TM rakentaa

Tutustuin keväällä TM:n rakenteilla olevaan kerrostaloon. Näytti ja vaikutti oikein hyvälle. Uusissa rakennuksissa on jotain verohyötyjäkin.
Kyllä tuli hyvä mieli kun uuttakin rakennetaan koko ajan ja hyvin olivat menneet kaupaksi. Kyseisessä talossa oli enää muutama huoneisto myytävänä, näytti sille että pohjoispuolimmaiset alimmassa kerroksessa sijaitsevat olivat jäljellä.
Mitä mieltä olette TM:n tekemistä taloista ja remonteista?

5

465

Vastaukset 5

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 2580

Itse olemme olleet tyytyväisiä TM:än asuntoon.Varsinkin laatoitus kylpyhuoneessa on todella laadukasta suomalaisenkin mittapuun mukaan.Emme voineet valittaa mistään,kun asunto meille luovutettiin tänä keväänä.Meidän kämppä on orihuela costalla,villamartinin alueella.

• Olimme siellä katsomassa kohteita, oikein miellyttävä alue. Helppo tapa asua, varsinkin jos on välillä muuallakin. Mitä ns juoksevia kuluja on asumisessa, kiinteistövero yhtiövastike tms?

• 2580
        caseman kirjoitti:

Olimme siellä katsomassa kohteita, oikein miellyttävä alue. Helppo tapa asua, varsinkin jos on välillä muuallakin. Mitä ns juoksevia kuluja on asumisessa, kiinteistövero yhtiövastike tms?

Meillä on sähkölasku 49 ekeä kahden kuukauden välein,vesi 30 ekeä 3 kuukauden välein.Yhtiövastike on aluksi korkea,noin vähän vajaa 70euroa/kuukausi.Eli yhteensä noin satasen paikkeilla kuukaudessa.Yhtiövastike kuulemma putoaa ensimmäisen vuoden jälkeen,joten katsotaan...

• Mikä firma tämä TM on? Olisiko web-linkkiä tai muuta kiinnekohtaa?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta

Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html
      Maailman menoa
      607
      1551
    2. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      44
      847
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      476
      721
    4. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      11
      662
    5. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      43
      616
    6. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      40
      590
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      29
      538
    8. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      510
    9. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      29
      488
    10. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      157
      473
    Aihe