Hei, olen nainen uusimaalta, ja haluaisin jakaa teille kokemukseni afrikkalaisen kanssa suhteessa olemisesta, itsehän olen puhdas suomalainen. Tapasin somalialaisen muslimimiehen n. vuosi sitten, ja rakastuin välittömästi. Muutimme yhteen 3kk kuluttua. Asuessamme yhdessä, mies alkoi käydä oudoksi. Hän vaati, että kääntyisin islaminuskoon, ja alkaisin pitämään musliminaisen vaatteita. Hän myös vaati, etten puhuisi hänen läsnäollessaan enää suomea, vaan että opiskelisin Somaliaa, ja puhuisin sitä. Kun en suostunut, mies alkoi ajan kuluessa käydä vain aggressiivisemmaksi. Hän vaati minua harrastamaan seksiä, ja että joka päivä harrastettaisiin seksiä kuusi kertaa. Kun en suostunut, niin hän raiskasi minut, ja piti minua kodissani vankina. Karkasin kuitenkin, ja tein poliisille ilmoituksen, ja mies on nyt vankilassa. Hän sai kuukauden vankeutta, sakkoja, ja ehdonalaista. Raiskauksesta on noin kuukausi. Että viestini nyt teille naisille, jotka harkitsette menevänne ulkomaalaisen matkaan: miettikää kaksi kertaa. Heitätte juurenne, verenne, ja kulttuuriperimänne roskiin, kun ulkomaalaisen kanssa suhteita perustatte.
Kokemukseni monikulttuurisuudesta
7
326
Vastaukset
- totta puolikastaan
No joo. Tuo aggressiivinen ja määräilevä käytös olisi voinut käydä ilmi jonkin suomalaisenkin miehen kohdalla, jos kerran vain 3 kuukauden seurustelun jälkeen muutetaan yhteen. Suomalaisessa kulttuurissa se ei ole tapana muuttaa yhteen saman katon alle 3 kk:n seurustelun jälkeen eikä sellaista pidetä järkevänä. Yleensä seurustellaan vuosia ennen yhteenmuuttoa, jotta opitaan tuntemaan toinen. Jos ja kun aloittaja on oikeasti suomalainen nainen, jolle on näin käynyt, niin annan seuraavat neuvot tulevaisuutta varten:
1) Ei yhteenmuuttoa ennen kuin voitte olla varmoja, että tunnette toisenne puolin ja toisin.
2) Yhteensopivuus ei ole sinänsä kulttuuritaustasta kiinni, vaan ihmisen psykologisesta joustavuudesta. Sitä täytyy tasavertaisessa suhteessa vaatia puolin ja toisin.
3) Muslimeitakin on moneen lähtöön, niin kuin suomalaisiakin. Ota selvää yksilöstä.
Mutta mutta. Aloitus taitaa sittenkin olla huuhaata.
"Kun en suostunut, niin hän raiskasi minut, ja piti minua kodissani vankina. Karkasin kuitenkin, ja tein poliisille ilmoituksen, ja mies on nyt vankilassa. Hän sai kuukauden vankeutta, sakkoja, ja ehdonalaista. Raiskauksesta on noin kuukausi."
Ei oikeusjutut mene noin nopeasti. Rikoksesta vankilatuomioon menee kuukausia, joskus vuosikin.
"Että viestini nyt teille naisille, jotka harkitsette menevänne ulkomaalaisen matkaan: miettikää kaksi kertaa. Heitätte juurenne, verenne, ja kulttuuriperimänne roskiin, kun ulkomaalaisen kanssa suhteita perustatte. "
Kirjoitus taitaa itse asiassa ollakin ei vain tietämättömän suomalaismiehen vaan myös katkeran ja ilman naista jääneen sellaisen kirjoittama.
selvästkin- selvästikin.
Vastauksesa myös voi aistia katkeruuden piirteitä.Miten on onko kaikki hyvin omassa elämässä.
- Varokaa!
Tässä oli nykyajan tavallisin vastaus. Joka ainoaan asiaan kun on pakolla keksittävä vastaväite.
Aloittaja, hyvä kun kerrot täällä ja varoitat!
Kyllä kannattaa suomalaisten varoa! - totta puolikastakaan
Kehtasin antaa näin huonot neuvot:
1) Ei yhteenmuuttoa ennen kuin voitte olla varmoja, että tunnette toisenne puolin ja toisin.
2) Yhteensopivuus ei ole sinänsä kulttuuritaustasta kiinni, vaan ihmisen psykologisesta joustavuudesta. Sitä täytyy tasavertaisessa suhteessa vaatia puolin ja toisin.
3) Muslimeitakin on moneen lähtöön, niin kuin suomalaisiakin. Ota selvää yksilöstä.
Nämä koskevat kaikkia liittoja kaikenmaalaisten miesten ja naisten kanssa.
"Kyllä kannattaa suomalaisten varoa!" - idiootille vastine
Taitaa olla huono provo koko kirjoitus.
Ensinnäkin tuomiossa ei voi olla vankeutta JA ehdonalaista JA sakkoja yhtäaikaa. Voi olla vankeutta ehdollisena. Ehdonalaisuus tarkoittaa, että on suorittanut kiven sisässä osan vankeutta ja pääsee ehdonalaiseen vankeuteen tietyn -- eri kriteerien vallitessa -- ajan kuluttua.
Jos on totta juttusi, niin sekoitat korvaukset ja vankeusrangaistuksen. Mutta korkeasta ÄO:sta ei totisesti kerro rakastuminen johonkin somalimuslimiin, niin voihan tämä olla jonkun lievästi kehitysvammaisen tulkinta asiasta. - idiootille vastine
Kirjoituksesti on kaikilta osin kummallinen, mikäli et ole älyllisesti jälkeenjäänyt.
Kerrot, että miehesi "alko käydä oudoksi". Tuliko siis yllätyksenä, että somalimuslimit vaativat kääntymistä islamiin? Et sitten sen verran osaa lukea, että tämä on aivan yleinen tieto.
Raiskaus liitossa ei ole muslimeille mikään rikos. Sekin olisi pitänyt tietää. Musulmaani ottaa juuri silloin, kun haluaa.
Ja mitä tekemistä omalla kamelikuskilla on "ulkomaalaisten" kanssa. Yleistät kaikki ruotsalaiset, britit, saksalaiset samaan nippuun kehitysmaasta tulleen paimentolaisesti kanssa. - ei niggoille !!!
Kyllä kannattaa ne lakupellet kiertää kaukaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää16830Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818