Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Suihkutettava magnesium

sportti4

Kellään kokemuksia suihkutettavasta magnesiumista keholle? Onko tehokkaampi kuin tabletit?

15

10215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sitraattia

      Kirvelee iholla ja tahmaa myös.

      Annoin pois ja syön sitraattia.

      • minulla auttaa.

        Olen käyttänyt sillon tällöin olkapäille ja polveen kun kipeä ollut.

        On auttanut. Se kirvelee aluksi jonkun aikaa mutta iho tottuu jos käyttää pitemmän aikaa.

        Itse annan vaikuttaa 30min. Ja pesen poissa suihkussa. 10 suihkausta aamun illoin elimistö saa 300mg magnesiumia.

        olen tilannut iherbistä kun huomattavasti halvempaa.


      • tämä hyvä
        minulla auttaa. kirjoitti:

        Olen käyttänyt sillon tällöin olkapäille ja polveen kun kipeä ollut.

        On auttanut. Se kirvelee aluksi jonkun aikaa mutta iho tottuu jos käyttää pitemmän aikaa.

        Itse annan vaikuttaa 30min. Ja pesen poissa suihkussa. 10 suihkausta aamun illoin elimistö saa 300mg magnesiumia.

        olen tilannut iherbistä kun huomattavasti halvempaa.

        http://m.iherb.com/Life-Flo-Health-Magnesium-Oil-Sport-Spray-8-fl-oz-237-ml/49247


      • toimii1

        Suihkun jälkeen kun laittaa kostealle iholle, niin ei nipistele niin paljoa.


    • 30€

      Suomessa hinta karmaisevan korkea. 30€

      • Tallinnassa 26.50€

        Ja Tallinnassa 26.50€ eli ei paljoa edullisempi.

        Ihme ja kumma magnesium tuntuu toimivan ihon lävitse todella hyvin. Se oli asia johon suhtauduin äärimmäisen epäuskoisesti ennen käyttöä.

        Hiukan pistelee iholla mutta mielestäni imeytyy/kuivuu pois hyvin eikä vaadi edes paidanvaihtoa tms...


    • Huonojaon

      On tullu kokeiltua moneen vaivaan lihaskivusta iskiakseen ja yhteistä näille kokeiluille on että en ole huomannut mitään vaikutusta kertaakaan. Tahmaa ihon. Siinä ainoa huomioni.
      Ohjekin on outo. Ainetta pitäisi suihkia kipukohtaa niin monta suihkausta että eihän se pysy enää siinä vaan alkaa valumaan pitkin ihoa.
      Onnea niille ketkä saavat apua tuosta.
      Epäilen että mieto suolaliuos antaisi saman tai jopa paremman "tuloksen".

      • hellout

        Ei ole tullut mieleen hieroa sitä suihketta siihen ihoon? ethän sä vartalorasvaakaan länttäse iholle ja jätä siihen


    • Cairinho

      Siskollani on auttanut kipupisteissä,hän käyttää sitä aina.

    • vyftbjt

      Minulla tälläinen kokemus.
      Tilasin iherbiltä ja ihan älyttömästi kutisi iholla, lopetin käytön.
      Merkkiä en muista ja normaali iho mulla.
      Voihan noissa tuotteissa olla eroja.

      • toimii1

        Olen selkeän eron huomannut näiden välillä. Aluksi oli nordic healthin suihke, jonka jälkeen tilasin iherbistä edullisemmalla hinnalla toista. Ei auttanut yhtään ja oli ihan ällön tuntuinen iholla. Pakko oli palata tuohon nordic healt suihkeeseen ja se on kyllä toiminut. Onhan se kalliimpi kuin muut, mutta kestääkin onneksi hetken tuo iso pullo.


    • ixiffjxjxjxkx

      Toimii hyvin suihkeet ainakin täällä, otan osan päivän magnesiumista sitraattijauheena sisäisesti veteen sekoitettuna (ainakin Puhdas Mg-sitraatti -vesiliuos pitää juoda nopsaa alas, kun se maistuu ällöttävältä) ja osan suihkeena iholle aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Tulee mukavan rento fiilis. Kokeilussa on suihkeista nyt Nordic Health Spraysin Goodnight Magnesium Oil ja sen jälkeen testaan Puhdas :n magnesiumsuihketta. Harkinnassa on jatkossa Mg-suihkeiden tilaaminen iHerbin kautta (esim. em. Life Flo Health), kun ne on Suomessa niin kalliita. :( Mutta mm. suonenvedot ainakin lähtivät. Kaikillahan ei nämä välttämättä toimi, tod.näk. silloin ei ole magnesiumin puutettakaan. Yliannoksiahan ei mitään ravintolisätuotetta kannata vetää, sillä ei ainakaan terveyttä edistä, vaan päinvastoin. Magnesiumoksidit ja -karbonaatit kannattaa jättää kauppaan, niistä magnesium taisi imeytyä huonoiten.

    • 453535

      Olen käyttänyt suihkeita ja olen tyytyväinen. Iherbistä tilailen. Ainut huono puoli on lievä kutina/kirvely, mutta siihen tottuu. Makuasia, mutta itse pysyn suihkeissa.

    • erojaon

      Kannattaa muitaa, että näissäkin on eroja. Jos yksi ei toimi, niin kannattaa kokeilla toista ennen kuin jättää kokonaan käyttämättä. Käytän itse ja olen havainnut hyväksi ja nopeaksi avuksi mm. koviin suonenvetoihin, hyvää palautetta tullut myös lähipiiristä kun olen magnesiumsuihketta suositellut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      83
      2102
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      23
      1798
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      24
      1715
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1490
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      65
      1451
    6. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      76
      1358
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      20
      1354
    8. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1302
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1274
    10. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      72
      1251
    Aihe