Finnairin "osaaminen" ja aivan uusi konetyyppi on melkoisen huono yhdistelmä.. Itse en uskaltaisi kyytiin astua.
Finnair ja uusi Airbus, melko huono yhdistelmä.
22
403
Vastaukset
- hienoja koneita
nyt varmaan olisi vähän perustelun paikka ja kyllä Aurbussit on Finnairille tuttuja koneita..ollut jo yli 10 vuotta käytössä.
- ho hoo..
Niissä on varmaan uusien koneiden ongelmat mutta Finnairin tekniikka on ajettu niin alas että ei voi niitä huoltaa/korjata, lisäksi Finskiä ei ole kiinnostanut yhtään kouluttaa tekniikan väkeä näihin uusiin koneisiin joten ne on omillaan muutenkin, Service Chekit hoitaa varmaan jokin ulkopuolinen.
- päivänselvää
kyllä minun käsitys on että huolto/korjaaminen on ihan hyvissä käsissä. Ja on siihenkin viranomaiset jotka sitä valvoo sillä nyt on kysymyksessä lentotoiminta.
Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia.- jou!
"kyllä minun käsitys on että huolto/korjaaminen on ihan hyvissä käsissä"
-Väärässä olet!
"Ja on siihenkin viranomaiset jotka sitä valvoo sillä nyt on kysymyksessä lentotoiminta"
-Väärässä olet! Finnavaia tekee todella huonoa työtä!
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia."
-väärässä tosiaan olet.
Esim.airbus 32s finnairin tekniikka joutui tekee ylimääräistä työtä pitää ne edes lentokunnossa, tehdas ilmoitti vaikka mistä ongelmista jälkikäteen ja mekaanikot yrittivät korjaa ne, esim.tehdas vaati täydellisen laitteiden indeksoinnin kun eivät itse edes tietäneet mitä laitteita olivat koneeseen asentaneet, yli 320 laitteen vaihtoa koska ne olivat lentolelpaamattomia sekunda laitetta.
Esim.polttoainemääräanturit piti vaihtaa koska olivat oikosululta räjähdysalttiita.
Kaikki matkustaja tuolit piti vaihtaa.
Suurin osa mittareista piti vaihtaa koska olivat epäluotettavia.
laskuteline luukut piti vahvistaa koska sylintereiden päätteet korkkasivat.
hydrauli nesteet piti vaihtaa koska tehtaan asentamat puuroutu alle kahdessakymmenessä lennossa.
moottoriöljyt piti vaihtaa koska alle 40tunnin lentojen jälkeen ne muuttuivat puuroksi ja tukkivat suodattimet.
Sun muuta vastaaa.
Ps.
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia. "
Esimerkkinä dreamlinereiden akku ongelmat!
Kasva aikuiseksi pelle! - sossun meksut
jou! kirjoitti:
"kyllä minun käsitys on että huolto/korjaaminen on ihan hyvissä käsissä"
-Väärässä olet!
"Ja on siihenkin viranomaiset jotka sitä valvoo sillä nyt on kysymyksessä lentotoiminta"
-Väärässä olet! Finnavaia tekee todella huonoa työtä!
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia."
-väärässä tosiaan olet.
Esim.airbus 32s finnairin tekniikka joutui tekee ylimääräistä työtä pitää ne edes lentokunnossa, tehdas ilmoitti vaikka mistä ongelmista jälkikäteen ja mekaanikot yrittivät korjaa ne, esim.tehdas vaati täydellisen laitteiden indeksoinnin kun eivät itse edes tietäneet mitä laitteita olivat koneeseen asentaneet, yli 320 laitteen vaihtoa koska ne olivat lentolelpaamattomia sekunda laitetta.
Esim.polttoainemääräanturit piti vaihtaa koska olivat oikosululta räjähdysalttiita.
Kaikki matkustaja tuolit piti vaihtaa.
Suurin osa mittareista piti vaihtaa koska olivat epäluotettavia.
laskuteline luukut piti vahvistaa koska sylintereiden päätteet korkkasivat.
hydrauli nesteet piti vaihtaa koska tehtaan asentamat puuroutu alle kahdessakymmenessä lennossa.
moottoriöljyt piti vaihtaa koska alle 40tunnin lentojen jälkeen ne muuttuivat puuroksi ja tukkivat suodattimet.
Sun muuta vastaaa.
Ps.
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia. "
Esimerkkinä dreamlinereiden akku ongelmat!
