Sarastus

auton kuski

mikäs ihmeen jengi sinne on pesiytynyt kun yötä päivää on jotain epämääräistä sakkia pihassa kun menee pika tietä pitkin ohitte?

65

2814

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hei kuule

älä mene.

• töppöset vinkuu

onko jotain huume jenkiä?

• Huimeet&Rötös

semmossi herroi ja pari "rouvaakin" on joukkiossa.
        Kaikkii ei kyl ihan ekavilkasulla kyl tunnista rouvaks mut sillai sanoivat.
        Etniinku ois.

• 1+1=2

MISSÄ? Ois kiva tutustuu??

• hyvä et rappioaines

siivoo ittensä muualle,vois olla hiukka sivummalla ettei kukkaan luulis et se on Nakkilan käyntikortti tulijoille tai viimeinen tervehdys lähtijöille.

• uhupp

Onks nä ny sit niit helveti perkeleit?

• paljokuuluusulle

tuu kattoo HOMO

• suotta

toivot et mihinkään HOMO luolaan tulisin
        hoomoilkaa keskenänne

• lastensuojelu1

Mitähän se lapsi tekee siellä leikkimässä pihamaalla?

• drinkanddie
        lastensuojelu1 kirjoitti:

Sen verran kuullu, et ei kyl lapsen paikka ol siel viikoloppun.

• tarviiks sitä
        lastensuojelu1 kirjoitti:

mitähän lapsi tekee leikkimässä pihamaalla?
        Mietis.
        Mitä vittua se henkisesti jälkeenjäänyt vetää sitä kumista lelua pitkin katuja ku vähä hämärtää??
        Miks ihmiset käy kuseksiin toisten pihoille?
        Tallentavasta järjestelmästä ollaan saatu niin monet naurut.
        Julkisesti niitä voi käydä ihailemassa ihan kuka vain....ja materiaalia ON
        Bongaa tubesta itsesi...saat sinäkin nauraa

• xxuu

Mitä se nakkilan baari hyysää eräät kun käy valehtelemas siellä ex naisestaan ja oma elämä on ihan pimeet ämmä käy hakees kaljaa kauppast kun isäntä käy tois..se nainen myy itseään sen aikaa exälleen ja on niinn kipee niin kipee.

• bnvjdoldjugj

kai siellä joku huume jenkgi majailee.

• Who cares

Jos noin helvetisti kiinnostaa ketä siellä majailee ni käy kysymässä

• keiton syöjä

Ei taida normaali ihminen sinne uskaltaa. tuskin pääsee terveenä pois, edes hengissä?

• 1+1=2
        keiton syöjä kirjoitti:

Ei taida normaali ihminen sinne uskaltaa. tuskin pääsee terveenä pois, edes hengissä?

eipä sinne taida olla "normaalilla" ihmisellä mitään asiaa.
        Mutta jos epätietoisuus ja uteliaisuus vie vallan niin suosittelisin, että käy ITSE tarkistamassa tilanteen, josko sitten pienen ihmisen sielu saisi rauhan.

• loppuis

Niinpä, siellä vois joku kyllä ihan virkansa puolesta pyörrähtää viikonloppuisin, ties mitä löytyis.

• nuorisokasvattaja

poikkeilee "virkansa" puolesta kaikis jengiluukuissa,jolleisatu oleen höpsöläs

• jepujee3
        nuorisokasvattaja kirjoitti:

poikkeilee "virkansa" puolesta kaikis jengiluukuissa,jolleisatu oleen höpsöläs

Just joo, ehkä kuitennii piräis löytyy pikkasen arvovaltasempaa poikkeilijaa kuin nuo meediassa komeilleet "vuoden äiree" tittelin omaavat. :D

• D’Artagnan

mitäs kuvittelisit löytyvän??
        Ehkä joukon epämääräistä sakkia joka nauttii niin saatanasti kun ihmisillä riittää puhuttavaa ja huhuttavaa.
        Ois ihan suotavaa näille "paremmille" ihmisille, että löytäisivät oman elämän ja koittas selviytyä siittä ensin.
        Mutta niin kauan kun se on TEILTÄ hukassa, pidämme huolen, ettei aikanne tule käymään pitkäks ja puheenaiheita riittä

• kaikki tuhatmulkku

bambiini kiertopalkinnot näytti pällistelevän taas nii onnessaan

• täältä näin

Pitäkää ihmiset huoli omista asioistanne. Me ei puututa niihin ja te ette puutu meidän asioihin. Kyllähän tämä ''sarastus on huumeluola..'' ym. juttu jo arvattiin et sellanen alkaa... mut krijotelkaa lisää vaan ne ketkä luulee tietävänsä..

• Huomenta. Minä olen ihmetellyt näitä kirjoituksia täällä. Olen itsekin ajellut siitä ohitse enkä ole mitään erikoista touhua huomannut. Viime lauantaina kun vein lapsiani tapaamisesta takaisin Harjavaltaan, näin itsekin pienen tytön pyöräilevän pihamaalla ja ilmeisesti isä istui rappusilla valvomassa tytärtään- ja muitakin pihamaalla oli mutta ei siinä mielestäni ollut mitään ihmeellistä.. Uteliaisuuttani nyt kysyn, onko paikassa tarkoitus alkaa myymään jotain, eli tuleeko baari, ruokapaikka, aioin lauantaina Harjavallasta palatessani tulla kysymäänkin mutta en sitten viitsinyt.

• D’Artagnan
        MagnusVonLagerbom kirjoitti:

Huomenta. Minä olen ihmetellyt näitä kirjoituksia täällä. Olen itsekin ajellut siitä ohitse enkä ole mitään erikoista touhua huomannut. Viime lauantaina kun vein lapsiani tapaamisesta takaisin Harjavaltaan, näin itsekin pienen tytön pyöräilevän pihamaalla ja ilmeisesti isä istui rappusilla valvomassa tytärtään- ja muitakin pihamaalla oli mutta ei siinä mielestäni ollut mitään ihmeellistä.. Uteliaisuuttani nyt kysyn, onko paikassa tarkoitus alkaa myymään jotain, eli tuleeko baari, ruokapaikka, aioin lauantaina Harjavallasta palatessani tulla kysymäänkin mutta en sitten viitsinyt.

Paikka on yksityisaluetta.
        Ja hommattu ihan omaksi iloksi ja muiden närästykseksi.
        On sääli, että tavallinen rahvas näkee niinkin paljon vaivaa asioistamme.

• Von rupusakki
        D’Artagnan kirjoitti:

Paikka on yksityisaluetta.
        Ja hommattu ihan omaksi iloksi ja muiden närästykseksi.
        On sääli, että tavallinen rahvas näkee niinkin paljon vaivaa asioistamme.

Mikä siinä niin säälittää?

• jaakko puntti

Se on hyvä että on majoittuneet mettän keskelle. hyvä ettei ole tollanen rähinä remmi asutuksen lähellä muitten riesana.

• Korkeempi aita

ja mielellään säköaita ympärille..kiitos

• ei kannata kiukutell

Tehdäänkös nyt niin, et seuraavat bileet on immeisten takapihoilla
      meistä on moneksi ja useampaankin pihaan
      -katsellaas ja kuunnellaas-
      Ja puin asiaa vaan omalta kohdalta
      suosittelisin olemaan hereillä tai sit ei kannattas mennä nukkuun ollenkkaan

• lapsellista...

Anteeksi nyt vaan, mutta onko nämä bilettäjät jotain teini-ikäisiä?
        Ihan vaan ajattelin.....

• kissakuja

Oikeen hyvä pojat, hyvin on meteli kuulunut Nakkilan yössä.
        Harmi vaan, että toiset meistä joutuu tekemään töitä myös lauantaisin.
        Se on semmosta kun osa elää muiden kustannuksella, niin ne, jotka haluaa elättää itsensä saa painaa selkäranka verillä muidenkin edestä vuorotöissä.
        Toivottavasti poltatte kännipäissänne sen mökkinne, että päästään teistä.

• Lannetta

VÄÄNTÄÄ RAUTALANGASTA
      -voitkos nyt alkaa keskittyyn omaan elämään, sekään niin helppoa näytä olevan

• kimmokimmohei

rauhotu

• loisjengi

Annetaan ny elämässään epäonnistuneiden sossuelättien turruttaa pettymyksensä jossain rauhassa. Saadaan me verorahoja keräävät nukkua yömme rauhassa kun ovat pois nurkista.

