Itselläni on erittäin hyvät kokemukset Pirkanmaalla Lempäälässä sijaitsevasta Sähkölandia Oy:stä.
www.sahkolandia.fi
Firma teki meille sähkösuunnitelmat, sähköasennukset ja toimitti sähkötarvikkeet.
Kaikki meni helposti ja jälki on kaunista, lisäksi oli kilpailutukseni edullisin.
Positiivista palautetta jaan harvoin mutta nyt oli aihetta.
SÄHKÖLANDIA OY EDULLINEN JA LAADUKAS
8
3041
Vastaukset
- pyhpahpuuh
todella huono mainos. Ihan oikeasti
- Rakennustarkastaja
Minulla on kyllä aivan samat kokemukset, SÄHKÖLANDIA ON EDULLINEN JA LAADUKAS
- jh761
Suosittelen myös!
Edullisuus selviää jo tarjousta kysyttäessä - hah3
hyvä mainos itse yrittäjältä :D
- sastamalasta
Meille tekivät sähkösuunnitelmat ja toimittivat kaikki sähkötarvikkeet ok-taloon.
Ei mitään pahaa sanottavaa, tyytyväinen. Suunnitelmat maksoi 500, seuraavaksi halvinta tarjousta 300 halvempi.
- Anonyymi
Kusipäät ei edes pyydän työhaastatteluun vaikka olis kuinka ammattitaitoinen. Kelpaa vain onnettomat ja halvat
- Anonyymi
Aika hauska että hehkuttavat todella hyvää palkkaa, mikä ei todennäköisesti pidä paikkaansa.
- Anonyymi
Juu ei pidä paikkaansa, minimipalkkaa tarjoavat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473542
- 1053355
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342591Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262258- 201819
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51709- 1821688
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 251071
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91048