Kasva aikuiseksi pelle!sä olet apinameksu. ookko työtön jo?
- et setteraa
jou! kirjoitti:
"kyllä minun käsitys on että huolto/korjaaminen on ihan hyvissä käsissä"
-Väärässä olet!
"Ja on siihenkin viranomaiset jotka sitä valvoo sillä nyt on kysymyksessä lentotoiminta"
-Väärässä olet! Finnavaia tekee todella huonoa työtä!
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia."
-väärässä tosiaan olet.
Esim.airbus 32s finnairin tekniikka joutui tekee ylimääräistä työtä pitää ne edes lentokunnossa, tehdas ilmoitti vaikka mistä ongelmista jälkikäteen ja mekaanikot yrittivät korjaa ne, esim.tehdas vaati täydellisen laitteiden indeksoinnin kun eivät itse edes tietäneet mitä laitteita olivat koneeseen asentaneet, yli 320 laitteen vaihtoa koska ne olivat lentolelpaamattomia sekunda laitetta.
Esim.polttoainemääräanturit piti vaihtaa koska olivat oikosululta räjähdysalttiita.
Kaikki matkustaja tuolit piti vaihtaa.
Suurin osa mittareista piti vaihtaa koska olivat epäluotettavia.
laskuteline luukut piti vahvistaa koska sylintereiden päätteet korkkasivat.
hydrauli nesteet piti vaihtaa koska tehtaan asentamat puuroutu alle kahdessakymmenessä lennossa.
moottoriöljyt piti vaihtaa koska alle 40tunnin lentojen jälkeen ne muuttuivat puuroksi ja tukkivat suodattimet.
Sun muuta vastaaa.
Ps.
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia. "
Esimerkkinä dreamlinereiden akku ongelmat!
Kasva aikuiseksi pelle!Ja Boiengin koneille ei tarvitse tehdä mitään? Yhteisiä osatoimittajia runsaasti, esim. Honeywellin hätämajakat.
- Tieto.on.valtaa
jou! kirjoitti:
"kyllä minun käsitys on että huolto/korjaaminen on ihan hyvissä käsissä"
-Väärässä olet!
"Ja on siihenkin viranomaiset jotka sitä valvoo sillä nyt on kysymyksessä lentotoiminta"
-Väärässä olet! Finnavaia tekee todella huonoa työtä!
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia."
-väärässä tosiaan olet.
Esim.airbus 32s finnairin tekniikka joutui tekee ylimääräistä työtä pitää ne edes lentokunnossa, tehdas ilmoitti vaikka mistä ongelmista jälkikäteen ja mekaanikot yrittivät korjaa ne, esim.tehdas vaati täydellisen laitteiden indeksoinnin kun eivät itse edes tietäneet mitä laitteita olivat koneeseen asentaneet, yli 320 laitteen vaihtoa koska ne olivat lentolelpaamattomia sekunda laitetta.
Esim.polttoainemääräanturit piti vaihtaa koska olivat oikosululta räjähdysalttiita.
Kaikki matkustaja tuolit piti vaihtaa.
Suurin osa mittareista piti vaihtaa koska olivat epäluotettavia.
laskuteline luukut piti vahvistaa koska sylintereiden päätteet korkkasivat.
hydrauli nesteet piti vaihtaa koska tehtaan asentamat puuroutu alle kahdessakymmenessä lennossa.
moottoriöljyt piti vaihtaa koska alle 40tunnin lentojen jälkeen ne muuttuivat puuroksi ja tukkivat suodattimet.
Sun muuta vastaaa.
Ps.
"Lentokoneissa ei voi tosiaan olla mitään uusien koneiden ongelmia. "
Esimerkkinä dreamlinereiden akku ongelmat!
Kasva aikuiseksi pelle!ootko sä vitun retardi? Ei finavia mitään valvo, se on Trafi. Siis älä tuu ees tänne jauhaa paskaa ku et näemmä tiedä yhtään mitään.
- Pulu-ukko
Tieto.on.valtaa kirjoitti:
ootko sä vitun retardi? Ei finavia mitään valvo, se on Trafi. Siis älä tuu ees tänne jauhaa paskaa ku et näemmä tiedä yhtään mitään.
