukausi vähä yli 100 euroo. Mut en meinaa pärjätä silläkää.... Pitääs vähä rajoottaa :D

    • IHANAAsad

      1400 e/kk Työt papan firmas. OTTAKAAS KÖYHÄT TOSTA

    • Raahen tyttö

      Älkää edes kehdatko valittaa!!! Toi on niin.typerää että lapsille annatetaan 20-100€ VIIKKOrahaa!!! Itse saan n. 10 per kk. Niin lopettakaa valittamunen jos saatte viikossa 20 euroa!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3196
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2926
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2258
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      24
      1795
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe