tulin uskoon!

Entinen juoppo

Vapahtajamme, Jeesus Kristus antoi minulle syntini anteeksi ja pelasti minut tästä Jumalattomasta elämästä.

30

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mikäpäse siinä

      sitä se liika wiinan kittaaminen tekee, mutta nyrjähtää ne ruisleipäläisetkin, niikun minun velimies oli valkaolakana hupussa kellautettu heluuntaikirkon kastealtaaseen ja psmitaluijat päälle, sen jälkeen ei syntiselleveljelle alias minä, ole sanan sanaa joutanut sanomaan kun helluntai usko vie ajan ja rahan, ilman asuu omistamassani asunnossa, neo niitä korkeimpia asioita joita en ymmärrä, niinoo jos oot oloosi onnellinen niin tsemppiä!, soppiitänne me kaikki

    • Entiselle juopolle nostan hattua !

    • ei...ei...ei..

      Otan osaa, ois kannattanu pysyä juoppona. Eikä hurahtaa noihin höpö höpö juttuihin.

      • L'etranger

        Näinpä, hurahus viepi niuvanniemeen..


      • lääkärin serkku
        L'etranger kirjoitti:

        Näinpä, hurahus viepi niuvanniemeen..

        Sinä sinne Niuvanniemeen joutasit. Mokomakin mainarin kasvattama epatto. Mainareilla on vino dna ja muitakin rakkuloita perimäössä. Lapsensa sitte ovat mitä ovat. YÖK.


      • S-aatana
        lääkärin serkku kirjoitti:

        Sinä sinne Niuvanniemeen joutasit. Mokomakin mainarin kasvattama epatto. Mainareilla on vino dna ja muitakin rakkuloita perimäössä. Lapsensa sitte ovat mitä ovat. YÖK.

        Kalma kouri jo juoppoa hourivaa, Piru pannuunssa viritti valkeaa, se on menoa nyt.


    • elä valehtele?

      Siellähän tuota aamuilla istuit muitten juoppojen kanssa torin penkeillä!!!!!

    • tuota...

      otan osaa..

    • 5+10=15

      Minä taas ryyppään sillon kun on sellanen fiilis. Nyt on ollu kuiva kausi usiampi viikko. Eikä tunnu missään , paitsi alakaa pikkuhilijaa vituttaan tää raittiina olo , no eipä silti sit kun alan taas ryyppään , niin sitten siitä tosisssaan nauttii ja tää on tosi !

    • Ole vahva!

      Ihanaa, että jeesus on sinutkin pelastanut. Rukoilen puolestasi, että pysyt raittiuden polulla etkä anna viinan pirulle enää pikkusormeasi!

    • S-odoma

      Kuinka se on alkanut näkymään sinun suhtautumisessasi niihin lähimmäisiin jotka vielä vaeltavat Jerikon tiellä?

      • 15+10=25

        Minä taas en oo okein ujuttautunut niihin ryyppy porukoihin , mutta moikkaan sillon"tällön hyvänpäivän tuttuja , etteivät ihan ylypistyneeksi luule. Tääku on pieni kylä.


      • luonollinen poistuma
        15+10=25 kirjoitti:

        Minä taas en oo okein ujuttautunut niihin ryyppy porukoihin , mutta moikkaan sillon"tällön hyvänpäivän tuttuja , etteivät ihan ylypistyneeksi luule. Tääku on pieni kylä.

        no juoppoja kyllä piisaa liiaksi asti,osa kyllä kuolee enneaikojaan.


      • tai sylkee pulloon.
        luonollinen poistuma kirjoitti:

        no juoppoja kyllä piisaa liiaksi asti,osa kyllä kuolee enneaikojaan.

        alkoholin väärinkäyttäjäksi luetellaan sellainen ihminen joka kaataa sen maahan.


    • Ei juoppo

      Minäkin tulin uskoon ja kauan sitten ja siihen oli lähipiiri vaikuttamassa, nykyisin uskon vain itseeni.
      Siinä ei ole tullut vahinkoa jos on viinapirusta päässyt irti!

    • jenkamaisteri.

      Syksyku saa niin sit tää jätkä korkin hukkaa muutamaks päiväks. Ja elämä taas hymyilee :) ja tekopyhät paskanjauhajat saa haistaa pitkän vitun !

    • Raamatuntutkija

      Jeesus se vasta ihmemies oli,kun muutti veden viiniksi.Liekkö ollu seuraavana päivänä paha morkkis sit,kun tuollailla läträilee?Sitä ei pyhä kirja sano.

    • viäärin.

      syksy saa minä en.

    • kääntöpuli

      tseoo tuouskonto, usko ja uskolahkolaisuus hyvä asia, siinä säästyy paljon erikoissairaanhoidon rahaa kun he hoitavat itseään tosin pientä kolehtia vastaan, jos em sosiaalitoimintaa ei olisi oisi kunnan kontolla uskovaisten hoito jase maksaais, kovimmat vero %maksajat on tosin juoppot ja tupakoitsijat

    • jeeveelii

      Jeeeeeeeeeeeeee mä oon nyt tosi humalassa ja olen uskossaa...

    • samuraiiii....

      Vaatii olla rohkea olla selvinpäin.Se on todellista rohkeutta.Raukkamaista turvautua alkoholiin ja olla sen vaikutuksen alaisena rohkea.

    • varma lopputili.

      No ei kait töissä kukaan ole kännissä,ei ainakaan pitkään,jokaisessa työpaikassa on nollatoleranssi.

      • jamyös

        eikä huumattuna


    • thinktwice77

      Hieno juttu, että taivastiellä nyt! Onnea! Ja voimia elämän mittaiseen taisteluun, että pysyy raittiina.

    • uskossa..

      Olen uskossa ja silti juon alkoholia,jopa nytkin olen humalassa.Ja jumala rakastaa minua vaikka juon.

    • ei haittaa.

      ottaahan ne uskovaisetkin "hörppyjä"

    • 50v "eläkkeelle"

      Alkoholistit kuolee yleensä 50-60 vuotiaina.

      • Välillisesti

        --ja jotkut kuolee vain vähän yli parinkympin ikäsenä, tunnen sellasia lapsuudesta, jotka kuoli juovuspäissää johonkin onnettomuuteen.


    • juoppo-..

      Ja taas tuli otettua kaljaa,kun viikonloppu alkoi. Ei täsätä tästä tule mitään..kun piti jo arkenakin ottaa.Kyl vain herra voi mut tästä pelastaa.Se on jo verissä tuo juominen että pakko juoda.vielä pitäs selvittä toi laskutehtävä että en oo mikään roskaropotti.

      • ins allah

        Varokee heluntailaiset!nyt tuloo jihadia tiältä iisalamesta ja ne pakottaa teijät islaminuskoon tulella ja verellä!allahu akhbar,ins allah.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      135
      1868
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      91
      1585
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      83
      1288
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      93
      1278
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      125
      1058
    6. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      889
    7. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      863
    8. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      106
      819
    9. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      8
      816
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      753
    Aihe