• Lois-ihminen

Elämässään epäonnistuneet? Voitko määritellä kaikille meille tietämättömille sossueläteille, että mitä kaikkea vaaditaan onnistuneeseen elämään? Onko se sitä , että kerätään verorahoja, vai sitä, että nukutaan yö rauhassa? Verbaalisesti lahjatonta " -Sä oot h*mo"-kirjoittelua.
        Karavaani kun kulkee, niin ne KOIRAT näköjään oikeasti haukkuvat, muuta kun eivät osaa. Odotan mielenkiinnolla vastinettasi, haluaisin onnistuneen elämän :)

• jepejepeu

eikös siellä oo Nakkilan kunnan infotaulu pihassa?? kyllä sinne täytyy ihmisten päästä vaikka kuinka olis yksityis aluetta.

• jouka2

Iha kunno väkeä ne o. Eilenki yks kanto kukkaruukkui ja loistelamppui sisäl. Pakko olla perheellisii.

• Aarno Kasvi

HAHHHAHAHHAHAHAHAHA, silläkö mitataan kuka on kunnollinen?
        Mitäs luulet, mitä niissä ruukkuloissa kasvatetaan ja mitä niillä lampuilla valaistaan?

• Erkka Vihannes
        Aarno Kasvi kirjoitti:

Mitäs luulet, mitä niissä ruukkuloissa kasvatetaan ja mitä niillä lampuilla valaistaan?

etteivät vaan kuiteski hassista ois kasvamassa taikkasten muita huimeita.Soitto laitokselle ylleensä saa vauhtia ronttosiin niillekkin.

• Kaikkitietävä jaja
        Erkka Vihannes kirjoitti:

etteivät vaan kuiteski hassista ois kasvamassa taikkasten muita huimeita.Soitto laitokselle ylleensä saa vauhtia ronttosiin niillekkin.

ja muutenkin rehti Laakeripommi vois kerrankin tehdä jotain oikeeta ja ottaa selville onko tässä ketjussa ilmaistu SARASTUKSEN tontti kaavamuutoksessa hyväksytty laissa tarkoitetuksi YKSITYISALUEEKSI jonne meneminen ja läpi tai kauttakulku aiheuttaa ketjussa manittuja seuraamuksia.

• Tarttis lähtee Lohja
        Kaikkitietävä jaja kirjoitti:

ja muutenkin rehti Laakeripommi vois kerrankin tehdä jotain oikeeta ja ottaa selville onko tässä ketjussa ilmaistu SARASTUKSEN tontti kaavamuutoksessa hyväksytty laissa tarkoitetuksi YKSITYISALUEEKSI jonne meneminen ja läpi tai kauttakulku aiheuttaa ketjussa manittuja seuraamuksia.

lle Helsinkiin ja menomatkalla Kokemäen kautta..voiks ajaa sarastuksen yksityisalueen ohi Pori Helsinki tietä vai tarteeks mennä Rauman vai Tampereen kautta ettei puliköörin rauha häiriinny tai pysättävät vaatimaan tullia tai mättävät muotoonmuutenvaan.

Nimim:Epätietoinen ja hätääntynyt kansalainen.Kunnantalokin on kii näin viikonloppuna joten mistä ajantasaista tietoa olis saatavilla?

• Lois-ihminen
        Aarno Kasvi kirjoitti:

Olen joskus kuullut että ruukuissa kasvatetaan kukkia. Ja toinen mullistava juttu on että jos pimeässä ei näe mitään, niin olen kuullut että valo auttaa siihen hätään :P

• närästyksen ylläpito
        Aarno Kasvi kirjoitti:

No kun asiasta jotain tunnut tietävän niin mitäs jos tunkkaisit sen oman lehmän ojasta
        -tunkin saat pitää

jos ymmärsit mitä tarkoitin

• kersantti kaaos

periaatteesta vaan vituttaa tollanen ku ihmiset laittaa jotain mustanaamio kerhoja ja muita sala seuroja pystyyn julkisille paikoille.

