kertokaa tytöt tilanteita jossa ollu ihan hirvittävä pissahätä

990

eli kertokaa tytöt tilanteita että on ollu ihan hirveä siis ihan kauhea pissahätä ja sit vihdoin pääsi pissalle mettää/puskaan helpottaan et mistä kyse kyseises tilanteessa? tuliko iha kunnon paineella ja pitikö kauan olla kyykyssä :D? siis tuliko kauan pissaa :D?

minkä ikäne kyseises tilanteessa olit kauanko siitä on ja olitko selvänä vai kännissä?

28

8101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dfaggfg

      Fetissi?

      • eepo...nen

        Joo oon samaa mieltä. Seon kauhee kusifetissi, varmaan se joiskin kursailematta tyttöjen kusta, jos vain saisi.


      • pissahätänentyttö

        Mitä toi fetissi tarkoittaa? Ymmärsinkö oikein?? Eli tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että pojat jotenkin kiihottuu kun tytöllä on kauhea pissahätä? Tai poika jolla on tämä fetissi. No minulla on kauhea pissahätä juuri nyt kun join paljon limsaa. Tulkaa fetissi pojat katsoon mun pidättelyä uuuh kun meinaa housuun tulla! Tulkaa äkkiä sillä mun on mentävä kohta vessan kun tuntuu et tulee housuun!!!


      • Anonyymi
        pissahätänentyttö kirjoitti:

        Mitä toi fetissi tarkoittaa? Ymmärsinkö oikein?? Eli tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että pojat jotenkin kiihottuu kun tytöllä on kauhea pissahätä? Tai poika jolla on tämä fetissi. No minulla on kauhea pissahätä juuri nyt kun join paljon limsaa. Tulkaa fetissi pojat katsoon mun pidättelyä uuuh kun meinaa housuun tulla! Tulkaa äkkiä sillä mun on mentävä kohta vessan kun tuntuu et tulee housuun!!!

        Minkä ikäne oot


      • Anonyymi
        pissahätänentyttö kirjoitti:

        Mitä toi fetissi tarkoittaa? Ymmärsinkö oikein?? Eli tässä tapauksessa se tarkoittaa sitä, että pojat jotenkin kiihottuu kun tytöllä on kauhea pissahätä? Tai poika jolla on tämä fetissi. No minulla on kauhea pissahätä juuri nyt kun join paljon limsaa. Tulkaa fetissi pojat katsoon mun pidättelyä uuuh kun meinaa housuun tulla! Tulkaa äkkiä sillä mun on mentävä kohta vessan kun tuntuu et tulee housuun!!!

        Jotakin kiksejä ne fetissit saa noista kusihommista, kun talläkin saitilla niista myötäänsä kysellään.


    • ihan justiinsa 14 vee :)

      avaimet kotona, vanhemmat töissä, veljellä vielä pari tuntii kouluu ja kännykästa akku loppu. Mahtava yhdistelmä just kun pitäis päästä sisälle vessaan. No sitten ku tuli ihan sietämätön hätä ni menin vaan läheisen kuusen alle puskaan ja varmasti näky tielle, mutta ei voinu mitään ku oli niiin kova hätä :D ja olin kyllä ihan selvin päin, eikä tarvinnu pinnistellä :D olin 12 vee :D

      • 990

        onko juttu edes oikeasti totta vai huijaatko? tuliko ees paineella kun pissasit :D?


      • ihan justiinsa 14 vee :)
        990 kirjoitti:

        onko juttu edes oikeasti totta vai huijaatko? tuliko ees paineella kun pissasit :D?

        juu on totta, tuli paineella :D ja muistaakseni aika pitkäänkin mutta tuosta en ole varma :D


      • 990
        ihan justiinsa 14 vee :) kirjoitti:

        juu on totta, tuli paineella :D ja muistaakseni aika pitkäänkin mutta tuosta en ole varma :D

        miten kuusen alla voi olla puska :D? tuliko se hätä sit sellaseks et pakko mennä käymää tai olisit kastellu housut :D?


      • ihan justiinsa 14 vee :)
        990 kirjoitti:

        miten kuusen alla voi olla puska :D? tuliko se hätä sit sellaseks et pakko mennä käymää tai olisit kastellu housut :D?

        siis ei siellä kuusen alla ollu puskaa mitta tuli vaan niin kova hätä (oli tosi lähellä etten kastellu meijän portaita(ulko)) että täyty mennä jonnekki ja siel lähellä oli kuusi jonka alla sitte kävin ku ei ollu parempaakaa paikkaa :D


      • 990
        ihan justiinsa 14 vee :) kirjoitti:

        siis ei siellä kuusen alla ollu puskaa mitta tuli vaan niin kova hätä (oli tosi lähellä etten kastellu meijän portaita(ulko)) että täyty mennä jonnekki ja siel lähellä oli kuusi jonka alla sitte kävin ku ei ollu parempaakaa paikkaa :D

        miten sen sit muistat että paineella tuli pissa sielä kuusen alla jos et sitä et tuliko kauan :D?


