Kokemuksia IYOUWEBUY kaupasta?

Automies111

Löytyykö kokemuksia IYOUWEBUY verkkokaupasta http://iyouwebuy.fi/autoilu

Ensinnäkin kiinnostaa tietää onko tämä ihan luotettava sivu? Ja minkä laatuista tavaraa sieltä saa?

Itseäni kiinnostaa nämä Xenon valot iyouwebuy.fi/55w-xenon-hid-slim-ballast-paketti-autoon

Ja mahdollisesti vikakoodinlukija, mallista en vaan ole varma http://iyouwebuy.fi/autoilu/vikakoodinlukijat

43

2126

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lifemocker

      tilaat ulkomailta niin saat puolet halvemmalla eikä rahasi jää konkurssi suomi-firmaan

    • Välikäsikuitenkin

      Ensimmäisenä tuli mielikuva siitä että yritys välittää Dx:n tavaraa. Onhan se bisnesidea tuokin. En hintavertailua alkanut sen enempää tekemään mutta dealextremellä toimii asiakaspalvelu mainiosti, edellyttää toki lontoon murteen alkeiden hallintaa.

    • Automies11

      Tilasin sieltä (iyouwebuy.fi) tavaraa, xenon valot ja vikakoodinlukijan. Hong Kongista lähti tuotteet ja tuli noin viikon toimitusajalla mikä oli mun mielestä ihan ok. Laatu oli ihan jees. Toimii!

    • Ei tyytyväinen

      Kiinalaista huono tavaraa!!!

      • saukko69

        hoono soomi, taidat itse olla kiinalainen trolli


    • volvostaja

      samaa kiinalaista tavaraahan se on nykyään kaikissa kaupoissa, erohan on vaan siinä hinnassa. Ostin myös tuota iyouwebuy sivulta vikakoodinlukija, viikossa tuli seurantanumeron kera. ei tullut mitää lisämaksuja myöskään.

      Suomalainen lafka on, tai ainakin asiakaspalvelu oli kun kyselin miten saan lukija toimii. vastaus tuli nopeasti ja suomeksi

    • Pettynyt pippurimyll

      Sain tilaamani tuotteen kirjattuna kirjeenä. En ole tyytyväinen tuotteeseen, mutta kun yritin lähettää sähköpostia, heidän itse antamansa email -osoite ei ole ainakaan nyt toiminnassa!

    • Pasuri74

      Huijareita ovat. Annetaan ymmärtää että ilmainen toimitus, mutta tavara jäi tulliin. Kun kyselin perään niin ilmoittivat että ei ole heidän tehtävä hoitaa tullausta vaan se on minun tehtäväni. Tuli siihen tilauksen päälle siis vielä alv:t. Lisäksi kun avasin paketin, niin toinen tavaroista puuttui vaikka oli tilausvahvistuksessa.

      • Neiti80

        Tilasin ensin UV-uunin ja Geelikynsien tekotarvikkeet. Lähetys saapui minulle n. Vajaassa kuukaudessa. Yksi geelipurkki oli hieman vioittunut ja geelitullut ulos purkista. En kuitenkaan reklamoinut. Muutoin olin ok tyytyväinen ja seuraavan tilauksen kerkesin jo tehdä ennen kuin eka saapui ja tilasin kirjattuna kirjeenä luomiväripalettisarjan, siveltimineen ja tekoripsineen (8 kpl). Kaksi jälkimmäistä puuttui paketista. Laitoin heti meiliä heille etten saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Sieltä vastattiin minulle suomeksi että laittavat tulemaan postitse pian. Pariin päivään ei kuulunut postin seurantakoodia joten pyysin lähettämään sen minulle pian. Antoivat ensin väärän ja seuraavaksi tuli viesti että *saat huomenna seurantakoodin kun olemme käsitelleet asian*. Pari päivää meni eikä postin seurantakoodia tullut, joten perjantai iltana kirjoitin reklamaation. Odotan maanantaina että saan vastauksen heiltä. Nyt en kyllä uskalla enää tilata mitään heiltä. Ja laadusta- ei toki mitään luxusta mutta eihän noin halvoilla hinnoilla olekkaan odotettavissa laatua. Ts. Ns. halpatukkukamaa. Samaa myydään Suomessakin marketeissa ja halppis tukuissa.