• saunan taa vaan

Niin no, se on sellasten henkisesti jälkeenjääneiden touhuja. Osa ihmisistä jää ns.kerhoasteelle ja osa kasvaa aikuisiksi. Kerhoasteella olevien leikit vaan muuttuu, mutta muuten touhu on kuin taaperokerhossa ikään.
        Sehän on loistava osoitus siitä kuinka hyvin meillä suomessa asiat on, käsitykseni mukaan siellä on pääsääntöisesti porukka työttömiä työikäisiä ja kykyisiä, eikä ne siellä varmaan ilmatteeksi majaile.
        Miettikäähän millaisia tukia näille maksetaan, joilla tuilla tätäkin harrastustoimintaa pyöritetään.
        Turha ihmetellä miksi verot on suomessa helvetin korkeet ja työssäkäyvän tunnollisen ja kunnollisen kansalaisen pussiin jää vaan murto-osa selkänahka verillä tienatuista ansioista.
        Tätä vasten sarastuksen pojat ja tytöt sais pitää turpansa kiinni, kun elävät toisten armoilla ja kustannuksella kuin heisimadot isäntänsä vatsassa, mutta ääntä lähtee kuin hyeenalaumasta. Mulle, mulle mulle vaan kaikki ja heti ja ilmatteeks, eikä saa herättää ennen iltapäivää kun mää haluun nukkuu. Helvata sentään.

• elämä toisaalla
        saunan taa vaan kirjoitti:

Niin no, se on sellasten henkisesti jälkeenjääneiden touhuja. Osa ihmisistä jää ns.kerhoasteelle ja osa kasvaa aikuisiksi. Kerhoasteella olevien leikit vaan muuttuu, mutta muuten touhu on kuin taaperokerhossa ikään.
        Sehän on loistava osoitus siitä kuinka hyvin meillä suomessa asiat on, käsitykseni mukaan siellä on pääsääntöisesti porukka työttömiä työikäisiä ja kykyisiä, eikä ne siellä varmaan ilmatteeksi majaile.
        Miettikäähän millaisia tukia näille maksetaan, joilla tuilla tätäkin harrastustoimintaa pyöritetään.
        Turha ihmetellä miksi verot on suomessa helvetin korkeet ja työssäkäyvän tunnollisen ja kunnollisen kansalaisen pussiin jää vaan murto-osa selkänahka verillä tienatuista ansioista.
        Tätä vasten sarastuksen pojat ja tytöt sais pitää turpansa kiinni, kun elävät toisten armoilla ja kustannuksella kuin heisimadot isäntänsä vatsassa, mutta ääntä lähtee kuin hyeenalaumasta. Mulle, mulle mulle vaan kaikki ja heti ja ilmatteeks, eikä saa herättää ennen iltapäivää kun mää haluun nukkuu. Helvata sentään.

Kukas vittu siä on käyny äänestämässä ja ketä??
        Te vitun satakuntalaiset ootte niin saatanan sisäsiittoista ja sisään lämpeevää kansaa jotta!!
        Perusoikeudet on käsittääkseni kaikille samat? Vai olenko taas jossain uutispimennossa ?
        Ilmoitelkaas vaikka täällä jos köyhältä riistetään ilonpito,
        -vaikka sitten tavallisen rahvaan kustannuksella.

• ihan kunnon porukkaa

Töissä käyvä porukka ei paljon tukiaisi nostele. Tehän täällä olette lapsellisia ja jälkeen jääneitä onko ne pojat tehny jotain pahaa. Ja eikö lapset saa leikkiä enää ulkona ?? Vai onko nakkilassa säänöt että lapset on pidettävä sisätiloissa. :-D kaikenmaailman pikkusielusia kukkahattu tädit ja sedät taas liikenteessä. ja ei se vissiin kuulu tietääkseni kenellekään mitä kukin kotonaan tekee. Itse kävin viimekesänä kylässä tuolla vaimoni kanssa eikä sielä silloin mitään laitonta ollu itse olen yrittäjä ja vaimoni on keittiö työntekijä eikä me ainakaan olla mitään sossun elättejä ja siinä mitä poikia siellä asuu niin ihan hyviä työmiehiä eikä mitään sossun pummeja. Nyt jokainen voi mennä peilin eteen ja miettiä että osaanko käyttäytyä sosiaalisessa mediassa. T. Juha mäkelä suodenniemi ja jos jollain on mulle jotain asiaa niin voi tulla sanomaan sen ihann kasvotusten.

