Onko kenelläkään kokemuksia jarrupalat.fi - verkkokaupasta tai EBC Brakes -tuotteista?
Olisi mukava kuulla myös mitä pidätte verkkokaupasta hyvä vai huono..
jarrupalat.fi kokemuksia/mielipiteitä
8
754
Vastaukset
- ----
kannaittaisko toi asiakas/käviä tyytyväisyys kysely tehdä siellä omilla sivuilla.
- lifemocker
ulkomailta saa pääsääntöisesti kaikki halvemmalla tilattua
- ---
Toimituskuluineen on kyllä useammassa tuotteessa halvemmat hinnat kuin ulkomailta tilattuna palautus helpompaa
- lifemocker
futurez myös myy jarruja, itse vuosi sitten sieltä tilailin kierroksen black diamondin tuotteita omaan autoon.
kannattaa aina tsekkailla näissä mitä maksaa maailmalla, ettei vaan maksa karmeita suomi-lisiä - tarjous1
lifemocker kirjoitti:
futurez myös myy jarruja, itse vuosi sitten sieltä tilailin kierroksen black diamondin tuotteita omaan autoon.
kannattaa aina tsekkailla näissä mitä maksaa maailmalla, ettei vaan maksa karmeita suomi-lisiäSe on kyllä totta, mutta kannattaa aina kysyä tarjous Suomestakin voi yllättyä ja saada jopa halvemmalla kuin ulkomailta :)
- Jarruton
En voi suositella. Itse tilasin tuotteen, toimitusajaksi luvattiin max 5-6 arkipäivää. Seitsemäntenä arkipäivänä tuotteista tai tilauksesta ei ollut kuulunut mitään, joten soitin liikkeeseen. Siellä luvattiin että osat tulevat seuraavan viikon aikana, tyhmänä jäin odottelemaan. Yli kaksi viikkoa tilauksen jälkeen, itse taas soitettuani minulle ilmoitetaan, että ovat laskuttaneet väärin ja tarvitsevat vielä 54e lisämaksua. Tämänkin olisin vielä jotenkin sulattanut mutta 3 viikon jälkeen tilauksesta peruin koko paskan, koska tilausten toimitus siirtyi taas viikolla. Syyteltiin uutta työntekijää ja puhuttiin muutenkin ympäripyöreätä paskaa. Suosittelen kiertämään kyseisen firman erittäin kaukaa ja vaihtoehtoisesti ajamaan mielummin vaikka niillä paskoilla jarruilla.
- Jarrullinen
Jarrullinen
Olen tosi tyytyväinen sain todella hyvän ja ystävällisen palvelun. Toimitus oli
todella nopea ja kaikki mitä luvattiin piti paikkansa. Todella edullinen
voin suositella - ----
tavara ei ollut sitä mitä mainos tekstissä luvattiin,yritettiin vierittää syytä valmistajalle,valmistajan sivuilta löytyi oikea tieto josta kävi ilmi että toimittte tavara oli ihan sellaista kun pitikin,eli myyjä ei tiennyt mitä myi.toimitus kesti muutaman päivän kauemmin kun luvattiin.hinta oli kohdallaan,tosin hinnat nousivat pari viikkoa toimituksen jälkeen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai949367Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki694864Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.414531Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit592887Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j82088Numero josta kaivattusi tulee mieleen
Onko jokin numero joka yhdistää teidät jotenkin? Älä laita puhelinnumeroa.1001576- 411354
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441276Jorman paluu sodasta Lieksaan oli katkera
Jorma Karhunen astui Lieksan asemalle. Aurinko paistoi, mutta Jorman maailma oli sumuinen. Takana oli se helvetti, jota471276Heräsin taas sinä mielessä
Miten voi haluta toista näin paljon? 😳 Kyllä meillä on muutenkin hyvä yhteys. Ehkä se tekee myös tästä niin voimakkaan?641242