Tilanne on se että olen 17v tyttö ja yksinäinen. Asun omassa kämpässä erinäisistä syistä, peruskoulun 9 luokka käymättä. Olen vaihtanut koulua elämäni aikana 5 kertaa ja asuinpaikkakunta on muuttunut 4 kertaa. Nyt oon päätynyt tähän tilanteeseen että ei oo ku yks kaveri joka oikeesti välittää musta. Saako täältä kavereita?
Välillä on niin yksinäistä että olisin valmis vaikka maksamaan jollekkin että joku ees olis mun kaveri! Välillä käy mielessä vaikka mitä vaihtoehtoja tehdä yksinäisyydelle jotain. Mutta oon jo n.2vuotta ollut ''oman onneni nojassa'' erinäisistä syistä joita en tähän julkisesti luettele. Ottakaa yhteyttä jos kaipaatte seuraa, sillä mä ainakin kaipaan!
17v ja yksinäinen
13
515
Vastaukset
- sälli96
Täälläkin on 17v tosin poika vailla seuraa ollut jo vuodenpäivät. Vaihdoin vuoden käytyä raksalinjalta toiseen amikseen. Uusien raksakavereiden kanssa tuli hengailtua koulun jälkeenkin mutta näkemiset häipyi sittemmin kun uuteen kouluun vaihtanut. Vapaaaikaa kulutellu yksin.. Ootko mistä päin?
- Pyöritän päätä
Just mietin tässä kun kattelen omaa kaveri listaani... Suurinta osaa nähnyt viimeksi 2v. sitten ja silloin tällöin ottavat yhteyttä facessa. :P
Joko on liian kiire, perhe tai stressi painaa ettei voi tavata tai jutella. Mälsää.. Siksi käyn erinäisissä tapahtumissa jossa on ihmisiä paikan päällä vaan tuntuu niistäkin jäävän käteen pinnallisia ihmissuhteita vain :(
Mutta jos jota kuta kiinnostaa ja ehkä voisi mysteerinen kohtalo ohjata niin omaksi suosikki tapahtumiksi on nuo jyrsijä tapahtumat muodostuneet. Sopivan pienet ja ''avarat'' tapahtumat jossa jää energiaa sekä melutaso on tasainen uusien tapaamiselle. Ite usein aloitan keskustelun jos näen jonkun käsitelemässä jyrsijäänsä kehumalla ja kysymällä kaikenlaista pikku otuksesta, harrastuksesta jyrsijöiden parissa jne. Moni yltyy usein puhumaan ja sitä kautta aiheen voi siirtää hiljalleen muuhun jos oikein löytö osuu kohdalle.
-> http://skjl.net/
Oma pallo korva löytyy siis multakin, vinksis :)
Mietin kanssa sitten se on siitä etten uskalla avautua enää siinä pelossa että selkää käänetään sen jälkeen. Tulee nykyään soiteltua tuonne tuki.netin linjoille jossa olenkin saanut hädän hetkellä mainion kuuntelijan linjoille. Olisi kiva saada sama kuuntelija ystäväksikin vaan en usko että saavat soittajia sille tasolle ottaa, huoh :(
Saman kaltaista kuuntelijaa ja ystävää odotellessa.... - hylätty tyttö :,(
ite oon kans 17v tyttö eikä mulla oo ketään... mitä järkee elämässä on ilman miestä? :,( en oo koskaan etes pitänyt ketään poikaa kädestä.. kukaan ei välitä eikä halua mua. pitäisköhän tappaa ittensä? oon jo monta kuukautta suunnitellu tekeväni sen. mua on kiusattu koulus 6 vuotta mut nyt mis oon opiskelemas niin ei kiusata mutta syrjitään kuitenki.
en. jaksa. enään.- Ymmärrän
Älä hyvä nuori neito vaivu epätoivoon.Hae apua koulusi th ja psykologilta.Kiusaajat ovat itse varsinaisia avun tarvitsijoita myös-Joku mättää pahasti jos pitää kiusata jotakin.Onko kunnassasi etsivää nuorisötyötä? Koulukuraattorikin voisi auttaa löytämään harrastusta missä saat ystävän,ystäviä,Ja kaikki ei todellakaan ole sinun iässäsi seurustellut-Sinäkin vielä jossakin vaiheessa koet ensirakkauden.Oletko yrittäänyt jutella uusille luokkakaverellesi? Kyllä sinä saat apua kun haet sitä reilusti.Kerron että oma sisareni oli nuorena ujo ja arka eikä hänellä oikein ollut kavereita.Kun alkoi sitten harrastamaan niin saikin samanhenkisiä ystäviä ja nykysin hän on aikuinen ja hänellä on elämä ok.On naimisissa ja lapsia ja ystäviä...
