Talon ainut hyvä tyyppi on Frederik. Miksi tämän vuoden BB-taloon ei saatu parempaa ainesta? Mitäs se virolainenkin siellä tekee? Eikö tämä pitänyt olla Suomen BB-talo?
Miksi talo piti täyttää karseista julkkiksista. Olisin odottannut, että siellä olisi ollut vaikka yksi tyyppiä Esa Saarinen.
Taitaa jäädä katsomatta seuraavat jaksot?
Reino.
1
233
Vastaukset
- 1naikkonen
Nämä jotka ovat siellä nyt ovat niitä julkkiksia joita ei muuten kehtaa katsoa.Tai mennä katsoo,Frederik melkein 70 eiköhän sen panot ole vähissä suu vaan käy.Andy heti pois pilaa ilmapiirin ja sitten tämä en edes muista nimee mutta on Halliksen kanssa mukama yön ollut seiskan mukaan.Muut julkkikset on töissä näillä ei ollut muuta samoin kun tämä raukka Saagin joka suomalaiset naiset haukkui sais katsoa peiliin sieltä se tyhmä nainen näkyy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 604088
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352924Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452107
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861797
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3891491Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91278