Kuule mekaanikko, lopeta se jauhaminen, myönnä tosiasiat ja hanki töitä. Tai ainakin lopeta tuo sönköttäminen täällä. Taitaa olla niin, että tällä foorumilla kaikki finnairia mollaavat ovat yksi ja same potkut saanut mekaanikonpahanen. Kirjoitustaitosi ja ulosantisi on niin paskaa luettavaa, ettei mitään rajaa. Jos edes opettelisit välttämään samat kirjoitusvirheet ja sanajärjestykset eri kommenteissasi niin säilyisi joku uskottavuus. Olet vajonnut elämässäsi ihan tosi alas, jos ainoa elämäntehtäväsi on lentoyhtiön haukkuminen keskustelupalstalla. Kaikesta huolimatta finnair tuottaa tähän maahan työpaikkoja ja rahaa. Sinä et tuota mitään. Lykkyä tykö finnairin mustamaalaamiseen, täällä siihen et ainakaan pysty.
- Kahden.tähden.yhtiö
Ja AY89 jälleen 1,5 tuntia myöhässä, mahtavaa Finnair, jo toista kertaa isommin tällä viikolla! Paluulento pitäisi olla 8:55 paikallista aikaa, nyt arvio klo 10:00. Saa nähdä montako päivää kestää kiriä aikataulu taas kiinni, kunnes taas koittaa pidemmän myöhästymisen aika. Amatöörien touhua. Myös AY70 lähtö Hongkongista myöhässä enemmän, kuin yksikään muista (kuin Finnairin) tällä hetkellä ilmassa olevista kuudestatoista A350-koneesta (Qatar Airways 8, Singapore Airlines 2, Vietnam Airlines 2, Cathay Pacific 2, TAM 2. Aikataulu sentään sen verran löysä, että saapuminen ajallaan.
Ilmeisesti Finnairin pilotit lienevät sen luokan amatöörejä, etteivät osaa kunnolla naputella napppeja ilman puhelua Airbusin insinööreille?- Asesulftaami
Ois kiva jos perustaisit mielipiteesi johonkin faktoihin huutelun sijaan. Kaikilla lentoyhtiöiltä myöhästyy koneita. Opi elämään sen kanssa.
- Onneksi-pian-Qatar
Tottakai myöhästyy, väitänkö ettei? Faktaan on se, että Finnairin A350-koneet ovat olleet myöhässä enemmän kuin yhdenkään muun lentoyhtiön koneet. Finnair luulee olevansa fiksu, kun lennättävät yhtä konetta suurimmalla osalla reiteistä, mutta aikataulut ovat niin tiukat, että myöhästymiset kasautuvat. Faktaa alkuvuodelta (OH- on Finnair):
http://www.flyertalk.com/forum/25997843-post63.html
Lisäksi Finnair korjailee "business-luokan" kolhuja TEIPILLÄ! Eikä muutkaan kommentit mairittele.
http://www.flyertalk.com/forum/finnair-finnair-plus/1721930-finnair-a350-xwb-master-thread-39.html - Puolellapalkkaa
Korjaillaan sillä teipillä koneen ulkopintaakin tehtaalla tilapäisesti, joten kelpaa hyvin sisälläkin. Miten entistä mekatsua kiinnostaa business-luokka...
A350 koneet ovat talven jälkeen pysyneet paremmin aikataulussa, kun "lastentauteja" on korjattu. Jos vertaat muihin, niin pitäisi verrata myös aikatauluja, jos aasian ja hiekkayhtiöillä on varaa seisottaa koneita kentillä, niin niillä on halvemmat mekatsut ja muut kulut. - tervemenoavaan
Onneksi-pian-Qatar kirjoitti:
Tottakai myöhästyy, väitänkö ettei? Faktaan on se, että Finnairin A350-koneet ovat olleet myöhässä enemmän kuin yhdenkään muun lentoyhtiön koneet. Finnair luulee olevansa fiksu, kun lennättävät yhtä konetta suurimmalla osalla reiteistä, mutta aikataulut ovat niin tiukat, että myöhästymiset kasautuvat. Faktaa alkuvuodelta (OH- on Finnair):
http://www.flyertalk.com/forum/25997843-post63.html
Lisäksi Finnair korjailee "business-luokan" kolhuja TEIPILLÄ! Eikä muutkaan kommentit mairittele.