      • Venyttelijä
        Neiti80 kirjoitti:

        Tilasin ensin UV-uunin ja Geelikynsien tekotarvikkeet. Lähetys saapui minulle n. Vajaassa kuukaudessa. Yksi geelipurkki oli hieman vioittunut ja geelitullut ulos purkista. En kuitenkaan reklamoinut. Muutoin olin ok tyytyväinen ja seuraavan tilauksen kerkesin jo tehdä ennen kuin eka saapui ja tilasin kirjattuna kirjeenä luomiväripalettisarjan, siveltimineen ja tekoripsineen (8 kpl). Kaksi jälkimmäistä puuttui paketista. Laitoin heti meiliä heille etten saanut kaikkia tilaamiani tuotteita. Sieltä vastattiin minulle suomeksi että laittavat tulemaan postitse pian. Pariin päivään ei kuulunut postin seurantakoodia joten pyysin lähettämään sen minulle pian. Antoivat ensin väärän ja seuraavaksi tuli viesti että *saat huomenna seurantakoodin kun olemme käsitelleet asian*. Pari päivää meni eikä postin seurantakoodia tullut, joten perjantai iltana kirjoitin reklamaation. Odotan maanantaina että saan vastauksen heiltä. Nyt en kyllä uskalla enää tilata mitään heiltä. Ja laadusta- ei toki mitään luxusta mutta eihän noin halvoilla hinnoilla olekkaan odotettavissa laatua. Ts. Ns. halpatukkukamaa. Samaa myydään Suomessakin marketeissa ja halppis tukuissa.

        Tilasin kuukausi sitten pari joogapyyhettä. Ei tullut seurantakoodia sähköpostiin vaikka luvattiin. Tavaroita ei kuulu. Lähetin kysymyksen sähköpostilla. Mitään ei ole kuulunut.

        Taisinpa tulla kiinalaisten kusettamaksi.


      • thäh
        Venyttelijä kirjoitti:

        Tilasin kuukausi sitten pari joogapyyhettä. Ei tullut seurantakoodia sähköpostiin vaikka luvattiin. Tavaroita ei kuulu. Lähetin kysymyksen sähköpostilla. Mitään ei ole kuulunut.

        Taisinpa tulla kiinalaisten kusettamaksi.

        Minulla meni tilausvahvistus näköjään roskapostilaatikkoon.


    • maria---1

      Sama täällä, tilasin 12.2 pikatoimituksella, nyt 4.3. ei ole mitään tullut yhteydenotoista huolimatta ja vastaukseksi olen aina saanut "tilauksenne on unohtunut, lähetämme sen parin päivän sisällä". Tänään laitoin viestiä että haluan peruuttaa tilauksen, tuli klo 11.05 viesti että "sopii, antakaa tilinumeronne niin laitamme rahat takaisin." Klo 11.06 sähköpostiini tulee lähetysvahvistus ja seurantakoodi. Wtf oikeesti. Katsotaan saanko rahat takaisin.

    • Ei koskaa enää!

      Suoraan sanottuna ihan täyttä PA*KAA!!!
      Tilasin kaksi kuukautta sitten pikatoimituksella ja vielä turvatulla sellaisella, Geelikynsiä varten kaikkea mahdollista tavaraa! Ensinnäkin sain kaksi seurantatunnusta jotka tuli joskus puolentoista kuukauden päästä tilauksestani (laitoin sähköpostia asiasta), eihän siinä mitään ajattelin että ok paketti tulee kahdessa osassa!
      No eilen 12.3 tuli n. puolet tuotteista ja Geelikynsi setissä yksi UV-Geeli purkki oli vuotanut ja kynsiliima puuttui! Pistin viestiä asiasta ja lupasivat hyvittää.
      Olin hyvillä mielin vielä aamulla, mutta sitten kun tänään 13.3 saapui se toinen paketti, niin siellä ei ollut kuin yksi tuote!
      Että meni hermo! Kaikki kalleimmat ja suurimmat tilaamani tuotteet puuttui! mm. UV-lamppu, ynnä muuta vastaavaa! Oli muute viimeinen kerta kun tuolta perseenreijästä tilaan yhtään mitään, olkoon vaikka kuinka halpaa! Ei lohduta kun tuotteet ei saavu ajallaan/ollenkaan!
      KIITOS! ÄLKÄÄ VAAN TILATKO TUOLTA MITÄÄN! Epäkohteliasta ja huolimatonta toimintaa!!!