      • oliskivatietää
        ihan justiinsa 14 vee :) kirjoitti:

        siis ei siellä kuusen alla ollu puskaa mitta tuli vaan niin kova hätä (oli tosi lähellä etten kastellu meijän portaita(ulko)) että täyty mennä jonnekki ja siel lähellä oli kuusi jonka alla sitte kävin ku ei ollu parempaakaa paikkaa :D

        roiskuko pikkareille tai housuihin yhtään?


      • ihan justiinsa 14 vee :)
        990 kirjoitti:

        miten sen sit muistat että paineella tuli pissa sielä kuusen alla jos et sitä et tuliko kauan :D?

        muistan että oli kuusen alla koska mä nyt vaan muistan ja se oli ainoo meijän vanhan kodin lähel oleva puu ja muistan et tuli paineella koska mulla tulee aina jos on piättäny. Ja en muista kauanko tuli kun en sentään niin tarkkaan yli vuoden takaisia asioita muista :)


    • Ggdffddfff

      Ja TAAS tää sama fetishi...

    • outo kaveri

      no tota mun kaverille tuli hirvee kusi hätä kerran ku me oltiin suunnistamassa ja sitten se vaan kusi siihen jalka käytävälle siit meni sit vielä pari autoo samaan aikaan ohi

    • Pissatyttö

      No mä olin tunnilla ja tunnin alussa alkoi tulla jo aika kova pissahätä. Pyysin opelta että pääsisinkö vessaan,ei päästetty. No sitte ku tuntia oli noin puolet jäljellä,nii alko jo olla mahdotonta istuu. No,sit siinä vaa pyörin ja hirvee pissamäärä sisällä. No sit lopulta en kestäny enää vaa rupesin vaan istuu ja annoin tulla housuun

    • tvaa

      No kerran saunassa oli niin kova hätä, että pissat vaan tuli lauteille. Olin toki yksin siel:D

    • Kyykkä

      Kävelin koulusta ja kyykin minuutin välein

      • tällänet

        Mulle iski kesken tuunnin kauhee hätä ja en kahannu lähtee kesken tunnin ja sit hirveet pidättelyt ja sitten ku tunti loppuu ni kaveri tulee siihe käytävälle juttelee naamat vastakkain ja mun on pakko vähän kyykistellä ku meinaa tulla housuu. Kaveri sit huomas sen ja sano -ööö sun pitäs varmaan mennnä veskiin eikö niin? -Sanon et joo ja lähden.....


      • gt56t

        Tänään koulussa. Olipakko lähtee kesken tunnin. onneks ope päästi en olis kestänyt kun tuntui et halkeen.


      • tyty14

        Mä tuli just koulust enkä ole vieläkään käynyt vessas kun aamu seiskalt. Eli 8h menny pissammatta.Nyt on toki todella kauhee hätä, että heippa pakko mennä veskiin aihh.


    • Anonyymi

      No kävin aamulla vessassa. Ja join ruokailussa 4 lasia vettä ja seuraavalla tunnilla tunain pissa häsän ja kun välkkä alkoi en mennyt veskiin. Ja seuraavalla tunnilla hätä paheni vaan ja seuraavalla välkällä en edelleen mennyt vessaan vaan juttelin kaverin kanssa ja seuraavalla tunnilla tuli pikku lirahdus ja kokeilin märkää kohtaa se ei ollut iso. Seuraavaksi loppu koulu ja menin bussiin ja bussi matka sujui hyvin ja kun lähdin kävelemään kotia päin tunsin lirahduksen ja tunsin kun reisiä pitkin valui pissa panoin käteni haarojen välliin ja käveöin eteenpäin ja sitten koti ovella lirahti housuun ja vessan lattialle tuli loput pissat.

      Tuo tapahtui 8 luokalla ja olen tyttö ja huono pidätys kyky ja pieni rakko että tulee useasti housuun.

      • Anonyymi

        Mulla on nyt kin ihan jäätävä vessa hätä mut en haluu mennä vessaan en tiiä miks oon ulkona ja kohta varmaan tulee housuun Oon 10 vuotta vanha tänään on 31 päivä tammi kuuta ja kello on 11 .26


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on nyt kin ihan jäätävä vessa hätä mut en haluu mennä vessaan en tiiä miks oon ulkona ja kohta varmaan tulee housuun Oon 10 vuotta vanha tänään on 31 päivä tammi kuuta ja kello on 11 .26

        Kandee käydä vesassa koska se on tosi Noloo jos tulee housuun


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kandee käydä vesassa koska se on tosi Noloo jos tulee housuun

