Syksyn sävel - se elää! Elää kuin zombie! Tämänsyksyiseen säveleen on koottu aimo annos 1970- 80-lukujen tähtiä. Kisan tarkoituksena on tietysti koota kaikki yli viisikymppiset telkkarin ääreen ja osallistumaan maksulliseen äänestykseen! On ihanaa tietää kuuluvansa toiseksi suurimpiin ikäluokkiin ja olevansa rahastettu.
Mukana mm.:
Markku Aro!
Freeman!
Vicky Rosti!
Muska!
Kake Randelin!
Pauli Mustajärvi!
http://www.iltalehti.fi/viihde/2013090517453540_vi.shtml
Ja muuten... Olen itsekin yli viisikymppinen ja Syksyn sävel oli ihan kiinnostava 1970-luvulla. Siis 1970-luvulla. Rajansa nyt kuitenkin härskillä bisnekselläkin.
Syksyn sävel nuoleskelee viisikymppisiä.
2
226
Vastaukset
- BB-Hilma
Naapurissa kuuskymppisissä keskusteltiin julkkis bb:stä niin vilkkaasti, että porukka kyllä tuntuu seuraavan tapahtumaa eikä aio hellittää jatkossakaan, joistakin päinvastaisista kommenteista huolimatta. Mutta niinhän se on että kysyttäessä kaikki kattoo vaan uutiset ja tarkoin valittuja dokumentteja. Totuus on muuta, eli BB taviksilla ja julkkiksilla, sekä tanssikisat ym.
Silti tv-kanavat yrittää houkutella mahdollisimman nuorta ja trendikästä väkeä äärelleen. Oikein valittavat, jos yli 45-vuotiaat pitävät heidän ohjelmistaan. Kattookohan se yläikäraja 34 -porukka telluohjelmia edes netistä? Vai riittääkö heille youtuben pätkät? Ja mikä vika kurttusemmassa ja kypsähtäneemmässä katsojassa on? Eihän se naama sinne ruudun toiselle puolelle näy. Onneks ei oo Erkki Liikanen tai Mikko Alatalo.. eikö se jokin retro-ohjelma oo ollu telkussa, pari jaksoo katsonu.
Tuleepa noita uusia laulajia, ettei mua haittaa vaikka konkarit kisailee.
Oikeestaan ihan kiva.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2765401- 704986
Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1234375Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484086- 513820
Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363707- 413408
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo873097Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv662949Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu232688