Kellään kokemuksia suihkutettavasta magnesiumista keholle? Onko tehokkaampi kuin tabletit?
Suihkutettava magnesium
sportti4
1616709
0Äänestä
Muut lukivat myös
Luetuimmat keskustelut
- Kyllä mulla oli tunteita sua kohtaan,mutta voit syyttää ainoastaan itseäsi, että en tehnyt mitään asian eteen. Se on ihan turhaa sinun miettiä, että miksi.
- Millaisen suhteenOlisit halunnut kaivattusi kanssa
- Moikka!!!!!!!!!Miten sun päivä on mennyt? Mä olen miettinyt sua paljon❤️
- Tikusta asiaaMistä ihmeestä minä keksin sulle edes jotensakin järkevää asiaa parn lauseen verran... anna joku idea että kehtaan lähestyä. -töistä tuttu mies
- Suomi24:n uudistuksia 2026Tervehdys ja hyvää syksyä keskustelijat! 🍂 Suomi24:ää on uudistettu vaiheittain viime kuukausien aikana. Sivuston ulkoasua on selkeytetty ja yhdenmukaistettu. Samalla on tehty kaivattuja korjauksia erityisesti rekister…
- Nico Lingman on nousemassa suomalaisjulkkisten kaartiinNico Lingman, 34, on podcastaaja, somevaikuttaja ja entinen Puolustusvoimien upseeri. Lingman on astunut isojen suomalaisten julkkisten joukkoon, sillä hän on mukana uudella Tanssii Tähtien Kanssa -kaudella. Sekä tänään…
- Muutoksen tuuletKoetko, että sinun olisi pitänyt/pitäisi muuttaa itseäsi/elämäntyyliäsi jotenkin, "kelvataksesi" kaivatullesi? Koetko itse, että haluaisit olla "parempi" ihminen kaivattuasi varten? Oletko mahdollisesti muuttunut/muutta…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
- Mies, sulla on paljon ihailijoitaTuntuu, että täälläkin iso liuta sinua kaipaamassa.
- Halisin ja pusisinSinut puhki mies. Kaikki tiedostamattomat surut, vihat ja katkeruudet halisin pois. 🫂
- Do diih.. palsta saanut roimasti uudistuksia .. mielipiteitä..?Eilen näin väläyksen tästä uudesta ulkoasusta ja nyt kummastelenkin toimintaa. Jotakin hyvää ja jotakin huonoa. Pistäkää tähän huomioita uudistuksesta. Sen huomasin että aloituksen otsikon kirjainmäärä on kasvanut huoma…
- vilkaisin kuhmolaisen etusivuaKuhmoon on saatu taas katu päällystetyksi,mutta sitä ei saa ajaa? onko senkin kadunvarressa joku isopalkkainen joka saa oman rauhoitetun kadun,laittakaa ihmeessä ne puomit kumpaankin päähän niin katu kestää kauan,oisiha…
- Vasemmistoliiton kannatus kertoo kuinka osa naisista on tyhmiäeli heikkoälyisiä. Vasliittohan on nykyään naisten puolue, suurin osa kannattajista on naisia. Vuoden 2023 eduskuntavaalien tuloksena naisten osuus oli kaikista puolueista suhteellisesti korkein juuri Vasemmistoliitolla…
- Hyvää yötä MIkävä on vaikkei kai saisi olla😔❤️ -joku-
- Onki meilläMies kaikki hyvin?
- Kaipaisin sinua lähelleni nyt niin paljonEnemmän kuin koskaan. 😞
- Ymmärrä jo seettä oon kiva :) m-n
- Otatko yhteyttäKaivattuusi tänä vuonna?
- Persut nousi kakkospaikalle ohi kokoomuksen - SDP alle 23%Näin tosiaan näyttää, että persujen kannatus nousee hitaasti kohti vaaleja. Se on toki ollut heille tavallista aiemminkin.
- Nainen tiedätkö miksi estin sinutKyse ei ole inhosta tai mistään sellaisesta
Vastaukset 16
Vanhimmat
Kirvelee iholla ja tahmaa myös.
Annoin pois ja syön sitraattia.
Olen käyttänyt sillon tällöin olkapäille ja polveen kun kipeä ollut.
On auttanut. Se kirvelee aluksi jonkun aikaa mutta iho tottuu jos käyttää pitemmän aikaa.
