Nythän sitten alkoi toi Julkkis BB ja täytyy sanoa että tämän kauden Big Brother tulee olemaan todella outo. Osasta asukkaista en ollut kuullut aiemmin mitään, joten laitan ne suoraan "turhat julkkikset" kategoriaan. Kaikista isoin yllätys oli asukas, joka esiteltiin viimeisenä sokerina pohjalla, Andy McCoy! Miten sekin mies on päätynyt Big Brotheriin, tätä en olis kyllä ikinä uskonut. Aion kuitenkin kannustaa Andya! Hän on ainut kiinnostava henkilö talossa, mun mielestä.
Onkos teillä jo omat suosikit?
Julkkis Big Brother 2013
12
290
Vastaukset
- Anus Aagim
An-ttiii...
- BB Funny
Kyllähän se Andy ja Reetu on parhaat talossa.
- BB Funny
Eikö taloon muuten luvattu enemmän äksöniä kuin koskaan ja että kaikki on taas toisin?
En minä kauheana toimintaa ole vielä nähnyt, kausikin kun on lyhyempi niin mietityttää, jos 1 tunnin tehtäviä joka päivä on ainoastaan ja loppu aika päivästä on oleilua niin eipä tämä eroa vanhoista kausista. - jenupanna
Marianne vittuu ja vikkelää!!!!!
- AHAAAAAAASSSSSSSSSS
YKSINKERTAISTA OHJEMAA IDIOOTEILLE KATSOJILLE.
- BB Funny
Olen ylpeä yksinkertainen katsoja, tulen jatkamaan niin kauan yksinkertaista Bb katsomista kun näitä lähetyksiä on saatavilla.
Mitä muuten herra tai rouva yksinkertaisuus itse katsoo?
- xzfgdet
Tuksu tulee viikon vierailulle taloon. Näin on huhut.
- VOI EIIIIIIIIIIIIIII
Sano ny ihan suoraan,tulee olemaan aivan eräsuolesta tämä kausi.Andy on ainoa hyvä valinta.Fredikin menee,mutta nää muut...
Pakollinen homo...jooh...Hunks tanssija? pitäiskö tietää? ei vttu näitä valintoja! Tuntematon silikoniblondi joka käyttäytyy kuin silikoniblondi,TYLSÄÄ!!! Saagim? Taas tylsä valinta,mervi tai tuksu olisi ollut paaaaaaljon viihdyttävämpi.Taikuri? No siinäpä vasta tylsä mies onkin!
Ei oo tuottajilla ollut ihan kaikki vellit kulhossa kun näitä valintoja on tehty! Andy!
- AndyFan
onneksi n sentään Andy talossa.. pelastaa koko setin.. mr gay Finlandit ja hunksit.. juu .. aikas sellaista mikä on pitänyt tekenällä tehdä ja pakko tonne bumpata.. Andy on aitoo settiä ja kyllä Reetu on kanssa ihan jees.. Nykäsen Matti ois ollu asiaa.. olisivat aloittaneet kevyellä kuuden päivän "keittokuurilla" ja sitten ois alkanut todelliset luonteet paljastuu ..
- tein virheen 3.09.13
Onneksi en ottanut kaapeliin 24/7:aa, on tämä onneton kausi, yhtä huppupäistä bodaajaa näytetään kun se istuu tupakilla kaljamuki kourassa..on tämä kaiken huippu. LOL
- bb fanitar
Matti Nykänen ois tuonu katsojia rutkasti ja 24/7 ostajia. Kyllä noistakin julkkiksista saisi viihdettä enempi kun ois mielikuvitusta enempi bb käsikirjoittajilla ja tekis kivoja vk tehtäviä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1031645
Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1271432En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k821260- 621153
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut101028Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.111999Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall213806Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht57763- 122733
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek20708