Syksyn sävel nuoleskelee viisikymppisiä.

Musiikin juhlaa?

Syksyn sävel - se elää! Elää kuin zombie! Tämänsyksyiseen säveleen on koottu aimo annos 1970- 80-lukujen tähtiä. Kisan tarkoituksena on tietysti koota kaikki yli viisikymppiset telkkarin ääreen ja osallistumaan maksulliseen äänestykseen! On ihanaa tietää kuuluvansa toiseksi suurimpiin ikäluokkiin ja olevansa rahastettu.

Mukana mm.:
Markku Aro!
Freeman!
Vicky Rosti!
Muska!
Kake Randelin!
Pauli Mustajärvi!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013090517453540_vi.shtml

Ja muuten... Olen itsekin yli viisikymppinen ja Syksyn sävel oli ihan kiinnostava 1970-luvulla. Siis 1970-luvulla. Rajansa nyt kuitenkin härskillä bisnekselläkin.

2

226

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • BB-Hilma

Naapurissa kuuskymppisissä keskusteltiin julkkis bb:stä niin vilkkaasti, että porukka kyllä tuntuu seuraavan tapahtumaa eikä aio hellittää jatkossakaan, joistakin päinvastaisista kommenteista huolimatta. Mutta niinhän se on että kysyttäessä kaikki kattoo vaan uutiset ja tarkoin valittuja dokumentteja. Totuus on muuta, eli BB taviksilla ja julkkiksilla, sekä tanssikisat ym.

Silti tv-kanavat yrittää houkutella mahdollisimman nuorta ja trendikästä väkeä äärelleen. Oikein valittavat, jos yli 45-vuotiaat pitävät heidän ohjelmistaan. Kattookohan se yläikäraja 34 -porukka telluohjelmia edes netistä? Vai riittääkö heille youtuben pätkät? Ja mikä vika kurttusemmassa ja kypsähtäneemmässä katsojassa on? Eihän se naama sinne ruudun toiselle puolelle näy.

• Onneks ei oo Erkki Liikanen tai Mikko Alatalo.. eikö se jokin retro-ohjelma oo ollu telkussa, pari jaksoo katsonu.
      Tuleepa noita uusia laulajia, ettei mua haittaa vaikka konkarit kisailee.
      Oikeestaan ihan kiva.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      276
      5401
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      70
      4986
    3. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      123
      4375
    4. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4086
    5. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      51
      3820
    6. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      36
      3707
    7. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      41
      3408
    8. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      87
      3097
    9. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      66
      2949
    10. Nyt on sanottava että sattuu kipeästi

Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu
      Ikävä
      23
      2688
    Aihe