http://www.flyertalk.com/forum/finnair-finnair-plus/1721930-finnair-a350-xwb-master-thread-39.htmlsiell istut sitten rukoilemassa ja kantamassa rahaa arabeille. buahahahaaaa
- lopetajoolavi
Onneksi-pian-Qatar kirjoitti:
Tottakai myöhästyy, väitänkö ettei? Faktaan on se, että Finnairin A350-koneet ovat olleet myöhässä enemmän kuin yhdenkään muun lentoyhtiön koneet. Finnair luulee olevansa fiksu, kun lennättävät yhtä konetta suurimmalla osalla reiteistä, mutta aikataulut ovat niin tiukat, että myöhästymiset kasautuvat. Faktaa alkuvuodelta (OH- on Finnair):
http://www.flyertalk.com/forum/25997843-post63.html
Lisäksi Finnair korjailee "business-luokan" kolhuja TEIPILLÄ! Eikä muutkaan kommentit mairittele.
http://www.flyertalk.com/forum/finnair-finnair-plus/1721930-finnair-a350-xwb-master-thread-39.htmlKatkera entinen mekaanikko kuvittelee osaavansa johtaa lentoyhtiötä vaikka ei edes osannut tai viitsinyt omia töitään tehdä. Sitä saa mitä tilaa.
- Hirvensarvisuola
Onneksi-pian-Qatar kirjoitti:
Tottakai myöhästyy, väitänkö ettei? Faktaan on se, että Finnairin A350-koneet ovat olleet myöhässä enemmän kuin yhdenkään muun lentoyhtiön koneet. Finnair luulee olevansa fiksu, kun lennättävät yhtä konetta suurimmalla osalla reiteistä, mutta aikataulut ovat niin tiukat, että myöhästymiset kasautuvat. Faktaa alkuvuodelta (OH- on Finnair):
http://www.flyertalk.com/forum/25997843-post63.html
Lisäksi Finnair korjailee "business-luokan" kolhuja TEIPILLÄ! Eikä muutkaan kommentit mairittele.
http://www.flyertalk.com/forum/finnair-finnair-plus/1721930-finnair-a350-xwb-master-thread-39.htmlOn se hienoa että meillä on tuollainen älykkö luin sinä. Eihän me muut osata lennellä noin hienoilla firmoilla kuin joku qatar. Ja olet vielä tietoviisaskin, kun tiedät että OH on finnairin tunnus. Eihän me juntit sitäkään tiedettäisi ellei keskuudessamme olisi Sinunkaltaisiasi parempia ihmisiä.
- Hirvensarvisuola
Niin ja jos et tiennyt, niin finnairin tunnus on oikeasti kuitenkin AY, se OH on Suomen maatunnus. Etpä ole tainnut kauheasti koneilla lennellä jos et tuota tiennyt.
- Surkein-Oneworld-yhtiö
Tämä viesti loistaa tyhmyydellään. Näetkö sinä grafiikassa AY vai OH? Sitähän minäkin.
PS. En ole täällä ennen pyörinyt, niin menee yli hilseen tuo lapsellinen "mekatsu" läppä. Minulle on aivan sama missä koneet huolletaan. Faktat ovat faktoja, ja Finnairin tuotteissa on yllättäen muita enemmän "lastentauteja". Sillä eihän Finnairin operatiivisessa toiminnassa voi olla mitään vikaa, eihän? - IsoÄffä
Surkein-Oneworld-yhtiö kirjoitti:
Tämä viesti loistaa tyhmyydellään. Näetkö sinä grafiikassa AY vai OH? Sitähän minäkin.
PS. En ole täällä ennen pyörinyt, niin menee yli hilseen tuo lapsellinen "mekatsu" läppä. Minulle on aivan sama missä koneet huolletaan. Faktat ovat faktoja, ja Finnairin tuotteissa on yllättäen muita enemmän "lastentauteja". Sillä eihän Finnairin operatiivisessa toiminnassa voi olla mitään vikaa, eihän?Ja taas valehtelua valehtelun perään. Finnair oli viime vuonna koko maailman viidenneksi täsmällisin lentoyhtiö (CNNnän mukaan) joten en ymmärrä muhin väliin sinä ne järkyttävät myöhästymiset ja operatiiviset ongelmat tunget.
- Huhheijjj
Laitatko lähteen tähän. Turha verrata mitään pikkuyhtiötä yhtiöihin, joilla on satoja koneita enemmän.
- sisäpiiriss
Finnairin asiakaskunta koostuu junteista tai muuten tietämättömistä millainen rikoskeskittymä yhtiötä johtaa.. finnairleaks
- Selvä.juttu
Oli siis uneton yö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä722419Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721782Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on741474Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2461457Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2561429- 841259
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3871232Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421225- 1281185
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3481176