Olen kaverini kanssa varannut ja maksanut (vanhempien avustuksella) Omenahotellista huoneen. Mutta kuitenkin olemme molemmat vasta 17-vuotiaita, joten huolettaa, että pystymmekö/saammeko yöpyä siellä ja onko Omenaan mentäessä jonkinlainen henkkarien tarkastus? Kumma juttu, ettei vastausta siihen löytynyt Omenahotellien nettisivuilta..
OMENAHOTELLIEN IKÄRAJA?
5
2835
Vastaukset
- Helppo löytää
No et ole kyllä kauhean tarkkaan nettisivuja katsonut, koska se on siellä täysin selvästi.
"Saako alaikäinen yöpyä Omenahotellissa?"
"Kyllä, alaikäinen saa yöpyä Omenassa edellyttäen, että hänen seurassaan on vähintään yksi täysi-ikäinen vastuuhenkilö."
Sekä vielä varausehdoissa erikseen:
"IKÄRAJAT
Yhteyshenkilön tulee olla täysi-ikäinen. Alaikäinen saa yöpyä hotellissa edellyttäen, että samassa huoneessa majoittuu vähintään yksi täysi-ikäinen henkilö."
Joten te kaksi 17-vuotiasta ette saa yöpyä keskenänne Omenahotellissa. Henkkareita ei tarkisteta koska paikalla ei ole mitään henkilökuntaakaan joka sen tekisi.
On siis oma päätöksenne otatteko riskin vai ette.
Miten muuten yleensä onnistuitte varaamaan tuon huoneen?
"Yhteyshenkilö sitoutuu ilmoittamaan varausjärjestelmään täydelliset henkilötiedot kaikista huoneessa majoittujista varauksen yhteydessä ja viimeistään 24 tuntia ennen saapumisajankohtaa. "
Luulisi että systeemi tunnistaa henkilötunnuksista että kyseessä ovat alaikäiset. Valehteliko joku vanhemmistanne että on itse tulossa samaan huoneeseen?- 0bvious
sivulla lukee kyllä aivan selvästi, että ainakin yhden yöpyjistä ON OLTAVA aikuinen. en ottaisi riskiä teidän sijassanne.
huoneen varauksen yhteydessä ei aina kysytä täydellisiä henkiltietoja, riippuen minkä palvelun kautta tekee varauksen, esim jos varaa huoneen hotels.comin, tai trivagon tai muutaman muun kautta, syytä en tosin tiedä.
lienee syytä epäillä niiden sivustojen luotettavuutta.
- Nou nou
Kun saat ovikoodin, niin kukaan ei kysele mitään, kun et aiheuta itse järkkäreiden tuloa sitä kyselemään.
- En ymmärrä
Miksi mennä omenahotelliin? Tai tankata kylmältä asemalta? Tai kannattaa automaattikassoja? Hei haloo...
- Raha ei kasva puussa
Omenahotellit ovat useita kymppejä halvempia ja vaikkeivat aamupalaa sisälläkkään saat muualta ostaessasi syödä kympillä hyvän aamiaisen joten säästöä tulee reilusti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221721
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161422Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329992- 61990
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen90864- 66841
- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658