Banaanikärpästen pyydys: Lasiin viinietikkaa, ripaus sokeria ja tippa astianpesuainetta.
Banaanikärpäset
6
208
Vastaukset
- kundi 5
Tätä Mummin 65 konstia pitää kokeilla. Olen lätkinyt niitä keittiötasoilta kärpäslätkällä hengiltä. Lämpöhakuisina pikkukärpäset menevät oven tiivisterakoihin. Kun oven avaa, ne lehahtavat sisätiloihin.
- kokeillut
Samanlainen pyydys on purkkiin vettä, väkiviinaetikkaa ja astianpesuainetta.
Ja toimii myös :) - Bansukärpästenvihaaj
Täytyykin kokeilla.
Kaikki pyydys keinot (turvalliset, myrkyttömät itsellä kun on kissa ja hamsteri) täytyy testata. Eilen tulin kotiini 2 viikon reissulta ja huomasin pahaksi onnekseni jättäneeni roskapussin keittiön roskikseen. En siis ollut muistanut sitä viedä ennen matkaani.
Nyt sit tääl kaksiossa lentelee niitä banaanikärpäsiä ihan kunnolla.
Eilen kyllä imurilla yritin pyydystää ympäri kämppää, kyllä siitä tulosta tuli.
Mut siis jos tuon keittiön roskiskaapin aukaisee niin sieltä pöllähtää hirmuinen musta pilvi niitä kärpäsiä. Niitä kun on roskapussissa ihan älyttömästi.
Taidankin julistaa sodan banaanikärpäsille.- 3mm. harmit
Vihaan myös noita pikkukärpäsiä. Niille ei saa jättää koko huusholliin mitään syötävää, kaikki pitää peittää. Tiheällä hyvällä lätkällä aina yks pikkupaskiainen vähempänä. Tänään nuijasin niitä 2 kpl.
- Banskukärpästenvihaa
Kylläpä vesisokeri astianpesuaine ansat on aikas hyvin tehonnut :)
Kuiteskin ajattelin kokeilla jotain vähän rajumpaa keinoa, eli myrkyttämistä. Lemmikit sain varahoitoon illaksi. - mummo_matkassa
jouluna banaanikärpäset valtas kyökin, kun unohdin tyhjentää biojätteet, ennen matkaa. Kootut niksit
http://www.iltasanomat.fi/asuminen/art-2000000793385.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 694303
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺674137Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭363552Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli163133Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle342802En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä142572Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102344IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm251471Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1571282Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli751069