Meidän sekarotusessa on saksanpaimenkoiraa,rottweilerii ja dobbermannii. Onko kellää tälläst sekarotusta? Millanen on luonteeltaan? Tää on seurankipee, mikä on toisaalta hyvä, koska vapaana ollessa pysyy ihan lähellä. Tykkää lapsista, mut on rauhallinen. Helppo kouluttaa, koska tottelee mielellää. Jakelen kyllä herkkujaki aina kun tottelee. Mutta asiat joissa tarvii enemmän muutosta, on eroahdistus ja haukkuminen. Toivon et tää eroshdistus helpottais, koska asutaan kerrostalossa ja se kuuluu. Mutta enemmän tässä koirassa on hyviä puolia. Ei vaikuta ollenkaa agressiiviseltakaan. Meidän nuorin muksu oli huomaamatta mennyt istumaan tämän koiran päälle, kun se nukkui, mutta tää ei ollut liikahtanutkaan paikaltaan. Ja luuta järsiessä on vieraitakin lapsia ollut ihan siinä vieressä ja koskenut luuhunkin, mutta koira ei oo välittänyt. Mutta jatkuvasti pidän silmällä lapsia ja koiraa, koska vaikka koira ei tekis mitään, niin lapsista ei koskaan voi tietää. Varsinki parivuotias saattaa satuttaa..Sisällä koira oikeestaa vaa röhnöttää mut ulkona ku pääsee juoksee ni se innostuu. Jopa niin, ettei osaa väistää, vaan juoksee päin. Mutta ehkä se oppii, ku oppii kaikkee muutaki :) Ja tää on viel nuori. Alle yks vuotias.
Moi.
1
130
Vastaukset
- proudofmymx
Hi
Kind of sounds like my mix, she's rottweiler & berninpaimenkoira.
Extreamly easy to teach but is owling when left alone. Not sure how to train her not to bark when we're not home...
She's soo kind and wants to be right next to us at ALL time, annoying sometimes when kids and dog want the attention at same time,usually mornings :)
She's almost 3 years and amazing with our kids(3 and 1½year olds) they are hugging and playing with her all the time, but she has got her own spot now were the kids are not allowed(under the stairs) so when i feel they get to rough i will send her there :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734549Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202205- 1021386
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos201237- 741178
Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1251010Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66998Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75925Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi257905- 65886