Mitä leluja

Mitä ostaa

Eli siis minkälaisia leluja tarvitsee noin puolitoistavuotiaat lapset?
Mitä leikkejä osaavat leikkiä?

3

100

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kolmen lapsen perhe

Meillä lapset ovat noin puolitoistavuotiaina leikkineet ulkona hiekkaleluilla (ämpäri, lapio, kuorma-auto). Sisällä on enimmäkseen leikitty Lego dubloilla, palikkataloilla, nukenvaunuilla jossa nukkuu nalle useimmin kuin nukkevauva. :)
      Nuppipalapelit eivät enää kiinnosta, mutta helpot "oikeat" palapelit ovat kova juttu. Meillä vähän piirrellään ja väritetään.

Eniten etenkin tätä nuorimmaista kiinnostaa tehdä kotitöitä vanhempien kanssa eli kun isä kuskaa kottikärryillä pihalla puiden lehtiä, tyttö kulkee omien muovikottikärryjen ja haravan kanssa perässä. Tyttö haluaa myös aina tyhjentää pyykkikoneen ja astianpesukoneen. Syyskuun viimeinen päivä lapsi täyttää 1½ vuotta.

• oikeatparempiakai

Kaikista jännittävimpiä varmaankin olisivat oikeat eläimet, siis hyönteiset ja sellaiset mitä voi laittaa purkkiin ja syöttää katsoa mitä ne tekevät. Pikkuterraario.

• Kolmen lapsen perhe

Riippuu varmaan lapsesta. Jotkut lapset tuossa 1½-vuoden iässä ovat juuri alkaneet hiukan pelkäämään ötököitä, mikä on ihan vaistonvaraistakin tai opittua. Ampparit voi pistää ja paarmat ja muurahaiset purra.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1974
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1370
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      77
      1344
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1038
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      936
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      933
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73
      866
    10. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109