Otsikko puhuu.
mulla on kotona 2 mongolian gerbiiliä ja 2 kissaa, asun äitini kanssa kerrostalossa ja äitini auttaisi vaikemmissa asioissa mutta päävastuu on minulla ja ite siivoan kopin/terraarion , ruokin, vaihan veden tms.
Koti on tyhjänä (minä ja äitini on töissä ja koulussa) oikeestaan vain sen ajan kun olen koulussa eli klo 08-14 tai 09-15, enkä ole hirveesti kavereiden kanssa koulun jälkeen niin voin olla eläimen kanssa monta tuntia. Kokemusta minulla on bokserikoirasta,rotista,leijonaharjaksesta,kaloista,iguaanista,kissoista, kotiloista,hevosista (ei ole ollut ikinä hevosta lemmikkinä) ja kissoista. sen ei tartte olla sillee et niinku syli ja helyys eläin, mutta esim mieluiten sellaisen, joka tekisi muutakin, kun kerjäisi rapsutusta mutta tykkää kuitenkin välillisitä rapsutteluhetkistä. Ja paras olisi sellainen eläin, joka eläisi melko pitkään esim.10 vuotta, ja sellainen joka kiintyisi minuun, Ja mieluiten päivä eläin.
Kiitos jo etukäteen :)
Mikä Jyrsijä minulle
JanicAA
4
100
Vastaukset
Ehkäpä chinchilla (jopa 20v), marsu (n. 5v) degu (n 5v), tai oka- tai seeprahiiriä ( n. 5v)?
Ja sanotaampa vielä, että kaikki mainitut on laumaeläimiä, vaikka toki otatkin (ja muut täne eksyvät lukijat toivon mukaan) enemmän selvää ennen kuin mitään hankit :)
- kille1000
Marsu kuulostais hyvältä. Pärjää yksin muutamia tunteja/ yön yli. Mutta on samalla seurallinen ja päiväeläin. En vain tiedä mitä teidän kissat siitä sanois, olis inhottava pitää koko ajan huoneen ovea kiinni.
- sintsu1
chichilla olisi hyvä valinta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2184270Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223299Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2611908Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,51317Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381207Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1581148Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96855- 63745
- 176730
- 30727