Onko joku jo kokeillut koirilleen? Mitä on koirat tykänneet? :-) Mitä mieltä muuten ootte noista pullista? Ainakin käteviä meille pikkukoiran omistajille, kun ei tarvitse enää olla jatkuvasti pilkkomassa niitä pötköjä!
MUSH Vaisto
12
6387
Vastaukset
- 18+16
Käteviä ja hyviä kyllä, mutta ison koiran ruokkiminen tulee törkeän kalliiksi
- kallista on
Liian kalliita ison koiran ruokkimiseen joten jää muschit kauppaan. Ruokakaupasta kun ostaa tarjouksessa olevaa jauhelihaa ym niin halvemmaksi tulee.
- 20+11
Uskon. Ehkä tässä on ajateltu enemmän pienten koirien ruokintaa, kun tympii se jäisten pötköjen ainainen pilkkominenkin. :-) Onneksi on isommille koirille edelleen ne 500g ja 2,5kg pötköt. Meillä ollaan vasta maisteltu niitä vihreässä pussissa olevia pullia ja saavat nyt rauhassa niihin totutellakin. Toisena ruokana on kuitenkin kuivamuonaa edelleen.
- niminmm
Tietääkö joku että voiko näitä syöttää pelkästään koiralle??
- mush4
Mush vaisto-sarjaa voi syöttää pelkästään :) siinnä on kolmea eri eläintä, vihanneksia ja luita. Barffauksen ideanahan on, että 3 eri eläintä kuukaudessa, 1 krt viikossa sisäelimiä (maksaa jne.) ja sitten luita mitä syödä. Harmi vaan, että hinta on 6.40 € / 800g :/ ja halvin pötkö on 1,50€/ 500g
- alesta ostaja
Tosiaan ihmisten lihat alkaa olla alessa huokeampia kun mushit...
- marruliini_
Oma koira syön vaisto aterioita ihan pullina ja pötköinä. Onhan se kallista ostaa noita pullia varsinkin jos on iso koira ,mutta itsellä on cotoni niin ei tuu maksaa paljoa kun koira ei syö hirveästi ja toiseksi se syö myös kalaa, kananmunaa jne..
- giot
Pullat ei omalla koiralle kelvannut, vaikka koko elämänsä syönyt lihaa... Kalliita sekä kasvikset turhia noissa, ite en ainakaan tykkää eikä koirakaan...
- Mix mix
Me ollaan syötetty mushin niitä mix-pötköjä, missä on kans tavallaan kaikki tarvittava. Paitsi että yhessä pötkössä on vaan 1 eläintä eli pitää ostaa useampia pötköjä ja pitää huolta että saa viikossa vähintään kolmea eri eläintä. Mutta pötköissä itsessään on lihaa, luuta, kasviksia..
Kyllähän se pilkkominen risoo mutta noi on halvempia kun pullat (pieni koira siis meillä). Ostetaan aina isompi satsi ja pilkotaan pakkaseen :) - 9+11
Mites toi luun määrä Mushin Vaisto-pullissa, kun sivuilla sanotaan niiden sisältävän 60% lihaisia luita, joista puolet on lihaa ja puolet luuta. Kuulostaa suurelta määrältä minun korvaani?
- 556
Joo ei semmoisia kannata ostaa. Koiran raakaruokavalion pitäisi pohjautua oikeaan lihaan.
- Meillä kans :)
Me ollaan nyt ruvettu syöttämään noita pullia, ainakin vähäksi aikaa taukoa pilkkomisesta. Meillä yks vaisto-pussi riittää 4 päivää..koira ainakin tykkää niistä ja annostelu helpompaa kun pilkkomalla ei saa ikinä tasaisia paloja leikattua. Mut hinta on kyl paha..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta445219Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä243430Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2982822Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui552618- 1692294
- 242109
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1261881Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3661835Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881761M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti161391