Onko mahdollista että mun veli on mua 32 vuotta vanhempi? Iskä väittää et se on mun veli mut mua vähän epäilyttää, kun se katsoo mua niin oudosti.
Onko mahdollista
5
262
Vastaukset
- 15+15
No onkos iskä kuin vanha?
- jotaintähän
On ihan mahdollista. Veikkaisin että sinä olet suunnilleen viidentoista, sillon veljesi olisi neljänkymenseitsemän ja ja jos isä on parikymppisenä alkanut lapsia tekemään, niin isäsi saattaa olla jotain kuuden ja seitsemänkympin väliltä.kyllähän yli nelikymppisetkin voivat lapsia tehtä, vaikka naispuolisilla hedelmällisyys alkaa iän myötä laskea. Olisiko semmoinen mahdollista että olisitte sisarpuolia? Sisalpuolten välillähän saattaa olla isojakin ikäeroja, kun miehet voivat siittää lapsia murrosiästä melkein kuolemaan asti.
- Tietäjät tietää
Varmuutta minulla ei ole, mutta aloittajan nimimerkki päättyy numeroihin 00, joten oletan hänen olevan 13-vuotias ja "veli" 45 vuotta, kaikki riippuu nyt isän iästä.
- Ganesha00
Tietäjät tietää kirjoitti:
Varmuutta minulla ei ole, mutta aloittajan nimimerkki päättyy numeroihin 00, joten oletan hänen olevan 13-vuotias ja "veli" 45 vuotta, kaikki riippuu nyt isän iästä.
Nautin kyllä sen isosta pippelistä kun se työntyy minuun!
- laizalove
Ganesha00 kirjoitti:
Nautin kyllä sen isosta pippelistä kun se työntyy minuun!
^
Trolli :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2152846
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1272736En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.781783Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k2371342Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va641324- 471108
- 991011
- 109866
- 46833
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka6833