• Kunhan totesin
        ihan kunnon porukkaa kirjoitti:

Töissä käyvä porukka ei paljon tukiaisi nostele. Tehän täällä olette lapsellisia ja jälkeen jääneitä onko ne pojat tehny jotain pahaa. Ja eikö lapset saa leikkiä enää ulkona ?? Vai onko nakkilassa säänöt että lapset on pidettävä sisätiloissa. :-D kaikenmaailman pikkusielusia kukkahattu tädit ja sedät taas liikenteessä. ja ei se vissiin kuulu tietääkseni kenellekään mitä kukin kotonaan tekee. Itse kävin viimekesänä kylässä tuolla vaimoni kanssa eikä sielä silloin mitään laitonta ollu itse olen yrittäjä ja vaimoni on keittiö työntekijä eikä me ainakaan olla mitään sossun elättejä ja siinä mitä poikia siellä asuu niin ihan hyviä työmiehiä eikä mitään sossun pummeja. Nyt jokainen voi mennä peilin eteen ja miettiä että osaanko käyttäytyä sosiaalisessa mediassa. T. Juha mäkelä suodenniemi ja jos jollain on mulle jotain asiaa niin voi tulla sanomaan sen ihann kasvotusten.

Suodenniemellä asustelet. No ei ihme, ettet tiedä, että paikasta aiheutuvat lieveilmiöt ulottuvat kilometrien päähän, varsinkin viikonloppuisin, jos kerran oot poikennut ei se mitään todista. Me paikkakuntalaiset saamme kärsiä erinäisistä melusaasteista ym. kokoajan.
        Ja se että me nakkilalaiset kirjoitamme sosiaalisessa mediassa asiasta, johtuu vain ja ainostaan siitä, että kukaan ei halua kasvotusten näitä asioita sanoa, olemmehan niin eri maailmoista tämän porukan kanssa.
        Jos kaikki olisikin kunnossa, ei kellään olisi moitteen sijaa, eikö niin.
        Ja mitä tulee saivarteluusi lapsiasiasta, niin jos siellä vielä joku lapsi on siinä porukassa ja sillä paikalla, missä rakennus sijaitsee, niin ei se varmaankaan lapsen paikka ole. Kuka sitä lasta vahtii kun kaikki ovat juovuksissa ja vierestä viilettää jatkuva liikenne ja alkaa 100 nopeusrajoitus juuri portilla.. Vai on se oikein asuintalo? Millaiseksihan paikka mahtaa olla kaavoitettu?

• yllikä

Työssäkäyviä ovat.. joten meneppä muualle huutelemaan verorahojes perään

• Los Loco.

Tässähän alkaa jo kunnianloukkauksen merkit täyttymään.
      Vittu moro, mitä jengiä. :D Koita serkkupoeka jaksaa..

• Los pacos

Ainoastaan kunniallisten kunniaa voi loukata.

• ei hyvää päivää sentäs:)
        Los pacos kirjoitti:

Ainoastaan kunniallisten kunniaa voi loukata.

Juu kunnianloukselta tuo minustakin alkaa vaikuttaa ja jos joku alkaa ulkopuolisena tontilla riehua on se kotirauhan rikkomisesta. Ja siittä lapsesta niin olitko sä sielä sillon paikalla vai mistä tiedät että kaikki olivat kännissä?? Ja joo asun suodeniemellä en kuule tänne ku naapurin viikonloppuiset kännäilyt tosta 800metrin päästä ja eise mölinä mua haittaa ku se ei edes kuulu sisälle asti. Vai voitko väittää että kun siinä on mitä sanoit 100km/h tunti nopeus ja metsää välissä että jos oikein tarkkaan kuuntelet pihallas että kumpi ääni teille paremmin kantaa raskas liikenne vaiko joku muu?? Tai sitten sulla on selannen super kuulokoje kun luet kuulokojeen käyttö ohjeen huomaat että sitä vahvistin osaa pystyy hiljentämään. Ja jos kuuluu mökkiin sisälle asti kannattaa harkita jotain timpuria mä tunnen pari ihan hyvää voit laittaa osoittees niin he tulevat kyllä tekemään ilmaisen kunto tarkastuksen ?