Itse annan vaikuttaa 30min. Ja pesen poissa suihkussa. 10 suihkausta aamun illoin elimistö saa 300mg magnesiumia.
olen tilannut iherbistä kun huomattavasti halvempaa.
http://m.iherb.com/Life-Flo-Health-Magnesium-Oil-Sport-Spray-8-fl-oz-237-ml/49247
http://m.iherb.com/Life-Flo-Health-Pure-Magnesium-Oil-8-oz-237-ml/33840
Suihkun jälkeen kun laittaa kostealle iholle, niin ei nipistele niin paljoa.
Suomessa hinta karmaisevan korkea. 30€
Ja Tallinnassa 26.50€ eli ei paljoa edullisempi.
Ihme ja kumma magnesium tuntuu toimivan ihon lävitse todella hyvin. Se oli asia johon suhtauduin äärimmäisen epäuskoisesti ennen käyttöä.
Hiukan pistelee iholla mutta mielestäni imeytyy/kuivuu pois hyvin eikä vaadi edes paidanvaihtoa tms...
On tullu kokeiltua moneen vaivaan lihaskivusta iskiakseen ja yhteistä näille kokeiluille on että en ole huomannut mitään vaikutusta kertaakaan. Tahmaa ihon. Siinä ainoa huomioni.
Ohjekin on outo. Ainetta pitäisi suihkia kipukohtaa niin monta suihkausta että eihän se pysy enää siinä vaan alkaa valumaan pitkin ihoa.
Onnea niille ketkä saavat apua tuosta.
Epäilen että mieto suolaliuos antaisi saman tai jopa paremman "tuloksen".
Ei ole tullut mieleen hieroa sitä suihketta siihen ihoon? ethän sä vartalorasvaakaan länttäse iholle ja jätä siihen
Siskollani on auttanut kipupisteissä,hän käyttää sitä aina.
Minulla tälläinen kokemus.
Tilasin iherbiltä ja ihan älyttömästi kutisi iholla, lopetin käytön.
Merkkiä en muista ja normaali iho mulla.
Voihan noissa tuotteissa olla eroja.
Olen selkeän eron huomannut näiden välillä. Aluksi oli nordic healthin suihke, jonka jälkeen tilasin iherbistä edullisemmalla hinnalla toista. Ei auttanut yhtään ja oli ihan ällön tuntuinen iholla. Pakko oli palata tuohon nordic healt suihkeeseen ja se on kyllä toiminut. Onhan se kalliimpi kuin muut, mutta kestääkin onneksi hetken tuo iso pullo.
Oli apteekki myy hintaan 15,30 nyt!
Toimii hyvin suihkeet ainakin täällä, otan osan päivän magnesiumista sitraattijauheena sisäisesti veteen sekoitettuna (ainakin Puhdas Mg-sitraatti -vesiliuos pitää juoda nopsaa alas, kun se maistuu ällöttävältä) ja osan suihkeena iholle aina iltaisin ennen nukkumaanmenoa. Tulee mukavan rento fiilis. Kokeilussa on suihkeista nyt Nordic Health Spraysin Goodnight Magnesium Oil ja sen jälkeen testaan Puhdas :n magnesiumsuihketta. Harkinnassa on jatkossa Mg-suihkeiden tilaaminen iHerbin kautta (esim. em. Life Flo Health), kun ne on Suomessa niin kalliita. :( Mutta mm. suonenvedot ainakin lähtivät. Kaikillahan ei nämä välttämättä toimi, tod.näk. silloin ei ole magnesiumin puutettakaan. Yliannoksiahan ei mitään ravintolisätuotetta kannata vetää, sillä ei ainakaan terveyttä edistä, vaan päinvastoin. Magnesiumoksidit ja -karbonaatit kannattaa jättää kauppaan, niistä magnesium taisi imeytyä huonoiten.
Olen käyttänyt suihkeita ja olen tyytyväinen. Iherbistä tilailen. Ainut huono puoli on lievä kutina/kirvely, mutta siihen tottuu. Makuasia, mutta itse pysyn suihkeissa.
Kannattaa muitaa, että näissäkin on eroja. Jos yksi ei toimi, niin kannattaa kokeilla toista ennen kuin jättää kokonaan käyttämättä. Käytän itse ja olen havainnut hyväksi ja nopeaksi avuksi mm. koviin suonenvetoihin, hyvää palautetta tullut myös lähipiiristä kun olen magnesiumsuihketta suositellut.