    • Vastauksentarvitseva

      Moi!

      Itse olisin ostamassa tuon geelikynsien jättisarja- paketin ( 79,90€ ). Onko kenelläkään kokemuksia, kannattaako? Jos ei kannata, niin onko ehdotuksia mistä saisi suht. edullisesti?

    • rontti88

      Itse ostan lähes kaiken autoihin liittyvän ebay:n kautta ja tähän asti en ole muuta kuin tyytyväinen useamman tuhannen euron tilaushistorialla. :)

      Kiinaosat kunhan jättää hyllyyn ainakin ja katsoo myyjien feedbackin. Hyvä on tuotteista myös kysellä missä valmistettua ja mistä aineesta.
      Sitten hankalampi jos lontoo ei taitu tai osaa tehdä paypal tiliä.

    • jalmarip4

      Tilasin auton vikakoodilukijan softan. Kamat tuli - yllätys tullin kautta. Hoidin tullin ja posti toimitti kamat jotka näyttivät ok. En ole päässyt kokeilemaan,kun softan kanssa tuli ongelmia.
      Kun olin yhteydessä,sain kysymyksiä..joita vielälkin selvitetään.
      Kun sitten olin yhteydessä Carsofta:n alkuperäiseen asiakaspalveluun.. ilmoittivat että IUWEBUY:n toimittama carsofta sisältää viruksia,se on 2002 betaversio ja LAITON!
      Erittäin loistavaa! Tilasin carsoftalta alkuperäisversion, he ilmoittivat , että se kiinalainen interface toimii kyllä heidän softassa.
      Kun kysyin iuwebuy:lta kaupan peruutusta ja tuoteen palautusta, sanottiin "että minun tulee maksaa postimaksu kiinaan.."
      Että nyt loppui sitten osaltani KIINALAIZSEN PASKAN OSTO.

    • Kollaasi

      Älkää missään tapauksessa tilatko mitään, kun sivulla ei mainita
      yhdenkään henkilön nimeä, eikä ainuttakaan toimivaa yhteys osoitetta
      on hulluutta tilata mitään.
      Ketään ei löydy muöskään Honkgongista eikä Ruotsista.

    • Pettynyt2014

      Joo, ei kannata tilata mitään täältä! Hidas asiakaspalvelu ja lähetys. Tilaus tehty aikoja sitten ja nyt paketti jumittaa tullissa jossain :/

    • Ei missään tapauksessa kannata ostaa iywb:stä. Tilasin vajaavuosi sitten pyörä lampun 1200 lumen. Ensimmäinen akku lopetti toiminnan kuukauden kuluttua. Ruotsista lähettivät uuden joka kesti toisen kuukauden, jolloin laturi hajosi. Sen jälkeen pyysivät omalla kustannuksella lähettämään koko paketin Hongkongiin. No en ole lähettänyt.
      Ja todellakaan mitään muita osoitteita, todellisia henkilöyhteyksiä ei ole saatavilla.

    • Suosi Suomalaista

      Lähes kaikki aasialaliset verkkokaupat myyvät kiinassa tehtyä romua. Kuten vanha viisaus sanoo: markalla saa markan tavaran.

      Jos käyttä Suomalaista kauppa, maksaa Suomen arvonlisäveron. Sillä saa kaksi asiaa enemmän kuin Kiinalaisilta:

      1. Kuluttajansuoja. Kotimainen kauppias hoitaa homman, jos jotain menee pieleen

      2. Laatu. Pienellä markkinalla toimiva kauppias ei osta romua myydäkseen sitä eteenpäin. Täällä ei siihen ole varaa.

      Kiinalaisilla on varaa olla välittämättä yhden suomalaisen, tai tuhannen, tai miljoonan europpalaisen reklamaatioista. Ne ottavat rahat pois, ja viis välittävät laadusta.

    • tarkkana

      Tuo .fi -pääte ei takaa, että kyse olisi suomalaisesta firmasta. Näin monet tuntuvat kuvittelevan.