- yx vaan
Olet kokenut kamalinta mitä ihminen voi...sulla on ollut sietämätön 6v
Kukaan joka tse ei ole kokenut ei ymmärrä siitä mitään...
Kyllä kuule sinusta välitetän ja sinua halutaan yhtä paljon kuin ketä hyvänsä
Miksi et ole pitänyt kädestä?
sen tappamisenkin voi vähän siirtää sillä nyt niin kiirettä ole
Kirjoitelehan..;)
Hommaa koira. Siitä on seuraa ja se on myös tosi hyvä kaveri.
- friendsplease
Mulla on jo yksi koira. Se tuo paljon valoa&iloa pimeisiin kylmiin iltoihin mutta se ei todellakaan korvaa ihmisseuraa. Kyllä joo se toi koira on joka mut pitää hengissä mutta silti tuntuu että tarviis sitä ihmis seuraakin joskus.
Ja siis asun Helsingissä.- Miittari tule säki!
Meillä päin on seropi/koira miitinkejä kuukausitain. Haluaisitko liittyä seuraan? :)
Helsingissä sijaitsee miitit ;)
Itse käyn pyörähtää aina kun töiltäni kerkeän noissa miiteissä ja hauskaa on ollut joka kerta. Joka kerta tahtoo olla uusiakin kasvoja mukana ja aina on otettu hekin hyvin vastaan varsinkin noissa seropi miiteissä. :)
Googlen avulla varmaan löytyy roimasti noita seropi miittejä kun viitsii katsella.
- friendsplease
Se on vaan plussaa jos asut ulkomailla :)! Olen nimittäin itse yhden vuoden elämästäni viettänyt tuolla maailman toisella puoliskolla. Laita ihmeessä vaikka sähköposti tai skype osottees niin jutellaan lisää! Ikä on vaan numeroita ja meitä on niin monenlaisia tässä maailmassa.
- lonewolf1
terve Ketjun alottaja haluasiks tutustua. mieki olen 17v ja poika. yksinäinen melkein aina ollu.
- artpop
Mä etsin ''Ystäviä Oulusta'' ketjussa juurikin mitä nimestä voi päätellä =) Eipä oo ollu kauheesti ihmisii tarjolla. Se on jännää, miten on niin paljon yksinäisiä, mutta kukaan ei vaivaudu tarjoutumaan ystäväksi.
- SomeSadFuck
Tääläkin olis yks, tosin poika ja jo 18 v, Yläasteelta lähtien tää elämä on ollu kyllä sellasta paskaa kaikennäköisistä syistä.
- are 95
Mäki oon yksinäinen. Oon 18 v poika Helsingistä. Jos jotain kiinnostaa tutustua niin mielellään tutustuisin. Tuun kyllä ihmisten kanssa toimeen ja puhun koulussa muiden luokkalaisten kanssa, mutta kaikki vapaapäivät oon yksin. Oon vaan ollut masentunut aika pitkään ja ei oo ihmiset hirveesti kiinnostanut. Ainuttakaan kaveria ei oo ollut ainakaan 3 vuoteen (jos omaa veljeä ei lasketa). Nyt on vähän parempi olo, niin ois kiva jos olis edes yksi perheen ulkopuolinen kaveri.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen1217045Miksi persut eivät häädä mamuja pois Suomesta?
Sitä vartenhan persut äänestettiin valtaan. Nyt valta on persuilla. Mamut nostaa työttömyyskorvauksia. Persut huutaa mam554767Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk743734Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,272824Sanna Marinille pedataan paluuta pääministeriksi?
Näyttäisi mylly lähteneen käyntiin nyt toden teolla. Nykyiset oikeistodemarit haukutaan vasemmistodemareiden toimesta ni322478Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t221936Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei2071462Martinan prinsessahäät peruuntui
Seiska uutisoi Kauneus ja Terveyslehden artikkeliin perustuen mihin nämä häät kosahti.3191254Vakavasti psyykkisesti sairas on pakkohoidossa - Ja asuu silti kotona
Miten käy, kun vakavasti psyykkisesti sairas "hoidetaan" kotona? Norjassa psyykkisesti sairaiden vuodepaikkojen määrä on411063Nainen, kaiken aikaa olin yläpuolella
Ja olen edelleen kaiken yläpuolella. Ja niin on aina oleva. :/162911