Yhdysvaltalainen prepaid liittymä Suomeen

Pälpättäjä

En nyt tiedä kuuluuko tämä tänne, mutta ehkä joku osaa neuvoa. Pitäisi saada jotenkin ja mahdollisimman halvalla tietysti jenkkien puhelinnumero, eli uusi SIM kortti, johon voi ladata puheaikaa suoraan netistä suomalaisella luottokortilla. Onkohan tällaista edes olemassa?

6

1593

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 317

      WTF?

    • Hei mulla ois sama ongelma pitäis saada Jenkki numero

      • 315

        Millas saat jenkki osoitteen ensin?


      • penaalilate
        315 kirjoitti:

        Millas saat jenkki osoitteen ensin?

        Postiosoite USA:sta onnistuu helposti. Postin voi ohjata sinne, eikä palvelu maksa yhtään mitään. Sitten kun USA:n postilaatikkoosi tulee postia niin palvelu lähettää sinulle tiedon sähköpostilla ja voit surfata katsomaan valokuvan saapuneesta postista (näet esimerkiksi kirjekuoresta lähettäjän). Jos näkemäsi perusteella saapunut posti kiinnostaa niin klikkaat ja he edelleenlähettävät sen Suomeen. Tämä maksaa muistaakseni jotain 25-30 euroa. Voit myös odottaa pari kuukautta ja lähettää kaikki postit kerralla. Kulu on silti sama, sillä se ei riipu kirjeiden määrästä.

        Minulla on ollut palvelu käytössä vuosikausia ja sen kautta on tullut todella tärkeääkin postia. Nyt en ole käyttänyt sitä enää vähään aikaan, koska ei ole ollut tarvetta. Ainakaan itselleni ei ole koskaan tullut roskapostia ja mainoksia, ja jos tulisi niin jättää ne vain lähettämättä ne edelleen Suomeen. Ei maksa mitään. Itse olen käyttänyt seuraavaa Miamissa sijaitsevaa palvelua, mutta näitä löytyy muitakin.

        http://www.usabox.com/

        Seuraava askel on saada US puhelinnumero. Yhdysvalloissa Prepaid SIM-kortit eivät ole yleisiä, kuten Euroopassa. Käytössä on sen sijaan Prepaid Cellular Phones. Toisinsanoen koko puhelin, joka on operaattorilukittu eli toimii vain kyseisen operaattorin kortilla. Siihen voi ostaa netistä luottokortilla puheaikaa. Tällaisia puhelimia voi ostaa vaikka Walmartista. Jos hankit ensin US postilokero-osoitteen niin voit tilata onlinekaupasta tällaisen puhelimen ja toimittaa se US postilokeroon josta edelleen Suomeen. Ainut ongelma voi olla suomalainen luottokortti puhelinta ostaessa, mutta sekin voi toimia nettikaupassa ja jos ei toimi niin sitten ostat ensin verkosta Prepaid luottokortin. En osaa sanoa mitä soittaminen tällaisella puhelimella maksaa Suomesta käsin per minuutti, mutta luultavasti aika kallista. Muutoin puhelin on halpa. Varmista, että ostat sellaisen puhelimen jossa on Prepaid International Call Plan.

        Tästä tullaan seuraavaan vaihtoehtoon, joka on ehkä järkevämpi kuin US Prepaid puhelimen hankkiminen. Ainakin jos sinun ei ole tarvetta soittaa US-numerosta vaan vastaanotat puheluita, niin hanki mieluummin VIrtual Phone Number eli virtuaalinen puhelinnumero. Saat US puhelinnumeron ja voit ohjata siihen tulevat soitot suomalaiseen kännykkääsi. Tämä on halvin ja varmaan toimivin ratkaisu. En ole kokeillut itse, mutta ainakin seuraava palvelu mainostaa verkossa paljon:

        http://www.tollfreeforwarding.com/virtual-phone-number.html

        Myös ilmaisia vastaavia VOIP-pohjaisia ratkaisuja on tarjolla, lukaise vaikkapa seuraava artikkeli:

        http://www.mydigitallife.info/how-to-get-us-phone-number-virtual-number-for-free/


    • skypeen

      Skypen kautta aiemmin ainakin sai

    • Ihan uteliaisuuttani kysyn. Mihin tarvitset juuri jenkkilän puhelin numeron?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 187
      2128
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      53
      1982
    3. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      157
      1659
    4. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      136
      1614
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1334
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1247
    7. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      11
      1214
    8. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1185
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      12
      1155
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1148
    Aihe