      • jdjfufifjfj

        Mulla ei ole kun hyvää sanottavaa palvelusta ja palautuksesta. Suomi on keskustelu kieli ja vastaukset nopeita. Rahat oli tilillä ylihuomenna kun annoin tilinumeron. Tuotetta ei tarvinu mihkää lähetellä. Tosin olen tilaillut vaan halpaa tavaraa


    • huijattutaas

      Huijareita ovat, ei kannata tilata mitään. Tilasin vikakoodinlukijan, eipä ole näkynyt, eikä kuulunut .

    • Wezku

      Paska, täysi huijaus firma. ÄLÄ TILAA MITÄÄN TÄÄLTÄ.

    • Wezku

      Löytyy vain huonoja kokemuksia.

    • v...tuttaa

      Sain tuotteen, joka toimi vain hetken....suomiloppuiseen emailiin ja com loppuiseen emailiin saan laitettua viestin, mutta suomiloppuosesta tulee miljoona takaisin bongattua viestiä ja tuosta toisesta ei prkele kukaan vastaa mitään, että sais tuotteen palautettua

    • huijattuon

      Huijarifirma on. Tilasin EasyCap laitteen jokin aika sitten. Ei ole laitetta näkynyt.

    • Ketuttaa

      Tein tilauksen 27.12.2015 ja sain vahvistuksen meiliini. Sen jälkeen ei ole kuulunut mitään, 8.1.2016 laitoin meiliä, että missä tavarat viipyy ja ei ole ilmoitusta edes tullut, että olisi lähetetty. Tuli vastaus, että lähetetty on ja teille olisi huom! olisi pitänyt tulla seurantakoodi, no eipä tullut. Tänään 11.1 näytti, että paketti olisi Singaporessa odottamassa?! Menin tyhmänä maksamaan vielä etukäteen kynsitarvikkeet eli meinaan kyllä perua koko homman ja tilaan suomesta :/

    • Halpaanmennyt

      Älä tilaa. Olen yrittänyt palauttaa rikkinäistä tuotetta, ei löydy palautus osoitetta. Olen lähettänyt viestiä, että saisin osoitteen, mihin palautan tuotteen, aina tulee muutama lause mm. Oletko lukenut käyttöohjeen, haluatko uuden, jokaiseen vastaukseen menee päivä aikaa. En ole vieläkään saanut osoitetta. Maksa enemmän ja osta luotettavilta yritykseltä. On todellakin humpuuki yritys. Ole viisaampi kuin minä. itse en enää,sekaannu tälläisiin yrityksiin. Tyhmyydestä sain maksaa 108€, harmittaa !! Onneksi ei sentään ole tuhansissa euroissa!

    • jkio

      Tilaamani tuote oli viallinen. Rahoja ei palautettu vaikka palautin tuotteen. Sanottiin ettei tuote ole palautunut ja posti on luultavasti hukannut tuotteen. Ihan roska firma.

      • es-he

        Tilasin kuukausi sitten kwh-mittarin. Ei ole pakettia kuulunut vaikka maksoin
        tilatessa. En enää ikinä tilaa tästä firmasta.


    • hoikkapäinenmies

      IYOUWEBUY nimeä käyttää firma nimeltä Exigot Finland Oy Y-tunnus 2228253-9 Osoite Rauhalanpuisto 8 b 41-42 Toimitusjohta Kaarlo Henrik Segersven, muut vastuu henkilöt löytyy YTJ hakupalvelusta, Täysi kusettaja porukkaa 100€ tilaus jäi saamatta, otettu yhteyttä mutta ei mitään vastausta. Pitää onkia oikea osoite ja mennä onen taakse kyselemään.

    • gorsa

      Tilasin tuotteen ks. firmasta. Toimitus kesti 2 viikkoa sovittua kauemmin. Palautin tuotteen kun ei ollut sitä mitä odotin. Rahoja eivät lupauksista huolimatta koskaan palauttaneet. Täysi kusetus firma.

    • risumiesh

      Tilasin kyseisestä puljusta tavaraa noin 1,5kk sitten pikatoimituksella, eikä ole tuotteista mitään kuulunu. Oli myös outoa että kun maksoin tavarat, en saanut minkään laista tilausvahvistusta tai mitään muutakaan viestä. Otin yhteyttä asiakaspalveluun eikä sieltäkään vastata. Suosittelen välttämään kyseistä liikettä.

