Olipa kerran prinssi joka eli loistokasta elämää omassa valtakunnassaan. Kerran hän kulki pellon laitaa maalaismaisemassa ja näki nuoren neidon tekemässä heinää pellolla. Prinssi näki tytön kauneiden ja ihastui korviaan myöten tuohon tyttöön. Kuumeisesti prinssi mietti miten saisi neidon sydämen itselleen. Hän kertoi hovissa kuinka oli rakastunut tuohon tyttöön. Eräs hoviherra sanoi: sinähän olet kuningas ja voit määrätä tytön itsellesi vaimoksi. Tämä vaihtoehto ei kuitenkaan miellyttänyt prinssiä. Toinen hoviherroista taas antoi seuraavan neuvon. Sinä olet rikas osta mitä kalliimpia lahjoja neidolle, kyllä sitten saat hänet itsellesi. Tämäkään vaihtoehto ei miellyttänyt prinssiä, sillä miten hän tietäisi rakastaisiko neito häntä pyyteettömästi vai saamiensa lahjojen vuoksi. Prinssi päätti seuraavaa. MInä luovun tilapäisesti kruunustani ja asetun asumaan tytön rinnalle maalle jotta voin tutustua tyttöön paremmin. Ja kavi kuin kävikin niin että aito rakkaus voitti ja tyttö rakastui prinssiinsä. Prinssi palasi takaisin valtakuntaansa ja lupasi noutaa tytön suureen hääjuhlaan kun aika olisi täysi.
http://www.youtube.com/watch?v=ijAKh_C89UE
KINGDOM
http://www.heavenvisit.com/
Onko sinut kutsuttu
Tervetuloa...
0
109
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1811248
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138883- 83809
- 51748
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?47664Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t243584Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä308578Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55569- 51539
Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7530