• Hyvä yöt vaa
        ei hyvää päivää sentäs:) kirjoitti:

Juu kunnianloukselta tuo minustakin alkaa vaikuttaa ja jos joku alkaa ulkopuolisena tontilla riehua on se kotirauhan rikkomisesta. Ja siittä lapsesta niin olitko sä sielä sillon paikalla vai mistä tiedät että kaikki olivat kännissä?? Ja joo asun suodeniemellä en kuule tänne ku naapurin viikonloppuiset kännäilyt tosta 800metrin päästä ja eise mölinä mua haittaa ku se ei edes kuulu sisälle asti. Vai voitko väittää että kun siinä on mitä sanoit 100km/h tunti nopeus ja metsää välissä että jos oikein tarkkaan kuuntelet pihallas että kumpi ääni teille paremmin kantaa raskas liikenne vaiko joku muu?? Tai sitten sulla on selannen super kuulokoje kun luet kuulokojeen käyttö ohjeen huomaat että sitä vahvistin osaa pystyy hiljentämään. Ja jos kuuluu mökkiin sisälle asti kannattaa harkita jotain timpuria mä tunnen pari ihan hyvää voit laittaa osoittees niin he tulevat kyllä tekemään ilmaisen kunto tarkastuksen ?

Lukkeeko siel katol joku nimi, vai mist täs pitäs tietää kenest o kyse?
        Jos joku tai jotku o sitämielt, et meteli o kaamee ja häirittee, ei se kait kenenkää kunniaa loukkaa, voi juma mitä puhet.

• sivusta seurannut

Mitäpä te maalaistollot itkette kuka tai mikä porukka sarastuksessa majailee hankkikaa ittellenne oikea elämä ja hoitakaa omia asioitanne niissä lienee teille ihan tarpeeksi

• hyvää huomenta suomi

Hei sivusta seurannu lähinnä tuota mieltä minäkin olen terveisin iso, suodenniemeläinen!!

• sivusta seuraava
        hyvää huomenta suomi kirjoitti:

Hei sivusta seurannu lähinnä tuota mieltä minäkin olen terveisin iso, suodenniemeläinen!!

Siihen on valitettavasti tyytyminen. Noille kun ei kukaan mitään mahda.

• Lumene

Lume hoitaa tietäenkin.

• Uudet tuulet hönkivä

pian närästykses,tulee pandiittikuppila siihen eikä juntsunpuodin paikalle,vanhoja romuja paiskitaa jo ikkunoista majelle
      Veijo esso laittaa luukut kiinni lähiaikoina ja muuttuu kylmäasemaks tai ABCks ja kaikki vanhat kurpat saa painuu sinne mistä on tulleetki

• jopatijoo

Minkä merkin alla nämä babiitit on? Siirtyykö harjavallan kerhohuone tähän?
        Joko veijo esso tuli tiensä päähän? Kuka imi tyhjäks?

• mittää omista

Mihin koloon tää epämääränen jengi nyt sitten katos kun paikka meni alta?
      Ei paljo uhoo enää täällä saiteilla yksityisalueistaan.

• reissumiäs.

Saaks sielt ruokaa ja juomaa?

• D’Artagnan

...epämääräinen jengi...osa on lämpimässä vähän kauempana ja osa ihan liki,avaappa silmäs.
        Mutta kun kerran niin kauheesti kaipaatte ni eipä aikaakaan...
        kuten jo varmaan huomaat
        Itse hieman etäisyyttä hakeneena lupaan palailla kunhan räystäät siellä taas tippuu

• Kommissaario Kukka
        D’Artagnan kirjoitti:

...epämääräinen jengi...osa on lämpimässä vähän kauempana ja osa ihan liki,avaappa silmäs.
        Mutta kun kerran niin kauheesti kaipaatte ni eipä aikaakaan...
        kuten jo varmaan huomaat
        Itse hieman etäisyyttä hakeneena lupaan palailla kunhan räystäät siellä taas tippuu

Ei tääl nii huonokuntosii taloi ookkaa, et räystäät tippuis, pysy kuule ihan vaan siellä "lämpimässä" missä ny ookki, tod.näk. oot siellä kumminki pian taas uuestaan ja sano niille kahelle muulle "muskettisoturille" samat sanat.

• tuol järjenjuoksull

hyvät heiluu ennenku huomaatkaan,
      kokemusta sulla onkin jo ennestään.
      pahoittelemme tulevaa tapahtumaa jo ennakkoon.

• ABCTULEE

Nakkilaan tulee ABC - ainakin joskus

• aapeeseee

Jaa mihe?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi vuotta

Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek
      Ikävä
      20
      6136
    2. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      24
      3586
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      167
      2833
    4. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      29
      2750
    5. Onko hän elämäsi rakkaus?

Itse olen sitä mieltä että kyllä se näin taitaa nyt olla
      Ikävä
      82