        Mä voin kertoo yhen jutun tää ei liity vaan muhun myös mun kahteen kaveriin me olitiin lähössä mekän iltapäivä kerhosta mun toiselle kaverille tää on tyypillistä nykyään mullekin sillä mun toissella kaverilla tuli hirvee vessa hätä just lähdön jälkeen no se meni Käymään iltapäivä kerholla vessassa sillä aikaa mä ja mun toinen kaveri ootettiin siellä lähellä mäen päällä ja sit mulle kin tuli vessa hätä ja sitä mun kaveria joka lähti käymään iltapäivä kerhon vessoissa ei vieläkään näkynyt ja kaiken kukkuraksi alkoi sataa vettä sitten sille mun kaverille janka kanssa mä odotin niin sillekin tuli vessa hätä sitten meijän oli pakko lähtee ainiin ja me luvattiin oottaa sitä mun toista kaveria mut meijän oli ihan pakko päästä vessaan joten me lähettiin juosten meijän kotia kohti keron myöhemmin miks mun kotia päin no me oltiin juostu vähän matkaa kunes mun kaverin puhelin soi se oli sen toinen kaveri oli nähny sen kaverin koka oli menny vessaan sit se kysy meiltä missä me ollaan sit me kerrottiin että meillekin oli tullu vessa hätä se kaveri sano voitekste oottaa sit me jo nähtiin se mut meijän oli pakko juosta sit me juostiin henkemme edestä ja pari kertaa se toinen kaveri huusi oottakaa! Mut me huudettiin takaisin et ei voida juostiin koko matka meille asti ja sanoin äidille että mun kaveri tulee käymään meillä vessassa no se kävi ja lähti loppu meni varmaan 1 tunti kirjottaa toimut siis se tapahtu 2 luokalla vuonna 2020 oon 8 vuotta en jaka enäö kirjottaa ja mun pitää muutenkin päästä vessaan joten moikka


      • Anonyymi

        Itsellänikin on tämä fetissi, mutta nää keksityt tarinat jaksaa aina säälittää. Niin kuin huonon pidätyskyvyn omaava pienirakkoinen ei kävisi koulussa vessassa...


    • Anonyymi

      Eikä tuo yksi ole varmaan oikeasti lapsi vaan esittää, koska ensin on 10 ja puolen tunnin päästä 8.

    • Anonyymi

      Mää olin kerran koulussa, ja me mentiin heti aamulla uimahalliin. Sit ku me tultiin n. Klo puol 12, nii mul oli jo vähä veskihätä. Seuraavaks me mentiin ruokailuun, ja siel mä vedin kaks lasii vettä koska no, oli jano. Sit klo 13 mul oli jo suht kova pisuhätä.

      Me mentiin välitunnille, ja siel mun yks kaveri kysy et onks veskihätä? Kun mä vaan kiemurtelin ja painelin pimppii pihalla. Olin et joo, ja kaveri sano, et täs sulle haaste: yritä olla mahdollisimman pitkään pissaamatta. Mä olin et OK. Sit mä muistin et ai nii mä meen tänään Saralle (=mun toinen kamu) yöks suoraan koulun jälkeen.

      No ei siin mitää, menin tunnille ja sit meni pari tuntii, kun mulla loppu koulu (klo 15) ja lähin linkkaan Saran kaa. Linkas mä päätin et pitää helpottaa oloa vähäsen. Mä puristin jalat ristiin ja suihkautin pikku suihkauksen ja stoppasin. Teki mieli päästää loputki ulos, mut emmä voinu kun se haaste.

      Pia me tultii Saran luo ja mentii sisälle. Sarakin näytti jotenki vaivaantuneelta. No, kuitenkin mentii sen huoneeseen teke jotai. Päätettiin pelata jotai lautapelei vähä aikaa. Sen jälkeen me syötiin, juteltiin, piirrettiin, juteltiin lisää, pelattiin muistipeliä, katottiin puhelinta, syötiin taas ja juteltiin.

      Pian kello oli jo 21 ja Saran vanhemmat lähti kaupungille n. 1,5-2 tunniks (ne ei osannu määritellä tarkkaan) hakemaan Saran pikkuveljeä Mannerheimiä (:D no ei ku Petriä:D) jostai sukulaisen luota hoidosta. Mä ja Sara oltiin et jes! Sit kun ne lähti, me katottiin tablettia vähän aikaa, kunnes Sara sano, et pitää mennä suihkuun. Mä en muute ollu vieläkään käyny veskis. Ja rakko meinas haljeta D: Mut sanoin et ok.

      Me vaihettiin vaatteet ja mentiin suihkuun. Sit me asetuttiin suihkun alle ja annettiin veden virrata. Sit mä ihan leikillään pökkäsin Saraa sen pissarakon kohalta. Se sano et älä, mulla on rakko halkeemaisillaan! Mä sanoin et mullaki, koska joku kaveri oli asettanu sen haasteen et pitää pidättää mahollisimman kaua. Sara sano et sama täällä! Me päätettiin mennä maahan istuu ja kiusata toisiamme nii kauan et tulee pisu housuu. Se joka pissais eka, häviäis. Nii me ruvettii sormettaa ja painella toisiamme. Vähän ajan kuluttua mun pidätyskyky alko heiketä, ja pissaa tuli pikku suihkaus. Mä onneks pystyin stoppaa, mut sit tuli loputkin. Sama Saralla! No, me pestiin ittemme ja sitä rataa ja mentiin nukkuu.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      90
      3990
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      3822
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      606
      3784
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      17
      2478
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      73
      2368
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      329
      2007
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      123
      1990
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      188
      1829
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1519
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1382
    Aihe