    • thsv

      Tilasin tavaraa reilu kuukausi sitten eikä tavara ole tullut. saamani seurantakoodin mukaan tavara on luovutettu tilaajalle. Kun sitten kyselin suomen postista ei kyseistä koodia löydy heidän järjestelmästään. Laitoin myyjälle viestiä että haluan rahani takaisin, mitään ei ole kuulunut. HUIJAREITA ovat.

    • Mulkero1

      Huijareita.maksoin. eikä ikinä tullut tilausvahvistusta.rahat meni.huijari firma!

    • JVYK

      Tilasin helmikuussa (3 kk sitten) tuotteen, jonka sitten ostin amazonilta puoleen hintaan.

      Maksu heti. Kun tilausvahvistusta eikä toimitusta kuulunut otin yhteyttä, mistä alkoi täysi farssi.
      Aluksi kerrottiin tavaran loppuneen, mutta toimituksen tulevan piakkoin. Kun kyselin uudestaan annettiin mahdollisuus saada maksu takaisin. Rahoja ei ole parissa kuukaudessa kuulunut, kaksi kertaa on kysytty pankkitiliäni, mutta jo laajan kirjeenvaihtomme yleisin viesti on automaattinen "Asiakaspalvelumme on nyt kiinni, palaamme ensi tilassa".

      Kyseessä on täysin ilmeinen huijaus, koska näin ala-arvoisesti ei mikään firma voi toimia.

      VÄLTTÄKÄÄ KUIN RUTTOA !

    • PIMI621

      tilasin viikko sitten puhuvan veren paine mittarin ja maksoin ei ole näkynyt huijari virma teen poliisi ilmoituksen petoksesta ÄLKÄÄ TILATKO MITÄÄN TÄSTÄ VIRMASTA!!

    • ruirai

      Tilaamani tuotteet eivät koskaan tulleet. Eikä maksamaani rahaa koskaan palautettu. Älkää ostako täältä!

    • Netistäpaljontilannut

      Tilasin tuoltatollasen lapsille krokotiilhammas lelun. Rahat kelpas kyllä tuotetta ei kuitenkaan koskaan tullu. Huijarifirma on. Ilmotuksen pistän eteenpäin.

    • huiputettu

      Tilasin lokakuussa krokotiilihammas lasten pelin ja maksoin sen heti. Vahvistuskoodia ei ole tullut eikä tuotetta. Olen lähettänyt s-postia useampaan kertaan ja aina saan automaatilla lähetetyn viestin että otamme yheyttä viimeistään 12 tunnin kuluessa. Paskat mitään muuta ei kuulu. Huijareita vaikka suomalainen tilinumero mihin maksoin. Pitää tehdä rikosilmitus.

    • Katjab

      Todellakin tuntuu olevan paska firma. 16.10 tilasin tuolta 70e edestä eikä edelleenkään ole tuotetta tullut. Enkä saanut minäkään minkäänlaista tilausvahvistusta mutta rahat kyllä on otettu kortilta. Olen laittanut useita sähköposteja kyselläkseni missä tavara viipyy ja kaupan perumista ehdottanut niin aina tulee automaattinen vastaus että ovat nyt suljettu ja vastaavat mahdollisimman pian kun aukeavat. 😔 sinne tais rahat ja tavara jäädä.

      Älä missään nimessä osta tuolta mitään!

    • Voihanp

      ÄLÄ TILAA.
      Tilasin hierontalaitteen, ei koskaan saapunut. Sähköpostiosoitteet contact tai [email protected]ät ole käytössä, eli et saa yhteyttä sähköpostitse. Yritys Suomen päässä (IYOUWEBUY nimeä käyttää firma nimeltä Exigot Finland Oy Y-tunnus 2228253-9 Osoite Rauhalanpuisto 8 b 41-42 Toimitusjohta Kaarlo Henrik Segersven) on lakannut toimimasta. Kuitenkin rahat kelpaavat.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      56
      5431
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3487
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1612
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      198
      1544
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      76
      1076
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      25
      1033
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      897
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      836
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      71
      799
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      798
    Aihe