Eli kuinka saan muistitikulle tallennetut ohjelmat näkymään niin, että ne voi katsoa koneella? Tai vaikkapa laittaa Youtubeen yms.
Nuo tiedostot ovat muistitikulla .ts muodossa ja ei siis näy sellaisenaan.
Olen kokeillut nyt TSConvertteria ja paria muuta vastaavaa, mutta ne ei suostu muuntamaan niitä vaan tulee File Error yms....
Tietääkö kukaan mikä on vikana?
.ts tiedosto videoksi?
8
2226
Vastaukset
- vlc1
VLC näyttää ne.
- .ts muoto
Saako ne muokattua pysyvästi näkymään tuolla VLC:llä?
- cfgyhuijoplåömnjuhu
Klikkaa tiedostoa oikealla napilla---->valitse avaa sivelluksessa---->jos ei näy vlc:tä listauksessa, hae se vlc.exe selaa -toiminnolla. Pitäisi .ts kuvakkeetkin vaihtua siinä samalla vlc: n logon näköisisksi.
- .ts muoto
Nuo videot ovat MPEG-2 TS - video tyyppisiä koko nimeltään. Ei suostu aukeamaan millään muotoa.. Monia eri systeemejä kokeillut jo. Pitäis saaha muutettua tuo johonkin videontoisto muotoo kuten avi, mp4 yms.. mitä näitä onkaan.
- .........
Ei aukea tuolla VLC playerilläkään.
- fghhgfdlo99it
ootko ton jo lukenu
http://www.afterdawn.com/guides/archive/how_to_play_ts_files.cfm - vlc1
Kyllä ne aukeaa VLC:llä. Sun tikkus on kuitenkin FAT32 ja tiedoston koko yli 4 Gt, niin ei onnistu.
- NTFS
Tuon FAT32 voi muuntaa NTFS muotoon
http://murobbs.plaza.fi/ongelmat/578136-muistitikun-tiedostojarjestelman-muuttaminen-fat32-ntfs-ratkaistu.html
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2147394
- 594742
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s434714- 753408
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161995Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗301840- 311809
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹441657- 361557
- 1431307