Mikä Jyrsijä minulle

JanicAA

Otsikko puhuu.
mulla on kotona 2 mongolian gerbiiliä ja 2 kissaa, asun äitini kanssa kerrostalossa ja äitini auttaisi vaikemmissa asioissa mutta päävastuu on minulla ja ite siivoan kopin/terraarion , ruokin, vaihan veden tms.
Koti on tyhjänä (minä ja äitini on töissä ja koulussa) oikeestaan vain sen ajan kun olen koulussa eli klo 08-14 tai 09-15, enkä ole hirveesti kavereiden kanssa koulun jälkeen niin voin olla eläimen kanssa monta tuntia. Kokemusta minulla on bokserikoirasta,rotista,leijonaharjaksesta,kaloista,iguaanista,kissoista, kotiloista,hevosista (ei ole ollut ikinä hevosta lemmikkinä) ja kissoista. sen ei tartte olla sillee et niinku syli ja helyys eläin, mutta esim mieluiten sellaisen, joka tekisi muutakin, kun kerjäisi rapsutusta mutta tykkää kuitenkin välillisitä rapsutteluhetkistä. Ja paras olisi sellainen eläin, joka eläisi melko pitkään esim.10 vuotta, ja sellainen joka kiintyisi minuun, Ja mieluiten päivä eläin.

Kiitos jo etukäteen :)

4

162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehkäpä chinchilla (jopa 20v), marsu (n. 5v) degu (n 5v), tai oka- tai seeprahiiriä ( n. 5v)?

• Ja sanotaampa vielä, että kaikki mainitut on laumaeläimiä, vaikka toki otatkin (ja muut täne eksyvät lukijat toivon mukaan) enemmän selvää ennen kuin mitään hankit :)

• kille1000

Marsu kuulostais hyvältä. Pärjää yksin muutamia tunteja/ yön yli. Mutta on samalla seurallinen ja päiväeläin. En vain tiedä mitä teidän kissat siitä sanois, olis inhottava pitää koko ajan huoneen ovea kiinni.

• sintsu1

chichilla olisi hyvä valinta :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      26
      3224
    2. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      12
      2389
    3. Kuka? Riehui valtuuston kokouksessa tänään ?

Onko puolangan puolesta porukkaa. Vaikuttaa siltä. Sairasta.
      Puolanka
      81
      2296
    4. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      106
      2014
    5. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      76
      1653
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      46
      1508
    7. Sointu Borg tilittää - Ei suostu enää tähän työhön: "Katastrofi"

Sointu Borg on mediapersoona, joka löi itsensä läpi Diili-realityssä. Borg on monipuolinen tekijä: mediapersoona, juonta
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1417
    8. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      400
      1295
    9. Jos saisit antaa yhden neuvon

jälkikasvullesi elämää varten, niin minkä antaisit?
      Sinkut
      120
      1170
    10. Tulipalo viimeyönä

Olipa ikävä kuulla tämä tulipalo, nyt on jatkuvasti asuinpaloja.Grillikausi alkanut.Grillit pois parvekkeilta ja asuntoj
      Jämsä
      15
      1126
    Aihe